۳۴۷۱۳۰
۳۰ نظر
۵۰۱۰
۳۰ نظر
۵۰۱۰
پ

ابراهیمی: اگر شورای نگهبان هم احمدی نژاد را تایید کند، رقیب روحانی نخواهد شد

وی درباره فیش های حقوقی گفت: شوکی بر جامعه ما وارد شد. اگر این فیش ها در دولت قبل و یا دولتهای قبلتر بوده کار بسیار زشت و نازیبایی بود و عدم عدالت را به نمایش گذاشت.

پایگاه خبری انتخاب: حجت السلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت و گویی درباره ورود احمدی نژاد به کارزار انتخابات سال آینده گفت: من اطلاعاتی از برنامه ایشان ندارم ولی این را بخوبی می دانم که ورود احمدی نژاد و رسیدن به قدرت بستگی به عملکرد دولت فعلی دارد. دولت باید در این یکسال باقی مانده خودش را نشان بدهد. دولت باید تمام سعی و تلاش خود را کند تا بتواند مشکلات اقتصادی و معیشت جامعه را حل کند اگر دولت عزم خود را جزم کند در دوره دیگر نوبت به کسی نمیرسد و روحانی همچنان رییس جمهور باقی می ماند ولی اگر مشکلات جامعه حل نشود هر احتمالی را می توان پیش بینی کرد.

وی ادامه داد: ممکن است دولت تدبیر و امید یک دوره ای شود و این در تاریخ ریاست جمهوری کشورمان بی سابقه است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به عملکرد دولت تاکید کرد: برآوردم از عملکرد دولت این است که کارهای مثبتی انجام گرفته ولی مسئله اقتصاد و رکود یک مسئله مهمی است که عدم اشتغال را به دنبال داشته و طبق برآوردی که می کنند ۱۸ درصد بیکاران ما در جامعه تحصیلکرده های ما هستند که در برابر این معضل بزرگ هیچ جوابی ندارند.

حجت السلام ابراهیمی در پاسخ به این پرسش،با توجه به عملکردی که دولت تا به امروز داشته، اگر سال آینده رقیب آقای روحانی، آقای احمدی نژاد باشد فضا را چطور ارزیابی میکنید؟ گفت: نمیدانم، چنانچه شورای نگهبان آقای احمدی نژاد را تایید کند من معتقد هستم که برای آقای روحانی مشکل ایجاد نکند البته با توجه به فضایی که الان در آن هستیم. اگر روحانی تکانی به اقدامات خود ندهد امکان هر اتفاقی است.

وی در برابر این سوال که امکان دارد اصولگرایان از آقای احمدی نژاد و روحانی حمایت کنند اینگونه پاسخ داد: تا این لحظه اصولگرایان هیچ تصمیمی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آینده نگرفتند و صحبتی نیز نشده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: اگر بنا باشد در جبهه اصولگرایان کسی را بعنوان کاندیدا معرفی شود یک نفر را معرفی می کنیم.

وی با اشاره به انتخابات سال ۹۲ گفت: قبول داریم سال ۹۲ ائتلاف ما جواب نگرفت ولی شرایط در حال حاضر عوض شده است. شرایط، شرایطی است که ائتلاف شکل گرفته آن هم از نوع محکم و قرص و این ائتلاف بهم نمی خورد و ان شاالله شکست نپذیر است.

حجت السلان ابراهیمی درباره رهبری اصولگرایان در انتخابات سال آینده افزود: آیت الله موحدی کرمانی هدایت جامعه روحانیت و هم اصولگرایان را به عهده خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که ورود آقای ناطق نوری در انتخابات سال آینده گفت: آقای ناطق اصلا در سیاست دخالت نمیکند اگر هم ورود کند ما مشکلی با این موضوع نداریم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که این احتمال وجود دارد اصولگرایان بخواهند از احمدی نژاد حمایت کنند گفت: ما هیچ صحبتی درباره آقای احمدی نژاد نکردیم . این موضوع را هم بگویم تکلیف نهایی انتخابات در ایران سه روز مانده به انتخابات مشخص می شود که در آن سه روز اتفاقات خاصی ممکن است بیفتد. لذا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار «انتخاب» که این احتمال وجود دارد که اصولگرایان مثل سال ۹۲ رفتار کنند؟ گفت: هر احتمالی میشود داد. اما اصولگرایان این دوره وحدت دارند. این ائتلاف به هم نمیخورد. در این ائتلاف عزم جزم وجود دارد که به هم نخورد ولو اینکه بعضی حقوق خودشان را نادیده بگیرند اما اصل ائتلاف حفظ خواهد شد.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که سال ۹۲ را این چنین پیش بینی میکردید تصریح کرد: خیر، از همان روز اول اختلاف بود. آن سه نفر ( حدادعادل، قالیباف و ولایتی)خودشان برای خودشان ائتلاف درست کردند و این در بین اصولگرایان ائتلاف بشمار نمی آمد. حتی جامعه روحانیت در جریان نبود، خودشان اعلام کردند و خودشان ائتلاف کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رای مردم نشان میدهد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژاد اگر رای هم داشته باشد شورای نگهبان نمیتواند او را تایید صلاحیت کند.مینو خالقی هم رای اورد اما بعد انتخابات به خاطر چند عکس بی حجاب که هیچ کس ندیده بود رد صلاحیت شد پس حق ندارند احمدی نژادی که یک زن نامحرم را در آغوش گرفت تایید کند.
        باید رد صلاحیت شدن احمدی نژاد را مُسَلم دونست.

    • مهدی

      انشاالله که تایید صلاحیت نمی شود. به خواست خدا

    • بدون نام

      یکم خنده دار نیست احمدی اگر ....

    • مجتبی

      احمدی نژاد هم تایید میشه هم رییس جمهور سال آینده به یاری خدا ،منتظراولین رییس جمهور چهار ساله باشید

    • علی

      احمدی‌نژاد هم تآیید میشه هم رای میاره اما به مصلحت نیست که خودشو کاندید کنه

    • نصر

      هیچ کارمثبتی بنفع مردم ضعیف نکرده فقط برای بی دردها مملکت خوب بوده

    • بدون نام

      انشاءالله هر کجا است سلامت. باشد

    • بدون نام

      انشا ا... احمدی نژاد تایید ورییس جمهور خواهد شد

    • بدون نام

      یعنی ایشون میخوان بیان..؟؟

    • بدون نام

      اونایی که میخوان احمدی بیاد..منتظر یارانه ۲۵۰ تومانی هستن..تا این حد

    • بدون نام

      فقط تو را امام زمان یک دستاورد برای مردم ضعیف انجام داده بگویید احمدی نژاد واقعا 8سال تلاش برای مردم ضعیف کرده مسکن مهر یارانه نقدی که الان خودم کارگریساده مستجرهستم با همین یارانه زندگی سر می کنم به خدا قسم تا

    • بدون نام

      معلومه عین چی از حضور دوباره دکتر محمود احمدی نژاد می ترسید از همین الان اسمه محمود احمدی نژاد ترکی بر پیکر اصلاحات ایجاد کرده است اگر اصلاحات ازخودش مطمن هست چرا از حضور کسی این چنان اشفته و نگران است؟
      زنده باد محمود احمدی نژاد که به مانند مولایش علی علیه السلام ورودش دشمنان را به تکاپو انداخته

    • بدون نام

      خواهید دید.انشاالله

    • طرفدار

      انشاالله میاد

    • طرفدار دولت بعدی

      ما ملت میگویم فقط احمد نژاد

    • شهروند کرمانی

      من 50 سال سن دارم مگر قدیم یارانه بوده که زندگی میکردیم نه ما فقط بخاطر خودش میخواهیمش فقط احمدی نژاد.. چرا بعضی ها میسوزن اسم احمدی نژاد میاد

    • شهروند کرمانی

      ما ملت تقاضا داریم فقط احمدی نژاد سال اینده

    • دانیال

      انشاءالله که این چهار سال مردم را بیدار کرده باشه که سال دیگه به روحانی رای ندهند، بابا آقای احمدی نژاد کجا، این کجا...؟!!

    • زیبا

      تیتر اول روزنامه ها در روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶؛
      دکتر محمود احمدی نژاد با اکثریت آرا پیروز شد.

    • یکی از همین مردمی که با 45تومان این اقا بابید در به در دنبال یک اتاق بگردد

      اقای احمدی نراد با چه روی میخواهد کاندید شود م فکر میکنم ایشان بهتر است در مواقع بیکاری دنبال دکل های گم شده وپولهای به باد رفته این کشور و وزرای دلسوز شان بگردند

    • دوست دار احمدی نژاد

      زنده باد محمود مردمی نژاد ...مرد عمل ودلسوز ترین ریئس جمهور ودلسوز قشر ضعیف جامعه منتظرتیم بیا

    • سیامک

      همینجوری به ناشکریها و قدر نشناسیها ادامه بدین تا ببینیم اخر عاقبت این ملت چی میشه..... احمدی نژاد حامی ما مستضعفان بود ....ما ملت ایرا ن کاشکی دهن بین نبودیم ..... تا صد سال اینده هم با چهار در صد وام مسکن گیر اوردین خبرمون کنید ..... ابروی خیلیها رو حفظ کرد خدا به حق فاطمه زهرا ابروش و حفظ کنه ..... الان هم داریم تاوان کارهامونو میدیم

    • فریبا

      میزان رای ملت است .به شعور مردم احترام بگذارید.

    • بدون نام

      ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺮ اﺣﻤﺪﻱ ﻧﮋاﺩ

    • بدون نام

      ﺗﻮ ﺭا ﺧﺪا ﺑﻴﺎ اﺣﻤﺪﻱ ﻧﮋاﺩ, ,,,,,,,ﻣﺮﺩﻡ ﻧﻮﻥ ﺷﺒﺸﻮﻥ ﻣﺤﺘﺎﺟﻨﺪ.

    • رضا

      صل علی محمد یاور رهبر آمد
      فقط احمدی نژاد

    • سعید

      زنده باد روحانی_ ازاحمدی نژاد و سیاست هایش بیزاریم

    • مازیار

      احمدی نژاد هم صلاحیت میشه و هم رییس جمهور ایران . انشاالله چون روحانی هیچ گلی به سر ملت نزد فقط شعار داد

    • میزانپور

      البته که همینطوره.... به هیچ عنوان آقای احمدی نژاد نمیتونه جلوی آقای روحانی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری رقابت کنه، خب البته حاصل کارهای درخشان خودشون هم هست و بی دلیل هم نیست. و به جرات میشه گفت که احمدی نژاد حتی به مقدار یک/سومه آقای روحانی هم رای نخواهد آورد اگر کاندید بشه... درآینده مردم میتوانند ببینند این حقیقت فاحش رو....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج