۳۴۷۳۹۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

زمان عرضه بازی جدید Sonic اعلام شد

اواخر هفته گذشته کمپانی سگا اعلام کرد که قسمت جدیدی از بازی Sonic در حال ساخت است و به نظر می‌رسد که این بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

وب سایت تک شات: اواخر هفته گذشته کمپانی سگا اعلام کرد که قسمت جدیدی از بازی Sonic در حال ساخت است و به نظر می‌رسد که این بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. همچنین سازندگان این بازی در جریان رویدادی که روز گذشته به مناسبت ۲۵ سالگی شخصیت سونیک اتفاق افتاد، در رابطه با بازی جدید این مجموعه صحبت کردند.

زمان عرضه بازی جدید Sonic اعلام شد

تاکاشی لیزوکا، مدیر تیم سونیک، در جریان سالگرد ۲۵ سالگی این مجموعه در توکیو خبر از عرضه بازی جدید Sonic در سال آتی داد. بر اساس شایعه‌هایی که وجود دارد اطلاعات تکمیلی در این رابطه، در ماه جولای(مرداد) و در جریان نمایشگاه Comic-Con اعلام خواهد شد.

لیزوکا در رابطه با خبر ساخت بازی جدید Sonic اینطور گفت: «ما در تیم سونیک در حال ساخت یک بازی کاملا جدید هستیم. با اینکه این مجموعه ۲۵ سال دوام آورده است، اما مهم‌ترین نکته این است که چه تعداد بازی ساخته شده است. هدف ما اضافه کردن ویژگی‌های جدید به این مجموعه و غلبه بر مشکلاتی است که پیش رو داریم.»

هنوز عنوان بازی جدید Sonic اعلام نشده است، با این حال آخرین بازی از این مجموعه با عنوان Sonic Boom: Fire & Ice در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر ) برای کنسول نینتندو 3DS عرضه خواهد شد. این بازی قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود اما با توجه به مشکلاتی که وجود داشت با تاخیر مواجه شد.

آیا کمپانی سگا با وجود انتقاداتی که در سال‌های اخیر از این مجموعه شده است، می‌تواند بار دیگر این شخصیت دوست داشتنی را به دوران اوج خودش برساند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج