جاباما
۳۴۷۰۱
۱۸ نظر
۸۴۹۸
۱۸ نظر
۸۴۹۸
پ

رمانتیک ترین فیلم های سال ۲۰۱۲

فصل پاییز، فصلی دوست داشتنی است. در سینما هم خیلی از صحنه های عاشقانه در فصل پاییز می گذرند. گفتیم حالا که به ماه دوم این فصل، اوج پاییزی بودن کوچه ها و خیابان ها، رسیده ایم، بهتر است سری به عاشقانه ترین فیلم های ۲۰۱۲ بزنیم.

رمانتیک ترین فیلم های سال 2012

تماشا: فصل پاییز، فصلی دوست داشتنی است. فصلی که خیلی ها حال و هوای آن را مناسب مهر ورزیدن و انرژی گرفتن از عشق می دانند. فصلی با رنگ های تند و تیز که جان می دهد برای ضبط یک سکانس رمانتیک ماندگار.

در سینما هم خیلی از صحنه های عاشقانه در فصل پاییز می گذرند. گفتیم حالا که به ماه دوم این فصل، اوج پاییزی بودن کوچه ها و خیابان ها، رسیده ایم، بهتر است سری به عاشقانه ترین فیلم های 2012 بزنیم.

دوفیلم اول، انتخاب منتقدان بزرگی همچون راجر ایبرت و جیمز براردینلی است و بقیه فیلم ها، مهم ترین فیلم های عاشقانه ای هستند که در سال 2012 اکران شده و توانسته اند، حس رمانتیک تماشاگران را تقویت کنند. فیلم های رمانتیک امسال را مرور کنید.

«عهد»: عشق و فراموشی

کارگردان: مایکل ساسی

راجر ایبرت، منتقد معروف سینما که «همشهری کین» را بهترین فیلم عمرش می داند، فیلم «عهد» را عاشقانه ای خوش ساخت و پراحساس می داند. او این فیلم را رمانتیک ترین فیلم اکران شده در 2012 انتخاب کرده است: «فیلم «عهد»، عاشقانه ای است که به ازدواج ختم نمی شود چون چهار سال از ازدواج قهرمانانش گذشته است. این فیلم درباره زندگی عاشقانه ای است که در آن زن، چیزی به یاد نمی آورد.

رمانتیک ترین فیلم های سال 2012

پیج (زن) و لئو (مرد) جوانی ساکن در شیکاگو هستند. پیج که از خانواده ای متشخص و اشرافی است، برخلاف میل پدر و مادرش دانشکده حقوق را رها می کند و در رشته مورد علاقه اش یعنی مجسمه سازی در انستیتو هنر شیکاگو مشغول به تحصیل می شود.

او در آنجا برای اولین بار با لئو ملاقات می کند. آنها عاشق یکدیگر می شوند و پیج که دیگر به خاطر رابطه اش با لئو از خانواده اش طرد شده است، با او ازدواج می کند.

راشل مک آدام و جانینگ تتوم در نقش لئو و پیج، به زیبایی بازی می کنند. آنقدر که تماشاگر عشق و دوست داشتن را با تمام وجود در رابطه شان احساس می کند.» عشق و فراموشی آن، باعث شده ایبرت، این فیلم را بسیار رمانتیک بداند.


«حس کامل»: عاشقان بخت برگشته

کارگردان: دیوید مکنزی

جیمز براردینلی، منتقدی که راجر ایبرت او را بهترین منتقد در فضای مجازی می داند (کسی که سالی 300 نقد فیلم روی سایتش منتشر میکند)، فیلم «حس کامل» را به عنوان یکی از عاشقانه ترین فیلم های سال 2012 معرفی کرده است. داستان نهفته در فیلم «حس کامل» در عین تلخی خیلی دلنشین است. ماجرا از اپیدمی شدن یک بیماری عجیب شروع می شود.

بیماری که همه مردم دنیا را درگیر می کند و طی آن بیماران یکی یکی، حواس خود را از دست می دهند. در ابتدا، به دلیل غلیان احساسات غم و اندوه، حس بویایی از بین می رود، سپس در پی وحشت و گرسنگی حس چشایی نابود می شود.

رمانتیک ترین فیلم های سال 2012

پس از آن خشم، حس شنیداری را نابود می کند و در نهایت قبل از آنکه همه چیز تاریک شود و حس بینایی هم از بین برود، لحظاتی کوتاه و ناب از عشق و شادی و امید می درخشد. در حالی که انسان ها هنوز قادر هستند پس از نابودی دو یا سه حواس، به زندگی خود ادامه دهند اما با حذف حس چهارم زندگی آنها خاتمه پیدا می کند.

این فیلم درباره آخر زمان و پایان زمین نیست. ایوان مک گریگور و اوا گرین در نقش مایکل و سوزان، دو عاشق بخت برگشته ای هستند که شاهد به پایان رسیدن نسل بشر هستند.


«بل امی»: عشق اغواگر

کارگردانان: دکلان دونلان ونیک آورمرود

8 ژوئن 2012، فیلمی با بازی رابرت پتینسون و اما تورمن روی پرده اکران رفت که خیلی زود توانست نظر عاشقان را به خود جلب کند. ماجرا در پاریس قرن نوزدهم می گذرد. یک سرباز سابق آس و پاس با بازی پتینسون، سعی می کند پله های ترقی را با جا کردن خودش در دل زنان متمول یکی یکی طی کند.

رمانتیک ترین فیلم های سال 2012

این فیلم بر اساس یک رمان فرانسوی ساخته شده است. برای طرفداران مجموعه «گرگ و میش» جالب است که پتینسون را در نقش یک مرد اغواگر ببینند که کاری ندارد جز سرکیسه کردن زنان.

البته او عملا در این فیلم هم مثل «گرگ و میش»، با خون در ارتباط است و دل زنان بانفوذ را خون می کند! بعد از اکران این فیلم، مطبوعات آمریکایی نوشتند: «پتینسون، قطعا وقتی که خون آشام نیست، دوست دارد رابطه های عاشقانه مدت داری داشته باشد. او به اندازه کافی نجیب هست!»

این فیلم، عاشقانه نیست بلکه قدرت عشق را به تصویر می کشد.


«نامزدی پنج ساله»: طلسم ازدواج

کارگردان: نیکلاس استولر

داستان این فیلم از جایی آغاز می شود که اکثر فیلم های رمانتیک در آن پایان می پذیرند. تام سالامون با بازی جیسون سیگل سرآشپز یک رستوران در شهر سان فرانسیسکو است. او در یک لحظه فوق رمانتیک از عشقش وایولت با بازی امیلی بلانت خواستگاری می کند و حلقه معروف ازدواج را به او اهدا می کند.

رمانتیک ترین فیلم های سال 2012

وایولت هم که بسیار از این اتفاق خوشحال شده به این پیشنهاد جواب مثبت می دهد اما داستان اصلی فیلم بعد از این اتفاق آغاز می شود! تام و وایولت که قبول کرده اند با یکدیگر ازدواج کنند به دلیل مشکلات شخصی که بر سر راهشان قرار دارد، هر بار این ازدواج را به تعویق می اندازند.

همین نرسیدن دو عاشق به یکدیگر و اتفاقات حاشیه ای آن، باعث یک کمدی رمانتیک شده که جزو فیلم های شیرین عاشقانه ۲۰۱۲ معرفی شده است.


«خوش شانس»: عشق و جنگ

کارگردان: اسکات هیکس

با اینکه کارگردان این فیلم اسکات هیکس است اما خیلی ها این فیلم را به هوای نیکولاس اسپارکس و کتاب های او دوست دارند. این فیلم ساخته شده برای اینکه در پاییز دیده شود.

رمانتیک ترین فیلم های سال 2012

یک ملودرام عاشقانه با هنرپیشه های خوش قیافه، فیلمبرداری متنوع و گاهی تار مانند، هوای ابری، موسیقی متن ملایم و خلاصه نهایت شور و جذابیت عاشقانه. داستان درباره سربازی آمریکایی است که پس از آنکه از یک حمله در عراق جان سالم به در می برد، عکسی از یک زن پیدا می کند.

او این عکس را نشانه خوش شانسی اش می داند و تصمیم می گیرد پس از بازگشت به آمریکا این زن را پیدا کند. زاک افرون و تایلور شیلینگ، نقش این زوج عاشق را بازی می کنند.


«لول»: عشق مدرسه ای

کارگردان: لیزا ازیلوس

در زمانه ای که یوتیوب و فیس بوک و امثالهم، باعث ارتباط آدم ها و خصوصا جوانترها می شوند، لولا با بازی مایلی سایروس، درگیر یک عشق نوجوانانه مدرسه ای شده است.

وقتی مادر لولا با بازی دمی مور از سر کنجکاوی و کمی شیطنت دفترچه خاطرات بامزه و مهیج دخترش را می خواند، تازه متوجه می شود چه شکاف بزرگی میان او و نسل دخترش وجود دارد. طبیعتا نگاه مادر به عشق دختر، با احتیاط و رای منفی همراه است اما در میان تضادهای فکری بین مادر و دختر، لولا تلاش می کند طرف مقابلش را معشوقی متفاوت جلوه دهد. این فیلم، بازسازی یک کمدی عاشقانه بلژیکی با همین نام و از همین کارگردان است.


«تایتانیک سه بعدی»: شاهزاده و گدا

کارگردان: جیمز کامرون

فارغ از حس نوستالژیکی که خیلی ها نسبت به این فیلم بسیار عاشقانه دارند، شکی نیست اکران دوباره این فیلم در ۶ آوریل ۲۰۱۲ و این بار به صورت سه بعدی باعث شد تا خیلی ها این فیلم را همچنان یکی از رمانتیک ترین فیلم های اکران ۲۰۱۲ و همچنین تاریخ سینما بدانند. هیچ کس نمی تواند کتمان کند که با دیدن این عاشقانه تراژیک، اشک به چشم هایش نیامده است.

رمانتیک ترین فیلم های سال 2012

ماجرای عشقی که به قعر دریا می رود و همانجا می ماند. جک و رز، با بازی لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت نقش دو عاشقی را بازی می کنند که یکی اشرافی و دیگری کارگر است.

این دو در کشتی مسافرتی با هم آشنا و عاشق یکدیگر می شوند اما برخورد کشتی عظیم تایتانیک به صخره های غول پیکر در اثر توفان، این عشق را در بدو تولدش، نابود می کند.

طبیعتا وقتی یکی از رمانتیک ترین فیلم های تاریخ سینما، به صورت سه بعدی اکران می شود، در فهرست عاشقانه ترین فیلم های اکران شده سال هم قرار می گیرد.


«دریای عمیق آبی»: عشق ناکام

کارگردان: ترنس دیویس

«دریای عمیق آبی» فیلمی عاشقانه درباره ماهیت بی ثبات عشق است که براساس نمایشنامه ای از ترنس رتیگان ساخته شده و ریچل وایس و تام هیدلستن در آن بازی می کنند.

رمانتیک ترین فیلم های سال 2012

در این فیلم، ترنس دیویس، با رویکرد شاعرانه خود، داستانی از عشق، غریزه و خیانت را در فضای دهه پنجاه لندن روایت می کند. در انگلستان پس از جنگ، زنی که زندگی ناخوشایندی را با همسرش که قاضی است سپری می کند، به یک خلبان سابق نیروی هوایی سلطنتی، علاقه پیدا می کند وبه این ترتیب زندگی زن در مسیر دشوار دیگری قرار می گیرد. این فیلم که بر اساس نمایشنامه ای راجع به ناکامی در عشق است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      چقد داستان فیلم دومی برام آشناست.احساس میکنم یه داستانی تو همین مایه ها خوندم

      پاسخ ها

      • ...

        فیلم اولی رو تلویزیون خودمون هم گذاشته واقعا زیبا بود خیلی دوسش داشتم

    • بدون نام

      اسم هاشو چرا فارسی نوشتین خوب ما چجوری فیلمشو بگیریم !!!!!!!!!!!؟؟؟

    • سانا

      منبع واسه دانلود معرفی نمی کنید؟

    • farzad

      چطور میتونم دانلودشون کنم

    • آرزو

      داستان فیلمها عالی بود چطور میشه دانلود کرد

    • hamid

      1-vow
      2-perfect sense 2011
      3-bel ami 2012
      4-five years engagement
      5-the lucky one
      6-LOL
      7-titanic
      8-deep blue sea

      پاسخ ها

      • سیاوش

        دمت گرم حمید جان بابت درج تایتل اصلی فیلم

    • علیرضا

      عالی مرسی چطور باید دانلود کنم

    • عاطفه

      من عاشق بازی فوق العاده چنینگ تیتوم هستم.ممنون از معرفی فیلم عهد با بازی این بازیگر درخشان.

    • ریحانه

      فیلمها عالی عالی هستند فقط لطفا بگید چه طور میشه دانلود کرد

    • بدون نام

      چهجوردانلودمیشه؟

    • فرزاد

      با این فرمول براحتی در گوگل میتونین هر فیلمی را دان کنین ..کافیه اسم فیلم رو در قسمت اخر فرمول سرچ وارد کنین تا مستقیم بره و سورس فایل رو براتون بیاره ...تمام فیلمهای این صفحه رو من الان دان کردم
      intitle:index. of? mkv Citizen Kane

    • آرش

      شاید فقط متن بوده دانلودی نبوده

    • Amir

      میشه لطفا فیلم هایی بجز کره ایو ژاپنیو اینجور چیزا ولی درام نوجوانانه ای باشه معرفی کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط بخت پریشان
        ببین و درک کن یک‌درام واقعی چیست

    • Mohi

      سلام دوستان عزیزم
      اگر میخواهید یک فیلم عاشقانه درام زیبا و فراموش نشدنی ببینید ، پیشنهاد میکنم فیلم بخت پریشان حتما ببینید
      فوق العاده هست بخدا

    • مهرزاد

      فیلم های عالیییییییییییی هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج