جاباما
۳۴۷۸۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ایران - ایتالیا؛ به خاطر دل هواداران

با اینکه هنوز روی کاغذ همه چیز تمام نشده است اما والیبال ایران شانس چندان زیادی برای حضور در فینال لیگ جهانی ندارد ولی تماشاگران هنوز از تیم برد می خواهند.

ورزش سه: تیم ملی والیبال ایران در هفتمین دیدار خود از سری مسابقات لیگ جهانی موفق شد اولین شکست صربستان صدرنشین را با نتیجه ۳ بر ۲ رقم بزند تا با ۳ برد خود را به مکان هشتم جدول برساند. ایران با این پیروزی شانس خود را روی کاغذ برای صعود همچنان حفظ کرد اما تنها ۵ تیم به اضافه لهستان میزبان راهی فینال خواهند شد که در حال حاضر تیم پنجم جدول رده بندی ۵ برد در کارنامه دارد. بنابراین ایران باید هر ۲ بازی آتی خود را با برد پشت سر بگذارد و تیم هایی مثل ایتالیا، فرانسه و آمریکا حتی یک برد هم در بازی های آتی نتوانند به دست بیاورند.

با این حال دیدار مقابل صربستان شور والیبال را یک بار دیگر در ایران جاری کرد و تشویق تماشاگران حاضر در سالن غرور را یک بار دیگر به والیبال برگرداند. شاید شانس ایران برای فینالیست شدن آن چنان زیاد نباشد اما شاید حق این تماشاگران چیزی جز پیروزی نباشد. حالا ایران در دومین بازی به میزبانی تهران امشب، شنبه از ساعت ۲۱ به مصاف ایتالیا خواهد رفت و قطعا تماشاگران بیشتری نسبت به دیدار اول راهی ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی می شوند. ایتالیا روزهای خوبی را در لیگ جهانی می گذارند و تمام برنامه ریزی اش برای حضور در فینال بوده است اما در آزادی کار آسانی نخواهد داشت.

بازی های ایران و ایتالیا به خصوص در لیگ جهانی با خاطرات شیرینی همراه بوده است، به خصوص دو بازی اول تیم ها به میزبانی ایتالیا که ایران با هدایت ولاسکو بازی های فوق العاده ای را از خود نشان داد. نکته جالب اینکه ایتالیا تا به حال موفق به پیروزی مقابل ایران در ورزشگاه آزادی نشده است و در هر ۲ دیدار گذشته دو تیم به میزبانی تهران ایتالیایی ها بازنده بازی بودند. این ششمین بازی دو تیم در لیگ جهانی والیبال خواهد بود که ایران ۳ برد و ایتالیا ۲ پیروزی را در کارنامه خود دارد.

با این حال دو تیم در دومین دیدار هفته سوم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند که در صورت شکست ایران شانس کشورمان برای حضور در فینال لیگ جهانی به طور قطعی از بین خواهد رفت و ایتالیا از سوی دیگر صعود می کند اما در غیر این صورت ایران همچنان می تواند برای خود شانس فینالیست شدن قائل باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج