جاباما
۳۴۶۹۶۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

با این «ساعت»ها لحظاتتان را تنظیم کنید

می‌خواهم رازی را با شما در میان بگذارم؛ رازی که شاید وقتي آن را بشنويد کمی شگفت‌زده شوید و شاید اصلا باورتان نشود. اما می‌خواهم به شما یکی از قدرتمندترین و در عین حال باوقارترین لوازم دکوری خانه را معرفی کنم؛ ساعت‌ها.

مجله منزل - شميم آقازاده، كارشناس معماري: می‌خواهم رازی را با شما در میان بگذارم؛ رازی که شاید وقتي آن را بشنويد کمی شگفت‌زده شوید و شاید اصلا باورتان نشود. اما می‌خواهم به شما یکی از قدرتمندترین و در عین حال باوقارترین لوازم دکوری خانه را معرفی کنم؛ ساعت‌ها. متعجب شدید نه؟ اما چه باورتان شود و چه نشود این یک واقعیت است.

درواقع حضور ساعت‌ها در دکوراسیون داخلی خانه می‌تواند جلوه دلخواه شما را برای‌تان به وجود بیاورد. اگر جلوه‌ای لوکس مد نظرتان باشد، ساعت ها این کار را انجام می‌دهند، اگر سبک کلاسیک مد نظرتان باشد، باز هم آنها آماده‌اند حتی در زمینه مدرن بودن هم می‌توانید به ساعت ها اعتماد کنید اما برای این کار باید اول انواع مختلف شان را بشناسید. گرچه دنیای‌ ساعت‌ها بسیار وسیع و گسترده است اما ما سعی می‌کنیم جذاب‌ترین‌شان را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

ساعت‌هاي پاندول‌دار دیواری

با این «ساعت»ها لحظاتتان را تنظیم کنید

خانه‌ای که واقعا کلاسیک باشد، قطعا روی یکی از دیوارهایش یکی از این ساعت‌ها پیدا می‌شود. ترکیب رنگی این ساعت معمولا قهوه‌ای با پاندول‌های طلایی است. همچنين جلوه لوکس‌شان حسابی چشمگیر است. جذابیت این ساعت‌ها زمانی بیشتر می‌شود که سر هر ساعت صدای دنگ‌دنگ‌شان فضای خانه‌تان را پر کند.


ساعت پاندول‌دار ایستاده

با این «ساعت»ها لحظاتتان را تنظیم کنید

این هم نوع ایستاده همان ساعت‌هایی است که در قسمت قبل راجع به آنها حرف زدیم. فقط اینکه برای حضور این ساعت‌ها فضای باز و بزرگی احتیاج است. پس اگر خانه‌ای کوچک دارید، بی‌خیال استفاده از این ساعت‌ها در دکوراسیون داخلی خانه‌تان شوید. اما وقتی این ساعت‌ها را در خانه‌تان استفاده کردید، مطمئن باشید یک نقطه عطف بسیار خاص خواهید داشت.


ساعت شماطه‌دار رومیزی

با این «ساعت»ها لحظاتتان را تنظیم کنید

این ساعت‌ها حسابی خاطره در دل‌شان دارند. حتما پدربزرگ‌تان یکی از اینها را داشته است. معمولا این ساعت‌ها را روی میز تحریرهای قدیمی می‌توانید ببینید. اینها چهره‌هایی آشنا دارند و اگر دل‌تان می‌خواهد در کتابخانه‌تان از لوازمی با حس و حال قدیمی استفاده کنید این ساعت‌ها بهترین گزینه هستند.


ساعت‌های فانتزی دیواری

با این «ساعت»ها لحظاتتان را تنظیم کنید

خب بد نیست کمی از سبک کلاسیک فاصله بگیریم و سراغ ساعت‌های فانتزی و مدرن برویم. این ساعت‌ها دارای ظاهری نامعمول و غیرمتعارف هستند که البته زیاد هم بد نیست. اگر دوست دارید متفاوت باشید حضور این ساعت‌ها می‌تواند به شما کمک کند.


ساعت‌های دیجیتال رومیزی

با این «ساعت»ها لحظاتتان را تنظیم کنید

این ساعت‌ها دارای صفحه‌های دیجیتالی هستند و معمولا می‌توانند تاریخ را هم همراه ساعت به شما نشان دهند؛ البته نمی‌توان گفت این ساعت ها فقط مدرن هستند؛ چراکه از قدیم هم از آنها استفاده می‌شده اما مدل‌های جدید آن به نسبت قدیمی‌ترها كمي پیچیده‌تر هستند.


ساعت‌های رومیزی مدرن

با این «ساعت»ها لحظاتتان را تنظیم کنید

ساعت‌های مدرن رومیزی را تقریبا همه جا می‌توانید پیدا کنید؛ در هر مغازه‌اي و برای هر سلیقه‌ای. این ساعت‌های رومیزی از نظر شکل ظاهری خیلی شبیه ساعت‌های شماطه‌دار هستند. اما اگر کمی با دقت به آنها نگاه کنید، متوجه تفاوت‌های‌شان خواهید شد. بارزترین تفاوت آنها در رنگ و نوع فونتی است که برای نوشتن عددهاي‌شان استفاده شده است. خوب عکس‌های آنها را نگاه کنید.


برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

با این «ساعت»ها لحظاتتان را تنظیم کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج