۳۴۷۳۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

وزیر بهداشت: دریافتی‌ام مشخص است

وزیر بهداشت گفت: دریافتی من از جمهوری اسلامی همین فیش‌های منتشر شده است و هیچ حاشیه و کارانه و مبلغ دیگری دریافت نمی‌کنم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با بیان اینکه شفافیت فرهنگ است ولی افشاگری ابزار، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید همواره سعی داشته و دارد فضای امید و آرامش را در جامعه گسترش دهد و نباید آرامش کنونی مردم را با ابزار افشاگری که ممکن است برای برخی مقاصد سیاسی باشد، دچار التهاب کرد.

دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره تاثیر انتشار فیش حقوقی خود بر رفتار سیاسیون در شفاف‌سازی در کشور، گفت: فیش حقوقی وزیر بهداشت را خودم منتشر نکردم و رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران این کار را کردند که سپاسگزارشان هستم.

وی در مورد انتشار و افشای فیش‌های حقوقی در کشور، افزود: اگر هدف شفافیت باشد، این اقدام ایده‌آل است. زیرا هدف از انقلاب، ایجاد شفافیت در کشور بود و مال حرام، ویژه خواری، سوء‌استفاده و فساد نباید در زندگی مردم و مسئولان وجود داشته باشد.

هاشمی با بیان اینکه شفافیت برای پیشگیری از اتفاقات و رخدادهای ناگوار، ضروری است، ادامه داد: البته باید توجه کرد که افشاگری مغایر با دستورات دین و قرآن کریم است. زیرا خداوند متعال و ستارالعیوب است و این البته به معنی نادیده گرفتن تخلفات نیست. هر فرد و نهادی حتما باید پاسخگوی رفتار خلافش باشد، اما اگر نتوانیم یک مورد از افشاگری‌های اخیر را ثابت کنیم، در پیشگاه خداوند و خانواده‌های آنها مسئول هستیم و به نوعی، حق‌الناس است.

با افشاگری ابزاری مخالفم

وزیر بهداشت تاکید کرد: من با شفاف‌سازی موافق و با افشاگری ابزاری مخالف هستم و اعتقاد دارم اگر رتبه ایران از نظر فساد اداری در دنیا مطلوب نیست، به دلیل عدم وجود شفافیت در کشور است بنابراین نباید شفافیت و افشاگری ابزاری را با هم اشتباه گرفت.

هاشمی با اشاره به نگارش نوشته خود در خصوص افشاگری‌های اخیر فیش‌های حقوقی، گفت: برداشت برخی افراد که نمی‌خواستند حقیقیت را ببینند این بود که من مخالف شفافیت هستم، در حالی که ما همان فرزندان انقلاب هستیم که واقعا مطالبه‌گر هستیم و معترضیم که چرا سرنوشت انقلاب به چنین وضعی دچار شده که تخلف‌ها و جرایم چند هزار میلیاردی از آن بیرون می‌آید.

بنابر اعلام وب‌دا، وی ضمن تاکید بر مخالفت خود با رفتار غیر اسلامی در افشاگری‌های اخیر ، اظهار کرد: در کشوری که قانون بر آن حاکم است و برای حل مشکلات قضایی می‌توان به قوه قضاییه مراجعه کرد؛ چرا باید رفتاری را انجام دهیم که با دستورات دین، اخلاق، آیین و مرام بزرگان انقلاب اسلامی همخوانی ندارد؟ چراکه اگر حقی از فردی ضایع شود، به سختی می‌توان آن حق را جبران کرد.

وزیر بهداشت در پایان گفت: دریافتی من از جمهوری اسلامی همین فیش‌های منتشر شده است و هیچ حاشیه و کارانه و مبلغ دیگری دریافت نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حبیب بازنشسته

      اقای وزیر منظورتون کدوم فضای آرامش انگار شما دربین مردم نیسین .مردم صورتشونا با سیلی سرخ نگه داشتن چرا باید یه عده بی همه چی حقوقای آنچنانی بگیرن وازکول یه عده بدبخت بیچاره بالا برن اونوقت همین عوضیا میرن تصویب میکنن حقوق کارگر ۸۱۲هزارتومان اونم همیشه چندماه عقب می افته وزیر وزرا ی دولت تدبیر وامید باید برن

    • بدون نام

      اره شما همتون مظلومید اونا که فیش حقوقیشون ارقام نجومی داشت احتمالن ..

    • بدون نام

      آره میدونیم

    • فریبرز

      حاصرم با زبون روزه قسم بخورم دریافتیات بیشتره میگی حقوق مبنا برات زدن ۵۰۰هزار اینو چطور میخای توجیه کنی.حقوق بیمارستان چی.

    • بدون نام

      چطور میشه یک نفر در بیست سال طبابت 2000میلیارد ثروت جمع میکنه واونو حلال ترین میدونه
      اقای وزیر بهداشت خمس ثروت شما 400میلیارد تومان میشود پرداخت کرده ای
      مردم به نان شب محتاجند
      عرق شرم پدر را از نداری درمقابل اشک دخترش دیده ای تو که هر روز در تلویزیون از خود وکارهات تعریف میکنی

    • mohamaad

      اتفاقا آقای وزیر خوب کاری کردند فیش ها رو لو دادند وگرنه معلوم نبود تا کی از این پرداختی ها می گرفتند بهتره هم بازم ادامه داشته باشه تا دستشون رو بشه

    • بدون نام

      هر چه میگیری حلالت باشه که سلامتی رو رایگان کردی

      البته پروژه دولت بود اما شما بسیار زحمت کشیدین

      جراحی پا ده ملیونی سابق با ۱۰۰ هزار تومان در بیمارستان دانشگاه و دولتی انجام شد !!!

      ۲ پرس چلوبرگ نمیدن با این پول

      ایشالا بری بهشت

    • بدون نام

      برادری که میگی هرچی میگیری حلالت باشه
      ایا نداری اقشار جامعه را دیده ای
      مسئولان خادمان ونوکران مردم هستند نه اربابان انها
      خبرداری در وزارت بهداشت چه رقم هایی پرداخت میشود

    • بدون نام

      تا حالا دقت کردین همین وزیر چقدر تبلیغ میده تو تلویزیون ،بیشتر از خود ریس جمهور درمیاد،ببینید من وزیر بهداشت چقدر دل سوزم ،بابا یکم غیرت داشته باش لاف چرا میایی تو از حال مردم چه خبرا داری

    • بی نام

      اقای وزیر فیش پیش کش کارانه رو کن ماموریت اضافهکاری رو کن بعد دم از حق الناس بزن قربونت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج