جاباما
۳۴۶۸۹۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«دیوار شیشه‌ای» به راما قویدل رسید

مراحل تصویربرداری پنج اپیزود «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی نوید میهن دوست و یک اپیزود به کارگردانی راما قویدل به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: مراحل تصویربرداری پنج اپیزود «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی نوید میهن دوست و یک اپیزود به کارگردانی راما قویدل به پایان رسید.

نوید میهن دوست با اعلام خبر پایان تصویربرداری پنج اپیزود ابتدایی سریال «دیوار شیشه‌ای» بیان کرد: من تاکنون پنج اپیزود از این سریال را کارگردانی کرده‌ام و راما قویدل بعد از آن اپیزود ششم را به پایان رساند و اکنون نیز مشغول ضبط هفتمین اپیزود «دیوار شیشه‌ای» است.

«دیوار شیشه‌ای» به راما قویدل رسید

وی درباره بازیگران اپیزودهایی که خود کارگردانی کرده است، توضیح داد: تاکنون به ضبط قصه‌های مستقل هر قسمت پرداخته‌ایم و هنوز بخش داستانی سریال شروع نشده است. سیامک احصایی، مریم سرمدی، مالک، سراج نازنین کریمی در اپیزود اول، روشنک عجمیان شهناز شهبازی مهسا هاشمی و... در اپیزود دوم، علیرام نورایی، محمد ساربان، فرهاد قائمی مهدوی در اپیزود سوم، فرزین صابونی، ارسطو خوش رزم، طوفان مهردادیان، مجید رحمتی، لیلا رحیمی، لیلا بی پروا در اپیزود چهارم و محمدرضا هدایتی، سولماز غنی، پارسا قره خانلو در اپیزود پنجم «دیوار شیشه‌ای» نقش آفرینی کردند.

این کارگردان با بیان این که ضبط هر اپیزود از این سریال یک هفته زمان می‌برد، درباره نحوه پیوند بخش داستنی با قصه‌های مستقل هر قسمت افزود: در «دیوار شیشه‌ای» کاراکترهای مهمان قصه خود را در استودیو به عنوان یک خاطره و بخشی از زندگی‌شان تعریف می‌کنند. بنابراین بعد از تصویربرداری هر اپیزود بخش داستانی در یک استودیو با حضور شخصیت‌های مجری و تهیه کننده برنامه کلید خواهد خورد. با توجه به روند فعلی فکر می‌کنم تصویربرداری این بخش مهر یا آبان ماه آغاز شود.

وی درباره مدت زمان روایت قصه‌های هر قسمت در استودیو توضیح داد: میزان حضور هر قسمت در استودیوها بستگی به متن و پیشبرد بقیه مراحل دارد. اما به طور متوسط در هر قسمت حدود ۶ الی ۷ دقیقه در استودیوها قصه را دنبال می‌کنیم. ضمن این که هر کارگردان بخش استودیویی اپیزود خود را کارگردانی می‌کند.

میهن دوست همچنین از آغاز ضبط اپیزود جدیدی در روز سه شنبه ۸ تیر ماه و پیوستن صبا کمالی و منوچهر علیپور به پروژه «دیوار شیشه‌ای» خبر داد.

«دیوار شیشه‌ای» به ارتباط بین افرادی می‌پردازد که از رسانه استفاده می‌کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه‌های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند.

همچنین دیگر عوامل و دست کاران این سریال اپیزودیک نیز عبارتند از: تصویربردار: علیرضا وداد تقوی، صدابردار: محمد علی درگاهی، طراح وصحنه و لباس: قاسم مربی، طراح گریم: خاطره خاشعی، دستیار اول و برنامه ریز: امیر جاویدنیک، مدیر تولید: مهدی تحویلیان، مدیر تدارکات: اصغر پسندپور، منشی صحنه: سمانه واعظی، عکاس: متین تحویلیان و...

این سریال به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی به رشته تحریر درآمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج