۳۴۶۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

براتی: انحلال نفت پیگرد قانونی دارد

رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: اگر قرار بر انحلال باشگاه نفت باشد این جرم محسوب می شود و می توان عوامل این کار را تحت پیگرد قانونی قرارداد.

کاپ: احمدرضا براتی در گفت و گو با رادیو جوان درباره انتقال تیم نفت اظهار داشت: متولی اصلی فوتبال در هر سرزمینی فدراسیون آنجاست و با توجه به این که بهتر از هر بخش دیگری مصلحت فوتبال را تشخیص می دهد اختیاراتی برایش درنظر گرفته شده که از آن جمله نقل و انتقالات باشگاه هاست.

وی ادامه داد: اگر قرار بر واگذاری امتیاز باشگاهی باشد وظیفه آن برعهده عوامل اجرای فوتبالش از جمله سازمان لیگ، هیأت فوتبال و فدراسیون فوتبال و با موافقت عوامل اجرایی فوتبالی استان خواهد بود. دلیلش هم این است که هر کدام باید مصالح فوتبالی را در نظر بگیرند. بطور مثال هیأت فوتبال به خاطر اشراف به مسایل جغرافیایی استان خود باید در این باره اظهار نظر کند و به همین خاطر هم هیأت فوتبال با این انتقال مخالفت کرده است و سازمان لیگ هم بنابر دلایلی این موضوع را رد کرده است. اینکه باید نفت و ملوان با بازیکنان مربیان خود تسویه حساب کنند و در حال حاضر هیچکدام از باشگاه ها قادر به این کار نیستند. با توجه به جمیع این مخالفت ها و دلایل فدراسیون فوتبال هم با این انتقال موافقت نکرده است.در حال حاضر باشگاه نفت مقدار زیادی بدهی دارد و هیمن وضعیت برای ملوان هم حکم می کند و قرار نیست با این انتقال ۷۰ تا ۱۰۰ پرونده انضباطی دیگر به پرونده های قبلی اضافه شود و به همین خاطر چون شرایط ابتدایی مهیا نبوده است نتیجتا از نظر حقوقی این انتقال غیر ممکن اعلام شد.

براتی درباره احتمال انحلال نفت گفت: دلیلی برای انحلال وجود ندارد اگر مشتری داشه باشد. ضمن اینکه نفت یک باشگاه دولتی است و جزو اموال عمومی محسوب می شود و اگر قرار بر انحلال باشد یعنی میلیاردها تومان به دور ریخته می شود و این مصداق دور ریختن اموال عمومی است و می تواند از طریق مراجع ذیصلاح تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد.

وی همچنین در این باره که عده ای معتقدند درباره فوتبال عده ای غیر فوتبالی تصمیم می گیرند و آیا این می تواند برای فوتبال مان عواقب داشته باشد گفت: اظهار نظر اگر در حد همان اظهار نظر باشد اشکالی ندارد ولی اشکال وقتی است که به تصمیم سازی برسد و به زورگویی بینجامد که این با مشکل مواجه می شود. اگر به آنجا برسد قطعا با حساسیت ای اف سی روبرو خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جهانگیر

      آقای تاج لطفا دست سیاست رو از فوتبال کوتاه کن، آقایون دنبال بند و تبصره ی غیراخلاقی میگردن!!!
      آقای تاج اگر این کار صورت بگیره بدجوری زیرسئوال میری چون موضع تون رو قبلا روشن کردید.
      راستی اگه این کارها شدنیه تیم فجر سپاسی رو یه جوری بیارید لیگ برتر چون تیم استان و شهر علم وادب شیرازه واسم شهید هم روشه و پارتیش هم خداست.
      تیم نساجی مازندران هم میشه، گیلان نماینده داشته باشه مازندران نداشته باشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج