۳۴۷۵۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیانیه جامعه ورزش برای روز جهانی قدس

شاخه ورزشکاران جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه‌ای از آمادگی جامعه ورزشی کشور برای پیوستن به اقیانوس بی کران حضور گرم ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

خبرگزاری فارس: شاخه ورزشکاران جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: از عموم مردم آزاده و خاصه ورزشکاران با عنایت به پیام گهر بار امیر پهلوانی، حضرت علی (ع) " قو علی خدمتک جوارحی" خواستار است؛ در روز جهانی قدس با حضور در راهپیمایی عظیم مردمی، به حمایت از مظلومان فلسطینی قیام کنند که "عبادت به از خدمت خلق نیست."

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، روز دفاع از حق است. روز جهانی قدس، روز دفاع از مظلوم است. روز جهانی قدس ، روز فلسطین است. روز جهانی قدس روز لبیک جهانی به "هل من ناصرا ینصرنی" حسین علی(ع) در کربلای فلسطین است. روز جهانی قدس، روز نمایش اراده جهانی برای فلسطین آزاد از اشغال است. روز جهانی قدس، روز شکستن استخوان های صهیونیسم است. روز جهانی قدس، روز یاری و یاوری است. روز مرگ ظلم. روز مرگ نامردمی صهیونیستی. روز مرگ بر اسرائیل. روز مرگ بر استکبار جهانی و روز آزادگی و آزادی است.

شاخه ورزشکاران جمعیت دفاع از ملت فلسطین به پاس شکر نعمت تندرستی و با عنایت به شیوه فتوت و جوانمردی حاکم بر روح ورزشکاری و ورزشکاران و ضرورت حمایت از ستمدیدگان جهان و خاصه ستمدیدگان در اشغال و آوارگی فلسطین، ضمن گرامیداشت شهدای راه آزادی فلسطین و اعلام حمایت از استمرار مقاومت مشروع ملت فلسطین در مقابله با اشغالگران صهیونیستی، اعلام می دارد فلسطین سرزمینی متعلق به فلسطینیان بوده و هرگز اشغال این سرزمین، حقی را برای ایجاد حکومت و حاکمیت برای اشغالگران ایجاد نمی کند و فلسطین باید آزاد گردد.

این شاخه به نیابت از جامعه ورزشی کشور ضمن اعلام آمادگی اعضای خود در سراسر کشور اعلام کرد: از عموم مردم آزاده و خاصه ورزشکاران به عنایت به پیام گهر بار امیر پهلوانی، حضرت علی (ع) " قو علی خدمتک جوارحی" خواستار است؛ در روز جهانی قدس با حضور در راهپیمایی عظیم مردمی، به حمایت از مظلومان فلسطینی قیام کنند که "عبادت به از خدمت خلق نیست."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج