جاباما
۳۴۷۳۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برگزاری کنسرت خواجه امیری و جهانبخش

کنسرت احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش به ترتیب در تیر و مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا: کنسرت احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش به ترتیب در تیر و مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا می شود.

برگزاری کنسرت خواجه امیری و جهانبخش

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی برای شماری از کنسرت ها، آلبوم ها، قطعه ها و نماهنگ های تازه تولید شده در گونه های سنتی، محلی، کلاسیک و پاپ مجوز صادر کرد.همچنین واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر مجوز اجرای صحنه یی برای گروه موسیقی «همنوازان حصار» را به سرپرستی علی قمصری و خوانندگی محمد معتمدی صادر کرد.

این کنسرت در ۱۵، ۲۱ . ۲۲ مرداد ماه در یک نوبت (ساعت ٢١) در تالار رودکی برگزار خواهد شد.همچنین مجوز اجرای صحنه ای برای گروه «کُر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی در تالار رودکی صادر شده است.

این کنسرت سازی در روزهای ٦ و ٧ مرداد ماه هر شب یک نوبت در ساعت ٢١ با اجرای قطعه هایی از کورساکف، موتزارت، داپلر و پیاتزولا برگزار می شود.مجوزی هم برای کنسرت احسان خواجه امیری صادر شده است. این کنسرت در روزهای ١٧، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ تیر ماه، در دو سانس (۱۹ و ۲۲) در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه می رود.

گروه «شرقی» نیز به سرپرستی سامان احتشامی برای کنسرت خود مجوز گزفته است.کنسرت این گروه در روزهای ١٣ و ١٤ مرداد ماه در ساعت ٢١:٣٠ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

در این اجرا تکنوازی در آواز شوشتری، دونوازی پیانو، قطعهٔ گل شقایق، چهارمضراب اصفهان و ... اجرا خواهد شد.مجوز شش اجرا نیز برای بابک جهانبخش صادر شده تا در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت بدهد.

این اجراها در ٢٨ و ٢٩ مرداد ماه در ساعت های ١٨:٣٠ تا ٢٠ و ٢١:٤٥ تا ٢٣:٤٥ و در ٢٥ شهریور ماه از ساعت ١٩:٤٥ تا ٢١:١٥ و ٢٢:٤٥ تا ۰۰:۳۰ برگزار می شود.

گروه «لیانِ» محسن شریفیان نیز با خوانندگی آکا صفوی در شب های ٢٠ و ٢١ شهریور ماه، ساعت ٢١:٣٠ در تالار وحدت به روی صحنه می ورد.از دیگر کنسرت هایی که برای آنها مجوز صادر شده، می توان به کنسرت ها اشاره کرد: کنسرت مهدی احمدوند (۱۹ و ۲۰ تیر در تالار وحدت مهاباد)، کجید یحیایی (۲۳ تیر ماه در سالن میلاد)، فرزاد فرزین (۲۹ و ۳۰ تیر و ۲۳ مرداد ماه در سالن میلاد)، کنسرت مازیار فلاحی (۳ مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی)، مهدی یراحی (۲۱ مرداد در سالن میلاد)، فریدون آسرایی (۲۲ مرداد ماه در سالن میلاد)، و کنسرت زانیار خسروی (۴ مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی) اشاره کرد.

همچنین واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی مجوز دو اجرای موسیقی کلاسیک معاصر را در تالار فرهنگسرای نیاوران صادر کرده، که در روزهای یکم و دوم شهریور ماه، ساعت ٢١ به روی صحنه خواهد رفت.اجرای تریوی «جیوانی گوییدی» که سرپرستی آن را گوییدی به عهده دارد و متشکل از هنرمندان ایتالیای و پرتغالی است که در این شب ها با برداشتی از موتیف های آلبوم «شهر رؤیایی نافرجام» و آلبوم «روز موعود» به صورت بداهه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

گروه «نهال» (ویژه بانوان) به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی، نیز در ٢٢ تیر ماه در یک سانس در ساعت ٢١ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد داشت.برای اجرای تالار وحدت گروه موسیقی سنتی «گوشه» به سرپرستی و خوانندگی سیامک آقایی نیز در روز ٢٢ مرداد ماه در یک سانس (ساعت ٢١:٣۰) مجوز صادر شده است.برای اجرای گروه «آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی سامان علیپور نیز مجوز صادر شده است.

این کنسرت در ٢٨ مرداد ماه، ساعت ٢٠:٣٠ در تالار رودکی برگزار می شود.

آلبوم ها و قطعه ها

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی برای هشت آلبوم موسیقی نیز طی هفتهٔ گذشته مجوز صادر کرده، که شامل دو آلبوم سنتی ایرانی، چهار آلبوم پاپ، یک آلبوم محلی و یک آلبوم تلفیقی است.

آلبوم «آتا» با تنظیم جابر اطاعتی، آلبوم بی کلام «دورخت» به آهنگسازی محمدحسین اناری، آلبوم «مهرویان» با آهنگسازی جمشید آقایی و شهرام میرجلالی و آلبوم «انعکاس ثانیه ها» به آهنگسازی نیما عباسی اقدم از جملهٔ آلبوم های مجوز گرفته هستند.همچنین مجوز آلبوم تصویری «آموزش مقدماتی پیانوی جز» با اجرا و آموزش امیر شهابی صادر شده است.

برای این پنج نماهنگ «تردید» به خوانندگی محمود انصاری، «من میلیونر نیستم» به خوانندگی زانیار خسروی، «عاشقتم» به خوانندگی سیروان خسروی، «وای وای» به خوانندگی مهدی مدرس و «قطعهٔ بهار» به خوانندگی استاد حسین خواجه امیری و امیر احسان فدایی نیز مجوز صادر شده است.

«ایران من» به خوانندگی جواد رمضانی، «من میلیونرنیستم» به خوانندگی زانیار خسروی، «عاشقتم» به خوانندگی سیروان خسروی، «عروس شهر» به خوانندگی مهدی رضایی و «سقف رؤیایی» به خوانندگی احمد فیضی نیز پنج تک آهنگ هستند مجوز آنها از سوی دفتر موسیقی صادر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج