۳۴۷۰۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تغییر فرمانداران در دستور کار وزارت‌ کشور

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت:‌ تغییر فرمانداران یک امر طبیعی است و الان هم وجود دارد و بر اساس ارزیابی‌ عملکردها انجام می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به جلسه مشترک معاونت سیاسی این وزارتخانه با اعضای شورای مرکزی خانه احزاب اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت ریاست فعلی خانه احزاب رو به پایان است و در طول این مدت یکی از گرایش‌های خاص سیاسی در این مسند حضور داشتند در این جلسه تصمیم‌گیری شد تا در انتخابات آتی جریان سیاسی دیگری در رأس این مسئولیت قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به همگرایی و اتفاق نظری که بین اعضای شورای مرکزی خانه احزاب وجود دارد انتخابات بسیار خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد:‌ایجاد شعب استانی خانه احزاب یکی دیگر از مواردی بود که در جلسه مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت زیرا در این زمینه درخواست‌هایی مطرح شده بود که برای تحقق این امر تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

رضازاده تصریح کرد: تجهیز خانه احزاب یکی از درخواست‌های شورای مرکزی بود که ان‌شاءالله با اهتمام ویژه‌ای که وزارت کشور در این زمینه به خرج می‌دهد به زودی این مجموعه مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر فرمانداران بر اساس ارزیابی عملکردشان در دستور وزارت کشور است یا خیر،‌گفت: تغییر تحولات طبیعی همیشه وجود دارد و الان هم این مسئله در دستور کار است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که برخی از مردم شهرستان پیشوا نسبت به انتخاب فرماندار جدید اعتراض داشتند و آیا بر این اساس تغییری در تصمیم وزارت کشور ایجاد شده است یا خیر، گفت:‌فرماندار جدید شهرستان پیشوا در استان تهران یکی از مدیران باسابقه در وزارت کشور بوده و تغییری در تصمیم وزارت کشور گرفته نشده است.

رضازاده همچنین تأکید کرد: تغییر فرهادی فرماندار تهران در دستور کار وزارت کشور نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج