۳۴۷۶۸۹
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

طالب لو برعکس طارمی و رضاییان!

درحالی که هواداران پرسپولیس از طارمی و رضائیان دلخور هستند، استقلال از دو سال قبل تنها سی میلیون و از پارسال تنها پنجاه درصد از قرارداد طالب لو را پرداخت و او را در لیست مازاد قرارداده است.

خبرگزاری مهر: درحالی که هواداران پرسپولیس از طارمی و رضائیان دلخور هستند، استقلال از دو سال قبل تنها سی میلیون و از پارسال تنها پنجاه درصد از قرارداد طالب لو را پرداخت و او را در لیست مازاد قرارداده است.

در حالی که باشگاه پرسپولیس مدعی است تمامی مبلغ قرارداد رامین رضائیان را پرداخت کرده و هیچ بدهی به او ندارد و قرارداد این بازیکن نباید فسخ می‌شده است، در این سو و در استقلال بدهی‌ها زیاد است و بازیکنان شاکی فراوان.

یکی از بازیکنانی که طلب زیادی دارد و هرگز هم حرف نزده است وحید طالب لو است. جالب است بدانید که این بازیکن که در لیست مازاد استقلال قرار گرفت، از دو سال قبل تنها سی میلیون تومان دریافتی داشته و از سال گذشته پنجاه درصد قراردادش را دریافت کرده است.

طالب لو با وجود آنکه برانکو هم در ابتدای فصل پارسال و هم در نیم فصل او را برای پرسپولیس می‌خواست و به این تیم نرفت، قراردادهای مالی بالایی هم با استقلال نبسته بود و از همان قراردادها هم تاکنون مبلغ بسیار کمی از استقلال دریافت کرده است.

جدایی این بازیکن به صورت اعلام در لیست مازاد درحالی که او هم قرارداد زیادی نداشت، هم آمار و عملکرد فنی خوبی داشت بسیار عجیب بود و نکته اینکه خود استقلال هم از این بابت هزینه زیادی پرداخت کرده است.

استقلال باید هم بدهی اش به طالب لو را بدهد، هم باید برای فسخ قرارداد سال بعد با او کنار بیاید، هم پول حسین حسینی را بدهد، هم اگر این دروازه بان مصدوم باشد علاوه بر هزینه پزشکی، باید یک دروازه بان خارجی دیگر هم بخرد تا در دو بازی اول با توجه به محرومیت رحمتی تیم بی دروازه بان نماند و البته که آنها هیچکدام مثل طالب لو به استقلال تخفیف نداده بودند.

در روزهایی که هواداران پرسپولیس از بی معرفتی طارمی و رضائیان ناراحت هستند و خیلی ها بر این باورند که این دو بازیکن به باشگاه مدیون بوده‌اند و به خاطر این مبلغ کم بیشتر نباید به ترکیه می‌رفتند، به نظر می رسد باشگاه استقلال با این دروازه بان ساکت و بی‌حاشیه که پیشنهاد برانکو را برای پرسپولیس نپذیرفت خوب رفتار نکرد تا به یاد بیاوریم که تعهدات و دیون دو طرفه هستند نه یک طرفه از سوی بازیکن به باشگاه یا بالعکس.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ینی استقلالی ها حداقل یه خورده تعصب دارن ولی لنگیا پشت گوششون پهنه !ادعا چوخدو،تعصب یوخدو

    • حمید

      خواهشا وحید طالب لو این سربازغیرتمند استقلال رو با این بی معرفتهای لنگی مقایسه نکنین وحید توی این ده سال هیچوقت حاشیه درست نکرد حتی بعد از اون حرکت زشت فیروز کریمی

    • اس اس دوآتیشه

      درودبه غیرت ابی دلان رودبه شرفت طالب لودوست دادشتنی

    • علی

      ................منصوریان و افشارزاده یادمه پرسه خواهرش نرفت و تو شیراز تو دروازه استقلال و ایساد رحمتی ذخیره او بود طالب لو یعنی غیرت یعنی اخر مرام

    • مهدی

      توی فوتبال ایران آدم کم حاشیه سرش کلاه میره ولی برعکس توباشگاه خارجی میشن سمبل وازشون واسه منافع باشگاه استفاده. میکنن

    • محمدی

      درود بر شرف طالب لو این بازیکن در مکتب استقلال بزرگ شده انتظاری جز این نیست

    • بهروز

      وحید باتعصب دوست داریم انشاا..روزی برمیگردی خانه خودت

    • بدون نام

      واقعا برای استقلالیا متاسفم

    • جهانگیر

      آقای نویسنده شما با این متن عملا هم طالبلو رو وهم طرفداران استقلال رو دارید تحریک میکنید چراکه اون قسمت از متن که گفتید از دو فصل قبل ۳۰ میلیون واز فصل قبل چقدر طلب داره، آدم‌هایی مثل طالبلو هستند که تا ابد تو دل هواداراشون جا دارند و اسطوره میشند بهتر بود مطلب رو جوری می نوشتید که فقط اطلاع رسانی می شد وبه مخاطب جوری القا میشد که همچین آدم های بزرگی هم هستند، نه تواین زمان که طارمی و رضاییان این کار غیراخلاقی رو انجام دادند و بلافاصله شما قیاس میکنید، شما میتونستید بعد از چند ماه متن بزنید که فلانی ها فلان قدر طلب دارند وبه طرفدارا واگذار میکردید.
      درضمن در پرسپولیس هم هستند کسانی که هنوز هم حتی از زمان های قدیم طلب دارند و حرفی نمی زنند و خودشونو روبروی باشگاه قرار نمیدن و نمی خوان عظمت و بزرگی شونو از دست بدن بهتره یه متنی رو بنویسید که مردم بوسیله ی دنیای مجازی که میتونند حرفهاشون رو بزنند یه کمپینگی تشکیل بشه ومردم حق این آدم های بزرگ رو بگیرند.
      بازهم درضمن آدمهایی مثل طالبلو با این کارشون همیشه تو دل طرفدارا میمونند حتی تو دل تیم رقیب و تیمهای دیگه...
      احسنت به طالبلو و برهانی و... که با این کار باشگاه حتی یه مصاحبه هم نمی کنند تا ناراحتی شون رو نشون بدن و این موضوع رو میسپرند به افکار عمومی .
      احسنت به سعید عزیزیان و خلیلی که در اوج مصدوم شدن و ومدیران نالایق بعضن غیر فوتبالیه تیم محبوبم اونارو مثل ... تحویل نگرفتن، احسنت به بنگر احسنت به .....

    • بدون نام

      درود بر طالب لو عزيز
      انشاالله هميشه سلامت و موفق باشه مرد آبيدل

    • علی

      متاسفانه رسانه ها با هیاهو سعی بر گران کردن نرخ بازیکنان دارند. عمر فوتبالی طالب لو سالهاس که به سر آمده و باشگاه نباید از بیت المال برای ایشان هزینه کند. قیمت ایشان در بهترین حالت ماهیانه یک میلیون تومان است

    • حمید

      درود برشرف غیرتت انشاا...همیشه سالم باشی شمایک سروگردن بالاترازتمام دروازه بانان ایرانی اما زیادی ساکتی وهمین سکوت باعث شده به حقت نرسی

    • جمعي از هواداران آبي استان قزوين

      وحيد جان خيلي دوستت داريم

    • ایران

      . عمر فوتبالی طالب لو سالهاس که به سر آمده چرا پرسپولیس و برانکو می خواستن جذبش کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کاش استقلال طالب لو نگه می داشت و حسنی قرضی به یه تیم میدادند . چون فوتبال ایران باند بازی است بابازاده پسرش آورد . دروازه بان سوم استقلال فراری دادند ولی نمی دان چوب خدا رو حتما می خورن

    • مهدی

      با این تماشاگرایی که تا دوتا بازی خراب کنی فحش کشت میکنن همون بهتر که طارمی باهاشون تمدید نکرد .‌طارمی هم از لحاز فنی هم اخلاقی تو بازیکنتی فعلی نمونه هست .‌

    • بدون نام

      درود بر وحید آبیدل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج