جاباما
۳۴۷۸۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خودروی تسلا راننده را به کشتن داد!

شرکت تسلا بارها گفته است که سیستم رانندگی خودکار ماشین‌های‌اش، شبیه به رانندگی واقعی نیست؛ با این حال، این شرکت گفته که سیستم رانندگی خودکارش آن‌قدر باهوش است که می‌تواند شانس تصادفات رانندگی را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت تسلا بارها گفته است که سیستم رانندگی خودکار ماشین‌های‌اش، شبیه به رانندگی واقعی نیست؛ با این حال، این شرکت گفته که سیستم رانندگی خودکارش آن‌قدر باهوش است که می‌تواند شانس تصادفات رانندگی را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

خودروی تسلا راننده را به کشتن داد!

با این حال، حتی اگر این مقدار، به جای ۵۰ درصد، ۹۰ درصد بود، باز هم امکان خطا و تصادف در آن وجود داشت. این اتفاق هم روی داده است. اخیرا گزارش داده شده که یکی از خودروهای تسلا، در حالی که روی حالت رانندگی خودکار قرار داشته، تصادف کرده است. شرکت تسلا گفته است که با سازمان امنیت ترافیک اتوبان‌های ایالات متحده وارد صحبت شده است و می‌خواهند دلیل اصلی تصادف را بررسی کنند.

سازمان امنیت ترافیک ایالات متحده در بیانیه‌ای به وب‌سایت The Verge گفته است: "بخش مشکلات این سازمان طراحی و عملکرد سیستم رانندگی خودکار را در زمان تصادف بررسی خواهد کرد. داده‌ها و اطلاعات مختلف درباره‌ی این تصادف و هم‌چنین سیستم رانندگی خودکار، همگی در بررسی اولیه جمع‌آوری خواهند شد."

ظاهرا نه راننده و نه هوش مصنوعی ماشین، نتوانسته‌اند یکی از خودروهای کناری‌شان را تشخیص دهند؛ به همین دلیل هم خودرو ترمز نگرفته است. خودروی کناری‌شان یک کامیون بزرگ بوده و ارتفاع بالای‌اش باعث شده تا خودروی Model S از زیرش رد شود، اما پایین تریلر، به خودرو گیر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج