۳۴۷۸۱
۸ نظر
۵۴۲۸
۸ نظر
۵۴۲۸
پ

ویژگی های شخصیتی مادران متولد آبان

قرار است درباره یک مادر متولد آبان بحث کنیم. هم او که به معنای واقعی کلمه مادر است. موضوع نباید برایتان خیلی هم پیچیده شود به خصوص اگر یکی از متولدین ماه عقرب در اطراف شما بچه دار شده باشد.



ویژگی های شخصیتی مادران متولد آبان

مجله ش هرزاد : قرار است درباره یک مادر متولد آبان بحث کنیم. هم او که به معنای واقعی کلمه مادر است. موضوع نباید برایتان خیلی هم پیچیده شود به خصوص اگر یکی از متولدین ماه عقرب در اطراف شما بچه دار شده باشد. آن وقت است که دیگر احتیاجی به توضیح نیست چون شما همه چیز را به وضوح هر چه تمام‌تر خواهید دید و البته لمس خواهید کرد. آن‌ها کاملا آماده‌اند تا خودشان را فدای فرزندان‌شان کنند. شاید باورتان نشود اما یک مادر متولد آبان وقتی آب نبات فرزندش از دست‌های کوچک او به زمین می‌افتد واکنشی کاملا متفاوت از بقیه خواهد داشت. این مادر محترم برخلاف بقیه مادر‌ها سرکوچولویش را برای فراموش کردن آب نبات گرم نمی‌کند دور نمی‌اندازد چون فرزندش بغض کرده و آب نباتش را می‌خواهد بلکه واکنش جالب‌تری از خود نشان می‌دهد. لطفا زود قضاوت نکنید چون او قرار نیست آب نبات کثیف را هم به فرزندش بدهد. بلکه آب نبات خودش را حسابی می‌شورد تا تمیز شود و بعد که مطمئن شد همه میکروب‌های روی آب نبات شسته شده و دیگر خطری فرزندش را تهدید نمی‌کند آب نبات را تحویل کوچولویش می‌دهد! خب، این‌‌ همان مادر فداکاری است که در وصف حالش می‌توان یک کتاب نوشت!

ویژگی های شخصیتی مادران متولد آبان

مادران مرموز!

اگر یک مادر متولد آبان هستید باید بدانید در عین حال که فرزندتان عاشق شماست اما گاهی شما را کاملا مرموز می‌بیند! به هر حال این می‌تواند به‌‌ همان دلیلی باشد که شما معمولا چنان خرابکاری‌های فرزندان‌تان را لا پوشانی می‌کنید که آن‌ها خودشان هم باور نمی‌کنند واقعا خرابکاری کرده باشند! باور کنید هیچکس به جز شما توانایی برقراری یک رابطه عمیق با فرزندان خود را ندارد. شما می‌توانید در یک رابطه متقابل ترس‌ها و البته احساسات خود را با بچه‌ها در میان بگذارید و در عین حال بهترین شنونده برای آن‌ها درباره همین مباحث باشید.

مادر یا معلم سرخانه!

از مادران متولد آبان نباید توقع داشت تا در درس ریاضی کمک قابل توجهی به بچه‌های خود بکنند اما از آنجا که مادران متولد آبان اصولا در درس‌های تاریخ و روان‌شناسی قوی هستند می‌توانند بهترین معلم در این مباحث برای بچه‌ها باشند البته بچه‌ها چه بخواهند و چه نخواهند مادران متولد آبان خود را در قامت معلم سرخانه بالای سر خود می‌بینند. معلمی که در پروژه‌های مدرسه یک حرفه‌ای تمام عیار است و البته به لحاظ احساسی و عاطفی بچه‌ها را حتی خیلی بیشتر از خودشان درک می‌کند. خودتان قضاوت کنید آیا این بچه‌ها نباید به مادران آبان ماهی خود افتخار کنند؟

قهرمان بچه‌ها!

مادران متولد آبان به لحاظ خصوصیات اخلاقی خود معمولا در نزد بچه‌ها موجودات پیچیده و البته در عین حال ویژه‌ای هستند. این ویژگی در واقع از آن‌ها برای بچه‌های‌شان یک قهرمان ساخته است. قهرمانی که می‌تواند ساده‌ترین مشکلات مانند آب نبات کثیف تا پیچیده‌ترین آن‌ها مثل ثبت نام در مدرسه‌ای که بچه موفق نشده در آزمون ورودی آن نمره قبولی بیاورد را حل و فصل كند. این مادران چنان درباره نابغه بودن فرزند خود با مدیر مدرسه صحبت می‌کنند که در ‌‌نهایت او را متقاعد خواهند کرد که حتما اشتباهی رخ داده و بی‌شک فرزند آن‌ها یکی از قبولی‌های قطعی این مدرسه بوده! و خب بچه به همین راحتی ثبت نام می‌شود.

مادران فداکار

در این موضوع شک نکنید که اگر مانعی بر سر راه خوشی و موفقیت فرزند یک مادر متولد آبان قرار بگیرد با قوی‌ترین نیرو‌ها که شاید در ذهن هیچکس نگنجد آن موانع را برطرف می‌کند و راه را برای ادامه خوشبختی فرزندش باز می‌کند. هیچکس و هیچ چیز نمی‌تواند در برابر حس مادرانه یک زن متولد آبان قد علم کند چون او بیشتر از اینکه یک زن باشد، یک همسر باشد، یک دختر باشد یا یک خواهر باشد یک مادر است. مادری که سخت‌ترین مشکلات را بری فرزندانش رفع و رجوع می‌کند و بهترین چیز‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. گاهی بچه‌های این مادران کمی لوس می‌شوند اما این مادران به موقع قادر هستند این لوسی را هم برطرف کنند.

کم نظیر و ستودنی

قدرت شگفت‌انگیز آن‌ها در مادر بودن تقریبا کم نظیر و البته ستودنی است. و خب! این حس مادرانه گاهی تا آنجا پیش می‌رود که حتی سختگیری‌های همسر خود را به عنوان پدر در مقابل بچه‌ها تاب نمی‌آورند و از شوهران خود می‌خواهند با بچه‌ها ملایم‌تر باشند. بدون تردید حتی پدر خانواده هم نخواهد توانست مقابل این همه احساسات مادر مقاومت کند بنابراین چاره‌ای ندارد جز اینکه تسلیم شود و اختیار بچه‌ها را دست همسر متولد آبان خود بسپارد. با همه این اوصاف آیا این انصاف نیست اگر بگوییم بچه‌های مادران متولد آبان بهترین مادران دنیا را دارند؟!

احساسات

مادرهای متولد آبان مجموعه‌ای از احساسات مثبت را در خانه به جریان می‌اندازند. آن‌ها در عین حال خودشان همواره مرکز احساسات خانواده هستند. این مادران شور و حرارت را به زندگی خانوادگی و البته به طور خاص به زندگی فرزندان‌شان می‌آورند و زندگی آن‌ها را پر رونق می‌کنند. اگر یک مادر متولد آبان اطراف شما زندگی می‌کند باید متوجه شده باشید که او تا چه اندازه به فرزندانش زنجیر شده است و به آن‌ها وابستگی دارد.

کنترل از راه دور

فرزندان مادران متولد آبان به ظاهر بچه‌هایی کاملا مستقل هستند که برای رتق و فتق امور خانه نیازی به اجازه گرفتن ندارند. اما خب این ظاهر قضیه است چون این مادران به واقع بچه‌های خود را چنان با مهارت تحت کنترل دارند که هیچکس متوجه نخواهد شد! شک نکنید که مادران متولد آبان برای اینکه از بچه‌های خود مراقبت کنند آدم‌های خودشان را در هر جایی خواهند داشت. در مدرسه ناظم مدرسه آمار بچه‌ها را به مادرشان می‌دهد. در بین دوستان بچه‌ها یکی هست که ریز و درشت اتفاقات را برای آن‌ها تعریف کند. در باشگاه ورزشی اخبار را از مادر کودکی که خیلی زبان قرص و محکمی ندارد خواهند گرفت و خلاصه این روند همینطور ادامه خواهد داشت بدون اینکه بچه‌ها متوجه شوند تا چه حد تحت کنترل مادران خود هستند.

جسارت مادرانه

شک نکنید که مادران متولد آبان واقعا مراقب فرزندان خود هستند اما در عین این مراقبت هرگز اجازه نمی‌دهند فرزندانشان محدود شوند و فرصت تجربه کردن را از دست بدهند. در این رابطه می‌توان مدعی شد که جسارت مادران متولد آبان واقعا ستودنی است. آن‌ها اگرچه گاهی بیش از حد مراقب فرزندان خود هستند اما اصلا بعید نیست به آن‌ها اجازه دهند با یک تور مسافرتی به سفری خارج از کشور بروند و تجربیات جدیدی کسب کنند، هر چند قبل از این‌که این اجازه را صادر کنند از امنیت تور اطمینان حاصل کرده‌اند. اطمینانی که می‌تواند حاصل یک تحقیق دو ماهه درباره تور، لیدر‌ها، صاحب تور، مسافران قبلی یا شاید حتی همسفران فرزندان‌شان باشد! باید به افتخار این مادر‌ها کلاه از سر برداشت!

کاشف استعداد‌ها

هیچ‌کس مانند یک مادر متولد آبان نمی‌تواند متوجه شود که فرزندش در چه زمینه‌ای مستعد است و در ‌‌نهایت چه آینده‌ای انتظار او را می‌کشد. وقتی یک ساله است و مداد به دست می‌گیرد تا روی کاغذ خط خطی کند همه فکر می‌کنند این صرفا یک سرگرمی کودکانه است اما فقط مادر متولد آبان است که استعداد نقاشی را در بچه خود در می‌یابد و از او یک نقاش می‌سازد. وقتی فرزند لوس خود را به جمعی می‌برد و مدعی می‌شود که او در آینده یک متخصص قلب خواهد شد با نیشخند دیگرانی مواجه می‌شود که اتفاقا در آینده بیمار‌‌ همان متخصص توانمند قلب خواهند بود. بچه‌های مادران متولد آبان هر استعدادی که داشته باشند توسط مادران‌شان کشف و صد البته شکوفا خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باران

      این تعریف تمجیدها خیلی زیاد است برای متولد ابان خوب که چی به ما چه
      حتما خودت متولد ابان هستی انقدر تعریف کرده ای

    • نازنین

      واقعا درست و کامل نوشتید! مرسی

    • fateme

      واقعا درست بود لاایک مر30

    • مهی

      مادر های آبانی بی نظیرند، مثل مامان خودم:)))

    • ترنم

      باران اگه بهت ربط نداره نخون خوب. درضمن همشونم درسته

    • بدون نام

      من یه مادر آبانی دیدم اصلا دوست نداره بچه اش درس بخونه هر چی باعث بیشرفت بچه اش میشه رو یا قایم میکنه یا گم و گور ولی ظاهرش همین چیزاست که اینجا نوشته فقط ظاهرش!!

    • بدون نام

      برای تقبل فرزند خواندگی از پرورشگاه مادر خوانده های آبان و شهریور رو تو لیست آخر قرار بدین و همینطور هر کاری که سر و کارش با بچه هاست

    • مهرناز

      آره مامان منم آبانیه وهمه ایناروداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج