۳۴۷۴۱۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سریع ترین کارت حافظه جهان

SanDisk یکی از تولیدکنندگان معروف کارت حافظه در جهان است که بسیاری از محصولاتش هم‌اکنون در بازار ایران موجود است. این برند خوش‌نام امروز همگان را با معرفی محصول جدید خود شگفت زده کرد.

وب سایت ترنجی: عارف کمانی: SanDisk یکی از تولیدکنندگان معروف کارت حافظه در جهان است که بسیاری از محصولاتش هم‌اکنون در بازار ایران موجود است. این برند خوش‌نام امروز همگان را با معرفی محصول جدید خود شگفت زده کرد.

سریع ترین کارت حافظه جهان

کارت‌های حافظه‌ی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت (احتمالا چیزی در حدود ۲۰۰ گیگابایت آن در دسترس کاربر است) در حد گسترش در بازار هستند و با وجود آن‌که تنها گوشی‌های جدید از آن پشتیبانی می‌کنند و قیمت آن‌ها زیاد است اما به دلیل سرعت بالای نوشتن اطلاعات و خواندن فایل‌ها کاربران تهیه‌ی کارت حافظه‌ی با ظرفیت بالا را به خرید گوشی‌های با ظرفیت بالا ترجیه می‌دهند.

اگر هنگام ضبط فیلم‌های 4K احساس می‌کنید که هر لحظه ممکن است حافظه‌ی تلفن همراهتان پر شود٬ حس نا آشنایی نیست. شما احتمالا به خرید یک کارت حافظه‌ی پر سرعت فکر کنید.

سرعت نوشتن اطلاعات بر روی کارت حافظه چیزی در حدود ۹۰ مگابایت است و سرعت خواندن اطلاعات و انتقال فایل از این کارت حافظه‌ی پر ظرفیت نیز تقریبا ۱۰۰ مگابایت است (احتمالا برای شما این سوال پیش آمده است که چرا تقریبا؟ زیرا سرعت انتقال داده به تلفن‌همراه شما ٬ پردازنده‌ی گوشی و حتی نوع مقصد (کامپیوتر یا هارد دیسک متصل به گوشی) بستگی دارد.

این کارت حافظه ضد آب٬ ضد ضربه٬ ضد اشعه X ٬ ضد حرارت و آتش است و شرکت وسترن دیجیتال (کمپانی مالک برند San Disk) ضمانت کرده است که شما یکی از بهترین‌ها را خریداری کرده‌اید. این کارت حافظه تنها اندکی سریعتر از رقیب خود که متولد کره - شرکت سامسونگ می‌باشد و تفاوت‌ها آنچنان چشم‌گیر نیست.

برای نسخه‌ی دارای بیمه (گارانتی) شما باید ۱۹۹.۹۹ دلار و برای نسخه‌ی بدون بیمه باید ۱۴۹.۹۹ دلار پرداخت کنید. البته نسخه‌ی ۱۵۰ دلاری حدودا یک ماه دیگر برای خرید موجود خواهد بود اما نسخه‌ی ۲۰۰ دلاری هم‌اکنون برای خرید موجود است. آیا شما حاضر هستید مبلغ ۲۰۰ دلار برای یک کارت حافظه بپردازید؟ آیا کارت حافظه‌ی ۲۰۰ گیگابایتی جدید شرکت SanDisk را می‌پسندید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج