۳۴۷۴۶۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

سنگی که به پیشانی ترکیه خورد

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمان ترکیه در اتاق شیشه‌ای خود با پرورش و تقویت داعشی‌ها اقدام به سنگ‌پرانی می‌کنند، اما غافلند از اینکه یک روز این سنگ‌ها به پیشانی خودشان اصابت می‌کند..

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمان ترکیه در اتاق شیشه‌ای خود با پرورش و تقویت داعشی‌ها اقدام به سنگ‌پرانی می‌کنند، اما غافلند از اینکه یک روز این سنگ‌ها به پیشانی خودشان اصابت می‌کند..

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگویی با اشاره به حمله مهاجمان انتحاری به فرودگاه آتاتورک استانبول که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۱۸۰ نفر شد، اظهار کرد: حاکمان ترکیه در پرورش تروریست‌ها سنگ‌ تمام گذاشته‌اند.

وی حمله تروریستی به فرودگاه استانبول را نمونه برخورد سنگ‌هایی دانست که توسط حاکمان ترکیه با پرورش داعش به پیشانی خودشان اصابت کرده است و افزود: ترکیه با پرورش داعش آتش ظلم و ستم به مردم بیگناه را شعله‌ورتر کرده است، اما امروز شاهد هستیم که این آتش دامن خودشان را نیز برافروخته است.

سلیمی با محکوم کردن این حادثه تروریستی تصریح کرد: قطعا هر نوع حرکت تروریستی که منجر به بروز خسارات جانی و مالی شود محکوم بوده و در قاموس جامعه بشری نمی‌گنجد و قابل دفاع نیز نیست.

این نماینده مردم در خانه ملت تاکید کرد: انتظار این است که کشورهای حامی تروریست‌ که حمایت مالی، تسلیحاتی و نظامی از این گروهک‌ها دارند از چنین حوادثی نظیر حرکات انتحاری در فرودگاه آتاتورک عبرت بگیرند و دست از حمایت این چنینی بردارند.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به یک جهان آرام داریم، گفت: نگاه سیاسی به مقوله تروریسم مشکلاتی را برای جهان ایجاد خواهد کرد. امروز جامعه بشری مطالبه‌گر یک جهان آرام است و این مهم با عمل محقق خواهد شد نه با شعار، از این رو باید اقدام عملی برای مبارزه با تروریسم صورت گیرد.

سلیمی با انتقاد از مدعیان مبارزه با تروریسم تصریح کرد: شگفت‌آور است که بیشترین سلاح‌هایی که تروریست‌ها در دست دارند متعلق به ارتش آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل است و روشن است که به طور مستقیم حمایت می‌شوند از این رو لازم است مجامع بین‌المللی به وظایف خود در برخورد با کشورهای حامی تروریسم عمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگین این حرفها را نکنید این کارها را ...والا مردم خودمون هم هرروز وهر دقیقه داره بصورتشون سنگ میخوره اما بصورت بمب نیست تا صداش در بیاد فقط خودشون دارن تحمل میکنن همه کمبودها ومرگ ومیرها و ودزدی ها راو....

    • بدون نام

      شگفت‌آور است که بیشترین سلاح‌هایی که تروریست‌ها در دست دارند متعلق به ارتش آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل است ...........تعجب نداره یک بچه اول ابتدایی هم میدونه که سلاح در دست کسی است که پول دارد!

    • بدون نام

      آقای نماینده !مشکلات ترکیه و دیگر کشورها به شما چه ربطی داره؟به فکر جوانهای این مملکت باشید که دارن از بیکاری نابود میشن و دست به خودکشی و....میزنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج