جاباما
۳۴۷۸۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یزدانی المپیک را نشانه رفته است

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با توجه به مصوبات شورای فنی گفت: تصمیمات به گونه ای بود که جای هیچ شک و شبهه‌ای برای انتخاب نفرات اعزامی به المپیک باقی نماند.

خبرگزاری مهر: علی بیات ضمن اظهار رضایت از روند آماده‌سازی آزادکاران برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: خوشبختانه روند اجرایی برنامه های تمرینی آزادکاران اردونشین به خوبی پیگیری می شود و ما در بسیاری از اوزان به اجماع نهایی برای انتخاب ملی‌پوشان رسیده ایم.

وی با توجه به مصوبات شورای فنی افزود: خوشبختانه ما مشکل خاصی برای انتخاب و گزینش نفرات مورد نظر برای المپیک نداریم و به خوبی توانستیم طبق روند قبلی پیش برویم. البته مصاف انتخابی آزادکاران سنگین وزن باید بعد از ماه مبارک رمضان برگزار و ملی‌پوش المپیکی از بین کمیل قاسمی و پرویز هادی انتخاب شود.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: رضا یزدانی هم باید همچنان تا ۲۰ روز مانده به اعزام به المپیک همچنان به تمرینات خود ادامه دهد که البته او در هفته های اخیر نشان داده عزم خود را برای المپیک جزم کرده و حضور در این رویداد بزرگ را نشانه رفته است.

بیات به دلایل عدم اعزام یزدانی به تورنمنت اسپانیا اشاره کرد و افزود: کادر فنی تیم ملی پس از مشورت با اعضای شورای فنی تصمیم گرفت یزدانی همچنان در اردو بماند چراکه ممکن بود او در ضورت اعزام به تورنمنت اسپانیا دچار آسیب دیدگی شود و روند درمانی اش بطول بیانجامد. در نتیجه قرار شد وی فعلا روند درمان و تمرینات خود را در تهران ادامه دهد تا اینکه ما ۲۰ روز قبل از المپیک نسبت به انتخاب نهایی ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم اقدام کنیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: تمرینات اردوی تیم ملی کشتی آزاد با شور و اشتیاق اردونشینان در حال اجراست و همین موضوع ما را به حضور موفق ملی‌پوشان در المپیک ۲۰۱۶ ریو امیدوارتر کرده است.ضمن اینکه ترکیب نهایی آزادکاران اعزامی به المپیک ۱۵ روز مانده به این رویداد بزرگ معرفی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج