۳۴۷۳۳۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقاد تند روشن از جدایی طلبان سرخابی

پیشکسوت تیم استقلال گفت: اگر تیم های استقلال و پرسپولیس آکادمی های قوی داشتند الان نیاز نبود ناز بازیکن تازه به دوران رسیده را بکشند.

کاپ: پیشکسوت تیم استقلال گفت: اگر تیم های استقلال و پرسپولیس آکادمی های قوی داشتند الان نیاز نبود ناز بازیکن تازه به دوران رسیده را بکشند.

حسن روشن با بیان مطالب فوق اظهار داشت: متاسفم از اینکه می بینم برای تیم های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس بازیکنانی با حضور یکی، دو سال در این تیم ها کلاس می گذارند. در حالی که پوشیدن پیراهن این تیم ها افتخاری است که نصیب هر فوتبالیستی نمی شود. چرا باید نفراتی مثل طارمی و رضائیان با پرسپولیس این طور برخورد کنند یا شهباززاده ساز جدایی کوک کند.

وی افزود: به گمان من اگر تیم های استقلال و پرسپولیس مثل گذشته های دور آکادمی های قوی داشتند و بازیکنانی را از رده های سنی پایه خود به تیم بزرگسالان می آوردند این بازیکنان قدر پیراهن تیم های باشگاهی خود را می دانستند و با مکتب سرخابی ها مانوس می شدند و هرگز چنین اتفاقاتی برای این تیم ها نمی افتاد.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: بازیکنانی که متعلق به مکتب باشگاه ها نیستند مثل فرزندخوانده می مانند درحالی که بازیکنانی که از تیم های پایه به بزرگسالان می رسند همانند فرزند باشگاه هستند. هیچ وقت فرزند برای پدر و مادرش ناز نمی کند و این است رمز و راز عدم موفقیت تیم های استقلال و پرسپولیس در این سال ها.

روشن در ادامه در خصوص آخرین وضعیت آکادمی استقلال نیز گفت: هنوز قراردادی با باشگاه ندارم اما به جهت ذیق وقت و کمک به باشگاه کارم را آغاز کرده ام. حداقل قرارداد ما باید سه ساله باشد تا بتوانیم در سال های آینده بازیکنان مستعدی را به فوتبال ایران و باشگاه استقلال معرفی کنیم. اگر برنامه های ما خوب پیش برود از فصل دوم به بعد خروجی های آکادمی به شکل روتین به تیم بزرگسالان معرفی می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      از بس بهشون الکی بها دادن پررو شدن. به درک که رفتن، همونجا فوتبالشون دفن میشه.

    • علی

      اینا عددی نیستن بخوان واسه پرسپولیس و استقلال ناز کنند و همه عالم میدونند اگه مسی هم باشند و در غالب این دو تیم نباشند محبوبیتی ندارن و کسی براشون تره هم خورد نمیکنه

    • بدون نام

      زنده باد فوتبالیستهای با غیرت

    • بدون نام

      مردم عزیز ایران علی کریمی هم بار اول پرسپولیس را دور زد اما محبوب شد یاد تون نمیاد از انتقالش یک ریال هم به پرسپولیس نداد حال اسطوره هم شده

    • بدون نام

      طارمی خیلی نامردی

    • حامد برنطین

      عشق است علی منصور واستقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج