۳۴۷۴۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فرصت یک ماهه آپدیت رایگان به ویندوز۱۰

مایکروسافت در ۲۹ جولای ۲۰۱۵ (برابر با ۷ مرداد ۱۳۹۴) بروزرسانی رایگان از ویندوز ۷ و ۸.۱ به ویندوز ۱۰ را رایگان حساب کرد. اگر قصد دارید تا به ویندوز ۱۰ مهاجرت کنید بهتر است عجله کنید.

وب سایت ترنجی - عارف کمانی: مایکروسافت در ۲۹ جولای ۲۰۱۵ (برابر با ۷ مرداد ۱۳۹۴) بروزرسانی رایگان از ویندوز ۷ و ۸.۱ به ویندوز ۱۰ را رایگان حساب کرد. اگر قصد دارید تا به ویندوز ۱۰ مهاجرت کنید بهتر است عجله کنید.

فرصت یک ماهه آپدیت رایگان به ویندوز10

احتمالا تاکنون آوازه‌ی ویندوز 10 را شنیده‌اید. جدیدترین سیستم‌عامل ساخته شده توسط مایکروسافت که توانسته است افق‌های جدیدی از آینده‌ی هوشمند را برای ما تجسم کند. ویندوز 10 نسبت به نسخه‌‌های اولیه تغییر کرده است و رابط کاربری آن کاربر پسند‌تر٬ دوست داشتنی‌تر و کاربردی تر شده است.

مایکروسافت در کنفرانس معرفی ویندوز ۱۰ خبر جذابی را اعلام کرد. بروزرسانی یکساله‌ی رایگان برای کلیه‌ی دارندگان ویندوز ۸.۱ و ۷ ! اقدامی عجیب از سوی مایکروسافت که در تاریخچه‌ی این شرکت تقریبا بی‌سابقه بوده است. البته در ویندوز ۹۸ شاهد امکان بروزرسانی به وسیله‌ی سی‌دی و حتی امکان بازگشت تقریبا بی‌دغدغه‌ی آن بودیم اما در دنیای امروزی این حرکت مایکروسافت بسیار پسندیده بود.

فرصت یک ماهه آپدیت رایگان به ویندوز10

ویندوز 10 سیستم‌عاملی کاربر محور است. این ویندوز به‌وسیله‌‌ی ویندوز اینسایدر‌ها به پیش می‌رود. درست است که مایکروسافت توسعه‌دهنده‌ی اصلی این سیستم‌عامل است اما نمی‌توان نقش کاربران را در اضافه شدن ویژگی‌های جدید و رفع باگ‌ها جدی نگرفت.

بروزرسانی سالانه‌ی ویندوز ۱۰ روز ۱۲ مرداد منتشر خواهد شد. این بروزرسانی با نام مستعار رد استون شناخته‌ می‌شود و قرار است بسیاری از مشکلات نسخه‌های قبلی را برطرف کند. اگر دوست دارید رداستون را تجربه کنید و هم‌اکنون کاربر ویندوز ۸.۱ و ۷ هستید بهتر است عجله کنید. تنها حدود یک ماه برای شما فرصت باقی مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج