۳۴۸۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

طرح «استرداد حقوق نجومی» در مجلس

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح «استرداد حقوق نجومی و ساماندهی نظام پرداخت» به هیئت رئیسه مجلس در جلسه فردای خانه ملت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح «استرداد حقوق نجومی و ساماندهی نظام پرداخت» به هیئت رئیسه مجلس در جلسه فردای خانه ملت خبر داد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح یک‌‌فوریتی‌ «استرداد حقوق نجومی و ساماندهی نظام پرداخت» به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: این طرح با امضای بیش از یکصد تن از نمایندگان مجلس فردا تقدیم هیئت رئیسه خانه ملت می‌شود.

وی افزود: طرح یک‌فوریتی «استرداد حقوق نجومی و ساماندهی نظام پرداخت» با محورهای «تعیین سقف ۱۰میلیون تومانی برای حقوقها»، «استرداد حقوقهای بیش از سقف تعیین شده» و «اختصاص سهم مازاد حقوقهای بالای ۱۰ میلیون به افرادی با حقوق کمتر از یک‌و‌نیم میلیون و بازنشسته‌های با حقوق کمتر از یک‌ونیم میلیون» تهیه و تدوین شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بنده این است که طرح یک‌فوریتی «استرداد حقوق نجومی و ساماندهی نظام پرداخت» تا دو هفته آینده در جلسه علنی مجلس بررسی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکار علمی و سنجیده نیست. باید روش های پرداخت بطور کامل اصلاح شوند. قوانین نظارتی دقیق و کامل هم تدوین شوند. مگر همه یکسان کار می کنند که یکسان هم حقوق بگیرند!

      پاسخ ها

      • حسین

        چرا باید مدیران در بهترین شرایط کاری زیر کولر اسپیلت حتی 5000000تومن هم بگیرند اما گارگران وکارمندان در بدترین شرایط و سختی کار 1500والله کمر مردم شکست این سالها خدا حقمان را بگیرد

    • بی نام

      بقول مرحوم ایت الله بحجت ما حرام وحلال باهم مخلوط کردیم این مانع بزرگی برای پیشرفت ماست جلوی فساد راکرفتن به الان وگذشته ربطی ندارد باید قانون را اصلاح کرد در قانون اسلام باید استثنا قایل نشد که فرمانده واین وزیره واین آقازاده واین انباردار والان مدت ده ماه است که آوپ ووزیران طرح رتبه بندی را اجرا کرد ولی واما به راننده وانبار دار ومستخدم ونگهبان ووووهرچه گروهضعیف تر شد تا به حال تعلق نگرفته

    • بدون نام

      مجلسی ها خودشون نجومیند،حالا میخوان از مردم دفاع کنن،کمی یواشتر

    • علیرضا داوری

      حقوق نجومی هیچ زمان حقوق نجومی را کنترل نمیکند اگر راست میگید از کارشناسانی که کمترین حقوق را میگیرند به عنوان بازرس ویژه ی فیشهای نجومی استفاده کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج