۳۴۷۸۱۶
۸۵ نظر
۵۰۰۷
۸۵ نظر
۵۰۰۷
پ

بیلبورد نوزادان نامشروع آمریکایی در تهران!

«آیا می‌دانستید در امریکا از هر ۵ نوزاد، ۲ نوزاد نامشروع‌اند»، «آیا می‌دانستید در امریکا در هر ۹ ثانیه یک زن مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد» و... ‌این‌ها بخشی از شعارهایی است که شهرداری در طرحی با نام «حقوق بشر امریکایی» بر روی بنرهایی درسطح شهر تهران نصب کرده و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

روزنامه ایران: «آیا می‌دانستید در امریکا از هر ۵ نوزاد، ۲ نوزاد نامشروع‌اند»، «آیا می‌دانستید در امریکا در هر ۹ ثانیه یک زن مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد» و... ‌این‌ها بخشی از شعارهایی است که شهرداری در طرحی با نام «حقوق بشر امریکایی» بر روی بنرهایی درسطح شهر تهران نصب کرده و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

کاربران فضای مجازی با هشتگ «شعار پیشنهادی برای بیلبوردهای شهرداری تهران» موجی از انتقادات را نسبت به عملکرد شهرداری تهران و وضعیت آسیب‌های اجتماعی همرسانی کردند، اعتراضات پررنگ که شهرداری شهری که ۱۵ هزار کارتن‌خواب و بیشتر از چندهزار کودک‌کار دارد و معتادان متجاهرش چهره شهر را از ریخت انداخته‌اند،آیا بهتر نبود که بودجه نصب چنین بیلبوردهایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و همین کودکان کار یا برای جلب توجه به آسیب‌های فزاینده اجتماعی و هشدار به خانواده‌ها صرف می‌شد؟

این نخستین بار نیست که شهرداری چنین حرکتی کرده و چنین بنرهایی را نصب کرده است. پیش از این هم در زمان مذاکرات هسته‌ای شهرداری بیلبوردهایی در مخالفت با این مذاکرات اکران کرد. حالا مسئولان در رابطه با این اقدام شهرداری موضع مختلفی دارند؛ از یک سو «عبدالمقیم ناصحی» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با گرایش اصولگرایی در قامت منتقدی جدی در گفت‌وگو با «ایران» از ضرورت تذکر شورا به رئیس سازمان زیباسازی تهران خبر می‌دهد و از سوی دیگر مجتبی شاکری اصولگرا که عضو شورای تأیید کننده محتوای بیلبوردهای شهری است تمام قد از آن دفاع می‌کند.

ممکن است این بیلبوردها واقعیت داشته باشند!

ناصحی در پاسخ به سؤال «ایران» در رابطه با دلیل اجرای چنین طرحی گفت: هرچه در رابطه با عدم هماهنگی دولت امریکا با ملتش سخن بگوییم انصافاً کم گفته‌ایم. در جریان این مطلب باشید که دولت امریکا و ملتش از هم جدا هستند. ما روی سخنمان با دولت امریکاست که این همه جنایت در حق ملت ما انجام داده است. در حقیقت مجریان خواسته‌اند خشمی که از عملکرد دولت امریکا دارند را با این بیلبوردها بیان کنند. در آستانه‌ روز قدس که می‌دانیم این غده سرطانی- اسرائیل- را امریکا در بین کشورهای اسلامی کاشته است وسرزمین فلسطین را گرفته است و می‌خواستند در آستانه این روز به مردم بگویند که مسلمانان فلسطین در معرض و چنگال صهیونیست‌ها گرفتار شده‌اند و مسبب همه این‌ها امریکاست.

درپاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود شهرداری در عوض این طرح، به آسیب‌های اجتماعی توجه بیشتری می‌کرد گفت: ممکن است محتوای نوشته این بیلبوردها واقعیت داشته باشند، اما ‌ اینکه، این‌ها را به تصویر بکشیم در عرصه بیلبوردها و پل‌ها و در معرض دید عموم قراردهیم در حالی که خودمان دچار مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هستیم؛ بحث اعتیاد کودکان، اعتیاد و.... مطرح است، جای تأمل دارد. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ادامه داد: من می‌پذیرم اگر در رابطه با مسائل عدیده و آسیب‌های اجتماعی خودمان، بیلبوردها، مسائلی را مطرح و در این خصوص به مردم هشدار دهند و اطلاع‌رسانی کنند تا کمکی به رفع آسیب‌های اجتماعی شود، اقدام مفید‌تری است.

ناصحی گفت: قطعاً در این زمینه به سازمان زیباسازی تذکر می‌دهم و باید روی محتوای این شعارها نظارت بهتری شود.

ما صدایش را در می‌آوریم

مجتبی شاکری دیگر عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر و عضو کمیته تأیید شعارهای سازمان زیباسازی با اعلام اینکه این شعارها حاصل یک کمپین است، گفت: من سه‌شنبه آلبوم این آثار را دیدم و پیام‌ها نسبتاًقابل قبول بود. وی در برابر این انتقاد مطرح شده که آیا بهتر نبود شهرداری به جای چنین اقدامی به آسیب‌های اجتماعی توجه کند افزود: آسیب‌های اجتماعی سر جای خود، اطلاع‌رسانی هم سرجای خود. آنها حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند و از ما ایراد می‌گیرند و مجموع زندانیان آنها به نسبت جمعیت ۵ برابر ماست. ما نمی‌گوییم وضع آسیب‌ها در کشور ما خوب است در کشور ما هم بد است اما هرچیز جای خود. ما می‌گوییم شمایی که ادعا می‌کنید ما محکومیم خود شما وضع بدتری دارید اما صدایش را در نمی‌آورید ما صدایش را در می‌آوریم.

شاکری در برابر این پرسش که نفع چنین اقدامی چیست؟ گفت: مردم ما باید بدانند امریکایی که خود فضای مجازی را اداره می‌کند و حقوق ما را به خاطر حقوق بشر نمی‌دهد خود حقوق بشر را رعایت نمی‌کند، آنها اعدام قاچاقچیان ما را محکوم می‌کنند در حالی که این از نظر ما خوب است و جزئی از قانون ماست، آنچه آنها درست می‌دانند ما نمی‌دانیم و بالعکس. وی در برابر این پرسش که شعار محبوب وی در میان این شعارها چه بود؟ گفت: این کارها به قوت کارهای اوج و دموکراسی امریکایی نبود. من آن کارها را بیشتر می‌پسندیدم اما آن طرحی که اوباما به جای دست دادن اسلحه به دست بود بیشتر از همه دوست داشتم.

عیسی علیزاده مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه این طرح هم توجیه و هم دلیل دارد از گفت‌و‌گو امتناع کرد و آن را منوط به کسب اجازه از «گیل‌آبادی» مدیر روابط عمومی شهرداری تهران دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچه در رابطه با عدم هماهنگی دولت امریکا با ملتش سخن بگوییم انصافاً کم گفته‌ایم!!!!!!!!!!!!
      من دیگه حرفی ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خوب میشه شهرداری انقدر خزبازی درنیاره دیگه .. دراورده

      • بدون نام

        دیگه حرفی نداری؟ اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟ منظور شما از عدم هماهنگی دولت امریکا با مردمش چیه؟ یه مثال بزن و دیگه حرفی نزن....برای همیشه!

      • بدون نام

        از ضرب و شتم زنان امریکای گفته ولی از رنج زنان مملکت خودش نمیگه وقتی میخای از کسی ایراد بگیری باید خودت در اون زمینه عالی باشی
        ...

      • سراج

        سلام - آين آقايوني كه به شهردار حمله كردند و فكر مي كنند دلشان به حال مشكلات كشور مي سوزه مورد ترديد است و دلشان مي سوزه كه مبادا خط ارتباط با آمريكا آسفالتش كنده بشه! به علاوه اين كه كار شهرداري با نصب اين تابلوها هم ابتكار جالبي نبوده.

    • بدون نام

      جهالت و نادانی که حد و مرز ندارد. باز تاوان این کار مسولین شهرداری رو مردم باید پرداخت کنند.

    • user

      اول ایراد کشور خودت را بیان کن بعد عیب انها موفقیت وازادی زنان شان را برشمار وامار دقیقی از کشور خودت جهت برنامه ریزی مدیران مدبر کشور ارائه بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین به مردم ازاده منصف کشورم

      • بدون نام

        ایراد کدومه؟ اصن ایراد داریم مگه ما؟ ...

      • بدون نام

        ایا میدانید در هرساعت چند نفر بر سر تصادف در ایران میمیرند ایا میدانید ارزش پول ملی چقدر است
        ایمیدانید فرار مغزها چیست ایا میدانید حقوق میلیونی چیست ایا اسم اقازاده به گوشتان خورده
        ایا میدانید تورم چیست ایا اسم پراید به گوشتان خورده حتما به ایران یک سری بزنید

    • بدون نام

      شهرداری بهتر نبوداول امارهای داخل کشور را بررسی میکرد و سری به میدان هرندی و اطراف میزد و یا گزارشاتی مبنی بر نوزاد فروشی معتادان و رها کردن نوزادان را می خواند؟

    • بدون نام

      توهین به شعور یک ملت یعنی همین بیلبوردهایی که چند نفر آدم دور هم تصمیم به زدنش میگیرند...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب این ملت باشعور نمیتونن این بیلبوردها را پایین بکشن حداقل دنیا بدونه این مردم ایران نیستن بی شعور تشریف ندارن ... ممنون میشم سانسور نشه

    • قربان

      لطفن از ایران هم کمی حقایق بیان شود -* جامعه اینه بسیار خوبیست؟ از پاکدستی مسئولین تا اعتیاد و بیکاری جوانان و تن فروشی

    • ترسو

      در حال دق مرگ شدن هستيم ............

    • نادر

      با سلام در امریکا دزد زیاده چرا راجع به حقوقهای میلیاردی مسئولین در امریکا ننوشتید چرا راجع به اختلاس در امریکا ننوشتید چرا راجع به وضعیت بد اقتصادی امریکا ننوشتید و... این ها همه است ولی بقولی کلاغه به هوا میپرید میگفت جراحم گفتند اگه جراحی اول .... یک باد امده راجع به حقوق تمام مسئولین به لرزه افتادند خنده دار ودرداور اینه

    • فوژ

      این کار بسیار بسیار ابتدایی بود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مضحک و ...

    • حمید

      شرم اور است، من دیروز یکی از این هجویات رو دیدم، پس فرهنگ و ادب و احترام ایرانیان کجا رفته ؟ وای بر نسل اینده ، چه شود!!!!!

    • بدون نام

      شهرداري اگر راست مي گويد مشكلات خيابان ها و كوچه و محله ها را كه آنقدر زياد هستند برطرف كند ما در شرايطي نيستيم كه بخواهيم عيب و ايراد ديگران را گوشزد كنيم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهرداری فقط بتونه پیاده رو شهر ها را مدیریت کنه کافیه بقیه پیشکش !

    • بینام

      خدایا.ما را بینایی ده که در راه بیفتیم.راستیه این بنرها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟8سال احمدی ما را با این شعارهای پوپولیستی فریفته بود ...

    • بدون نام

      آیا جزء وظایف شهرداری (تهران ) آگاهی ملت از اقدامات آمریکاست . پاسخ به اتهامات حقوق بشر و زندانیان و ... در حیطه وظایف شهرداری تهرانه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا ....ار از خقوق بشر دم میزنه در مورد ... هم بنر بذاره

    • 123

      ... باید از مردم با نصب بنر عذرخواهی، پوزش بطلبید.

    • بدون نام

      چرا در مورد تبانی های کارمندان خودتون چیزی نمیگین؟!!

    • بدون نام

      باور کنید که همه ما می دانیم که این جای خود آن هم جای خود. ناراحتی از این است که فقط این جای خود است و دیگر به آنی پرداخته نمی شود. تلویزیون اینها به اندازه کافی به این موضوعاتی که شما می گید می پردازن. دیگه اقلا خودمون با خودمون رو راست باشیم. همه این شعارهایی که دور میدون ولیعصر مثلا زده شده رو بخدا وقتی می خوندم، خندم می گرفت. شایدم گریه. انگار واسه خودمون نوشته بودیم و بهش افتخار می کردیم.

    • Arshia

      اینها میدونند ایدئولوژی امریکاری با منافع شخصی اونها منافات داره.برا همین با کلیت تفکر امریکایی مشکل دارن

    • جعفر نبیلی

      مرگ بر آمریکا مرگ بر ال صعود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سعود اقای باسواد! ....سعود

      • بدون نام

        سوادت تو حلقم. همین امثال تو میرن طرح این بیلبوردها رو میدن

    • بدون نام

      آیا می‌دانستید درایران از هر 5 نوزاد، 2 نوزاد نامشروع‌اند»، «آیا می‌دانستید در ایران در هر 9 ثانیه یک زن مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد» .............روشون نشده ...

    • علی

      سلام،انسانهادرهرکجا وباهرادیانی که زندگی میکنندشریفندوبرای خودشخصیت دارند،ما بادولت امریکا خوب نیستیم چرابه مردمش توهین واهانت میکنیم،مابه جهانیان اعلام میکنیم که دارای تمدن چندهزارساله هستیم،امادرعمل به همه توهین میکنیم،بیان مشکلات کشورهای دیگه باری از مشگلات ماراحل نمیکند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عاشقتم علی!

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      ببین اینها چقدر بیکار بودن کار دگ نداشتن غیر این
      به ما هیچ ربطی نداره بهتره پایه های اقتصاد و فرهنگ مملکت رو قوی کنید جلوی دزدیها و اختلاسهارو بگیرید تا مردم ناامید نشن یا بهتره بگم ... به حق قانونی خود قانع باشید

    • ناشناس

      وقتی آمریکا این قدر بده!! چرا فرزندان آقازاده ها و بالا رتبه های کشور برای رسیدن به آمریکا و گرفتن تابعیت آمریکایی سر ودست میشکنن؟؟ !! یا کسانی که طوری ویزا میگیرند که زایمان همسر خود را در بدو ورود به آمریکا همزمان نمایند!!

      پاسخ ها

      • مریم

        جانا سخن از زبان ما میگویی
        ایول

    • مجید

      کشور ما به جای رسیده که به کار های بی عیب و نقض آمریکا ایراد میگیره اگه راست میگین از هر 5فرزند به دنیا آمده در آمریکا 2نوزاد نامشروع تو ایران چقدره چرا از امریکا به این سرعت امار دقیق دارین ولی نمیدونید چند تا از مدیران بانکی حقوق چند ده میلیونی میگیرن واقعا خسته نباشید

    • قلندر

      سلام . بخاطر طولانی بودن متن نخوندم ولی متوجه موضوع شدم.شهرداری بجای دخالت تو سیاست والکی هزینه کردن .بره یه جادرست کنه که این بنده های خدا دست فروشها .اونجا کاسبی کنن و شاهد این نباشیم ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تصور کنید سر همین طراحی و نصب بیلبوردها چند نفر حقوق ها و پاداش های کلان گرفته اند و چه پولها که ...

    • دشمن امریکا

      با سلام .
      خواستم از شهرداری دعوت کنم در صورت امکان سری به محلات تهران هم بزنند و یا اگر وقت ندارند یک جستجوئی در اخبار سایتها داشته باشند ؛ در اینصورت احتمالا شاید بشود بنری هم برای این خبر تهیه کرد :










      کد خبر: ۴۷۷۶۵۸
      تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۵ - 02 July 2016
      صفحه نخست » اجتماعی
      تولد روزانه 20 تا 200 نوزاد معتاد در ایران
      سال‌هاي پاياني دهه ٧٠، در كوچه قاليشوهاي دروازه‌غار، پسري را شناسايي كرديم كه از صبح تا شب كار مي‌كرد و شب در بازگشت به محل زندگي‌اش، درآمد يك روزش را براي خريد مواد مي‌داد و اگر پولش كافي نبود، به ازاي هزينه مواد در همان كوچه مورد آزار جنسي قرار مي‌گرفت.

      به امید موفقیت روز افزون مدیران شهرداری تهران

    • بدون نام

      آبکش به قلیون میگه چرا دو تا سوراخ داری؟!!

      پاسخ ها

      • یک مخاطب

        این خوب اومدی

      • بدون نام

        قبلنا آبکش به آفتابه میگفت ها.

    • بدون نام

      یک کسر کوچکی از هزینه این بیلبوردها رو میشد درپوش روی دریچه پمپ آب پارک گذاشت تا دختر بچه ای جلوی چشم مادرش تکه تکه نشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزار افرین

      • user

        و سیمکشی درست و حسابی جشنی که شهرداری برپا کرده بود تا پسر 15 ساله در اثر برق گرفتگی فوت نکنه

    • احسان

      ملت کشته مرده این مملکت گل وبلبل خودمون هستن.بمیریم بهتراست...

    • بدون نام

      کارهای جناب شهردار مدیرت جهانی احمدی نژاد را تداعی میکند بهتراست شهردار محترم در باره ابتدای ترین موضوع شهروندی که حفظ ورعایت نظافت شهراست مردم را تشویق کند .بویژه در اعیاد مذهبی که شهرها چهره دیدنی به خود میگیرد....

    • لیلا

      خدای من وقتی دیدم از خجالت آب شدم,یعنی مسوولای ما انقد ... تشریف دارن,وااااااااااااای خدای من یعنی ما ,,,وااااااااااااای قلبم هزار تکه شد,,,خداااااااااااااااااااایااااااا اااااااااااااااا
      به داد ملت برس,,,

    • علي

      اين نوشته هاي بي اساس نتيجه عكس دارد و ملت بيشتر شيفته آمريكا مي شوند

    • امیر

      شهرداری به جای بنر زدن در مورد تعــداد کودکان نامشروع در آمریکا که دردی از ما دوا نمی‌کنه به فکر کودکان کار و کودکان بدسـرپرست خودمون باشه

    • بدون نام

      ..نفسش از جای گرم بلند میشه

    • بدون نام

      خودمون کشور سعادتمندی هستیم..حالا دیگه نشستیم مشکلات کشورهای دیکه رو درست میکنیم...

    • بدون نام

      اخی چقدر شما مهربونی به فکر مردم مظلوم امریکایی هم هستی

    • ناشناس

      چرا چرت می گی ؟ آمار بچه های نا مشروع ایران رو از کجا اوردی؟

    • ماهک

      خوب حقوقهای چندین میلیونی میگیرند که این تراوشات مغزیشون رو بزنن رو بیلبردها دیگه.....

    • هاشم

      کاش در مورد بیکاری جوانان کشور هم بیلبوردی بزنن.

    • بدون نام

      شهرداري تهرون از ميدون هرندي خبر داره!!!!؟

    • بدون نام

      به نظرم باید این مطالب را روی بیلبوردها می نوشتند:
      آیا می دانستید ایران جزو معدود کشورهایی است که خط سفید در خیابان ها و اتوبانهایش هیچ معنی ندارد؟
      آیا می دانستید تهران جزو معدود شهرهایی است که نسبت تعداد خودروها و تعداد پارکینگ ها با هم همخوانی ندارد؟
      آیا می دانستید جمعیت موشها در تهران چقدر است؟
      آیا می دانستید آلودگی هوا در تهران سالانه جان چند هزار نفر را می گیرد؟
      آیا می دانستید امواج پارازیت چه اثرات زیان آوری بر نوزادان و مادران باردار دارد؟
      آیا میدانستید مردم تهران چند ساعت از عمرشان در ترافیک هستند؟
      آیا میدانستید ما جزو افسرده ترین مردمان دنیا هستیم؟
      و آیا می دانستید که ما چقدر پر رو هستیم و هیچیک از موارد بالا را نمیبینیم و به آمریکا گیر می دهیم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آیا میدانید ایران تنها کشوری است که با خودروی شخصی بصورت حرفه ای مسافرکشی میکنند؟

    • بدون نام

      حالا آمریکا بدترین کشور دنیا با بدترین آدم های دنیا به شهرداری تهران چه ربطی داره آخه!!!!

    • user

      شهرداری تهران آمار باغ های خشکانده شده اطراف تهران رو داره میتونه برا مون بگه چقدر از باغات اطراف تهران تبدیل به برج شدن

    • ناشناس

      پس بچه هایی که از ازدواج!!! افاغنه با دختران ایرانی به دنیا میان و شناسنامه ندارن برای چی بهشون شناسنامه نمیدن؟؟؟

    • خخخخخخ

      باید همه نوزادان نامشروع اعدام کنیم

      پاسخ ها

      • مینا

        بی مزه

    • ناهید

      بادیدن این بیلبورد باید یاد ضرب المثل معروف بیافتیم:
      یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم

    • بدون نام

      آقا من که نفهمیدم مسولیت شهرداری تو این کشور چیه؟

    • بدون نام

      ......... به نظر من این آقایان معرفی بشن برا ریاست جمهوری......

    • صمد

      ایا بهتر نیست شهرداری تهران به جای ارائه آمار شهرهای آمریکا به فکر حل معضلات شهر تهران که کم هم نیست باشد معظلاتی که در یک کشور بسیار زشت و زننده هستند مانند تکدی گری ، کارت خوابی و کودکان کار و یا شغلهای کاذب که چهره شهر تهران را به هم میریزند

    • کوکنار

      حالا تو خیابون هم برا این بجه های کوچولوی کنجکاو این دوره و زمونه هی باید توضیح بدی فرزند نامشروع چیه که آمریکایی ها بیشتر از ما دارن؟!!!.... ...واقعا آمریکارو در کشور خودش زمین گیر و مبهوت این همه ذکاوت خودتون کردین!!

    • علی

      .......... .مثلا خوب است بنویسد: با کارتن‌خوابان مهربان باشیم. هنگام تجاوز به آن‌ها از کاندوم استفاده کنیم. بهترین راه برای حل مشکل سگ‌های ولگرد، این است که آن‌ها را بکشیم. یا: لطفا مراقب کیف و گوشی خود باشید؛ کیف‌زن‌ها از آنچه فکر می‌کنید، به شما نزدیک‌ترند. یا: ما مسئول حفاظت از وسایل شخصی شما نیستیم خودتان مراقب باشید. یا خیلی حرف‌های دیگر. حالا اگر شهرداری پیشنهادهای من را نمی‌پذیرد لطف کند و چیزهایی در معابر و مناظر عمومی بنویسد که ما بتوانیم به بچه‌های خود در قبال آن پاسخگو باشیم. ما جواب مثلا دخترک هشت ساله‌مان را چه بدهیم که وقتی این تابلو را در تهران می‌بیند، از من می‌پرسد که بابا، بچه نامشروع یعنی چه؟ خداوکیلی جواب دادن به این سوال خیلی سخت است. یعنی چون او نمی‌داند سکس چیست، برای من سخت است که بگویم بچه نامشروع حاصل سکس ِ بدون صیغه شرعی است. فقط سکس هم نیست. الآن در این جمله من، چند مفهوم تخصصی آمد که نمی‌توانم برای دخترکم توضیح‌شان بدهم. ....

    • سمیرا

      عیب کسان منگر و احسان خویش - دیده فرو بر به گریبان خویش.
      چند نکته از این بیلبوردها توجه من رو جلب کرده. ۱- .... آیا چیزی مهمتر از این نیست ؟ ۲- با بیان مشکلات ممالک دیگه چه چیزی عاید مردم ما میشه ؟ اصلا آمریکا خیلی بد، ما چی ؟ ۳- آیا میدانستید که از هر ۱۱۰ ایرانی ۱۰۹ نفر به شدت به ۴۵ هزار تومان یارانه نیاز مبرم دارد ؟ معنی فقر عمومی چیست ؟ ۴- آیا میدانستید در ایران حقوق یک ماه یک مدیر از حقوق یک سال کل پرسنل آن بیشتر است در حالی که تخصص وی از نیمی از پرسنل یاد شده کمتر است ؟ ۵- آیا میدانستید که از هر ۱۱۰ پستی که در صفحات مجازی توسط ایرانیان گذاشته میشود ۱۰۹ مورد فحاشی و یا توهین به دیگران و یا مطالب دروغین و خارج از اخلاق است ؟ معنی فساد اخلاقی عمومی چیست ؟ و خیلی موارد دیگر

    • کیان

      بهتر است شهرداری به آموزش پرسنل و تجهیز وسایل آتش نشانی و امثال آن بیافتد تا بی گناهانی چون دو کارگر خانم پاساژ حیابان جمهوری که بنا به ندانم کاری مامور آنش نشانی آنهم با آب پاشیدن به آنها در فصل سرما و لیز شدن پروفیل های نمای ساختمان جانشان فدا شد، نشود. ...

    • بدون نام

      متاسفم واقعن کار زشتی بود این کار

    • امین

      امریکااگه میدونست مردم ایران یه عده انقد طرفدارشن بدون شک به خودش افتخارمیکرد،واقعامتاسفم اخه چیه امریکا به شما میرسه ک اینجوری واسه دوتابیلبورد چسبیدین به امریکا اقا من کاری به بیلبوردا ندارم شماها چرا انقد طرف امریکایین؟چی واسه شماها داره؟پولش بشما میرسه؟هیچیش واسه شما نیس پس جوش نزنین شیرتون خشک میشه،مطمین باشین هستن کسایی ک با جون و دل ازوطنشون دفاع میکنن واجازه نمیدن شماها ....

      پاسخ ها

      • user

        بفهم موضوع آمریکا نیست موضع آبرو حیثیت و اعتبار کشور خودمونه
        لطفا کمی شعور

    • user

      امین خان برادر من الان تو این کامنت های بالا کدوم یکی به نظر شما طرف آمریکا رو گرفته و از آمریکا دفاع کرده یعنی هر کی معضلات ایران رو برای شهر داری بیان کنه طرفدار آمریکا میشه

      عیب کسان منگر و احسان خویش _ دیده فرو بر به گریبان خویش.

    • سید محمد

      باسلام اگر الاغ لگد زد سرنشین او بیاید به او لگد بزند هرچه به خود نمی پسندی برای دیگران نپسند یاعلی مدد.

    • ناشناس

      اخه پس به ما چه ربطی داره امریکا کلا خودتونا سفت بگیرین بادنبره مردم خودمون پیدانیستن فقط خارجی ها پیدان

    • رضا

      100 درصد بچه های امریکا و اروپا بچه های قبل از عقد رسمی اند لطفا پیدا کنید حلال زاده را

    • علی یار

      طی گزارشی که وزارت بهداشت میده روزانه تا 200 کودک معتاد به دنیا میاد آیا همه این کودکان مشروع هستند ....

    • بدون نام

      تواگرطبیب بودی دردخوددوامی نمودی.

    • کارگر اخراجی جویای کار

      من نمیدونم این مسئولین شهرداری تهران مخصوصا مدیران رده بالاش تواین شهر زندگی نمیکنن اوضاع زنان کار ویا کودکان کار خیابانهای تهران یا معتادهای داقون کارتن خوابهای تهران رو نمیبینن،اول عیب خودتون رو ببینید بعد برای کشور دیگه موضع بگیرید، اصلا ما با آمریکا چی کارداریم،واقعا که جای تاسف داره خبری بچاپ سانسورنکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج