۳۴۸۰۸۵
۷۱ نظر
۵۰۰۵
۷۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مرگ دلخراش زن جوان در بیمارستان دولتی

زن جوانی که پزشکان یکی از بیمارستان‌‌های دولتی تهران بیماری او را افت فشار تشخیص داده بودند، ساعتی بعد از بستری شدن به علت خونریزی وسیع ریوی جان خود را از دست داد. شوهر این زن از بیمارستان به علت رسیدگی نکردن به وضعیت همسرش طرح شکایت کرده است.

روزنامه ایران: زن جوانی که پزشکان یکی از بیمارستان‌‌های دولتی تهران بیماری او را افت فشار تشخیص داده بودند، ساعتی بعد از بستری شدن به علت خونریزی وسیع ریوی جان خود را از دست داد. شوهر این زن از بیمارستان به علت رسیدگی نکردن به وضعیت همسرش طرح شکایت کرده است.

شوهر این زن که از نیروهای نظامی است در شرح ماجرا می‌گوید: چند سال قبل ازدواج کردم و صاحب دختری یک و نیم ساله به نام روژان هستم. ظهر روز هفتم اسفندماه سال قبل همراه همسرم برای تشییع جنازه یکی از بستگان به بهشت زهرا رفتیم. آنجا بود که همسرم دچار تهوع شد. البته وضعیت او طوری نبود که نتواند خودش را کنترل کند.

به هر حال به توصیه مادرش او را به بیمارستان لولاگر بردم. پزشکان بعد از معاینه گفتند که او دچار گرفتگی عضلانی شده است و با مراقبت به وضعیت عادی برمی‌گردد. با این امیدواری راهی خانه شدیم اما چند ساعت بعد حال همسرم بدتر شد. نیمه شب بود که او را به بیمارستانی دولتی منتقل کردم. وضعیت او را برای پزشکان توضیح دادم و آنها بعد از معاینه گفتند که فشارش افتاده است و به او سرم تزریق کردند.

حال همسرم هر لحظه بدتر می‌شد به خاطر همین به علت نگرانی که داشتم به پزشکان اعتراض کردم تا به وضعیت او رسیدگی بهتری کنند، اما آنها گفتند که ما پزشک هستیم یا شما؟ با اصرارهای من بود که یک آمپول به سرم تزریق شد اما در بهبود سلامت همسرم تغییری ایجاد نشد.

آن شب تا ساعت ۶ صبح روز بعد بربالین همسرم با نگرانی بیدار بودم. وقتی حال همسرم رو به وخامت گذاشت با التماس از پزشکان خواستم به فریاد همسرم برسند اما کسی به فریادم نرسید.

همسرم دو نفس عمیق کشید، نفسش تنگ شده بود. گفت که حلالم کن و دیگر همه چیز تمام شد.

به صورتش دست کشیدم که دیدم که چشمانش را بست. دوباره به سراغ پرستار رفتم و خواستم به سراغ او بیاید. وقتی با التماس خواستم به همسرم سر بزند به آهستگی کنار تخت حاضر شد و گفت چرا این طور شده است؟ گفتم که شما پزشک هستید. از آنجا به بعد بود که مدام شروع کرد با پزشکان دیگر تماس بگیرد و وضعیت همسرم را گزارش کند.

لحظاتی بعد چند پزشک از راه رسیدند و بعد از معاینه همسرم گفتند که او فوت شده است. از لحظه‌ای که او را به بیمارستان منتقل کردم تا زمانی که فوت شد فقط یک سرم به او تزریق شد. نگرانی من این است که چرا به وضعیت همسرم رسیدگی نکردند. می‌دانم که مرگ در دست خداست اما اگر پرستاران به جای بازی کردن با گوشی تلفن‌های همراهشان بربالین همسرم حاضر می‌شدند شاید او امروز زنده بود. یکی از کارکنان بیمارستان به من گفت که بیمارستان پرسنل کافی در اختیار ندارد و رسیدگی نکردن به وضعیت بیمارتان طبیعی است.

وی ادامه داد: حالا گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که همسرم به علت خونریزی وسیع ریوی در بیمارستان فوت شده است. سؤال من این است که چرا در چند ساعتی که همسرم در بیمارستان بستری بود، پزشکان او را به صورت تخصصی معاینه نکردند و متوجه خونریزی وسیع ریوی او نشدند؟

آنها که اعلام کرده بودند همسرم به علت افت فشار به این وضعیت دچار شده است. اگر می‌گفتند که قادر به تشخیص نیستند او را به بیمارستان دیگری منتقل می‌کردم. سؤال دیگرم این است که اگر همسر یا خواهر یا عزیزان خودشان به این وضعیت دچار شوند آیا او را به حال خودش رها می‌کنند تا فوت شود؟

وی افزود: من به علت کوتاهی در رسیدگی به وضعیت همسرم در شعبه ۱۹ دادسرای پزشکی علیه بیمارستان اعلام جرم کرده‌ام. برای گرفتن اوراق پرونده در بیمارستان من را سرگردان و بی‌احترامی کردند.

وقتی راهی دفتر وزیر بهداشت هم شدم، گفتند که پاسخگویی فقط از طریق تلفن امکان‌پذیر است. با شماره تماسی که به من داده‌اند هیچکس جوابگوی تلفن نیست. همسرم به علت کوتاهی در رسیدگی فوت شده و از وزیر بهداشت درخواست می‌کنم تا به وضعیت بیماران رسیدگی کند.

او می‌گوید: روژان، دختر یک و نیم ساله‌ام هنوز شیرخواره‌است و مسیر زندگی‌ام با غفلت دیگران به ناگاه تغییر کرده است. کسانی که می‌خواهند به این امر رسیدگی کنند برای یک لحظه خودشان را جای کودک شیرخوار من بگذارند.

برای پیگیری موضوع با دفتر رئیس بیمارستان تماس گرفتیم. منشی دفتر اعلام کرد که موضوع گزارش به رئیس بیمارستان منعکس و نتیجه آن به رسانه اعلام خواهد شد که این امر صورت نپذیرفت. نام بیمارستان در روزنامه محفوظ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرناز

      خدا نگذره ازتون که اینطور یک خانواده رو داغدار و یک بچه رو بی مادر کردید

    • صابر

      .. تر و بي ... تر از پزشكان ايراني نيستش (_ البته منهاي 2-3 درصد از پزشكان با وجدان) چند تا ازين پزشكا رو كه باعث مرگ ميشن رو اعدام كنن اونوقت بقيه اين نفهم ها آدم ميشن و درست به كارشون رسيدگي ميكنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا موافففففففقم فقط پول رو میشناسن

    • رجب

      لطفا نام ان بیمارستان لعنتی رابیارید تاخودم خرابش کنم

      پاسخ ها

      • امير

        مگه نگفت بیمارستان لولاگر ؟

    • بدون نام

      کی این وضعیت بیمارستان ها درست میشه؟؟
      تا قضیه به مطبوعات کشیده نشه هیچ کس پاسخگو نیست....

    • بدون نام

      من از ناباوری اینجا محبت آرزو کردم

    • یک جوان

      واقعا باعث تاسفه بیمارستان های ما به جای اینکه مکانی برای درمان بیمار باشه بیشتر تبدیل به مکانی برای از دست رفتن بیمار به خاطر قصور پزشکی شده البته اگر تو بیمارستان پارتی داشته باشی قضیه فرق می کنه خود من الان چند وقته به صورته ناگهانی تنگی نفس گرفتم پیش هر دکتری میرم میگه چیزیت نیست بلند شو برو ولی کیه که ندونه که طرف بلد نیست تشخیص بده خدا روح این مرحوم را قرین رحمت و امرزش خود قرار بده و تمامی پزشکان و پرستارانی که با سهل انگاری باعث در گذشت بیماران می شوند را تا قیام قیامت لعنت کند

    • بدون نام

      واقعا غفلت های جامعه ی پزشکی بیش از حد زیاد شده اون از اراک ک بجای پای چپ..پای راستو عمل کردن و یکی رو کشتن اینم از خانم این بنده خدا...واقعا شرم آوره ..وزیر بهداشتم ک فقط بلده بگه رسیدگی میشه تا جو آرام بشه...واقعا فیلم آقای مهران مدیری نمیان گر واقعی پزشکان بود

    • بدون نام

      خداوند به اين مردم كمك كند اي كاش استفاده از مو بايل براي پرسنل بيمارستان مجاز نباشد واقعا اوضاع خيلي وخيم است خداوند به آن طفل معصوم كمك كند ................

    • گراشی

      برادر عزیز تسلیت عرض میکنم
      فقط بسوز و بساز
      با شکایت کردن هم بجایی نمی رسی چونکه کسی از شما پشتیبانی نمی کند

      پاسخ ها

      • ایلناز

        واقعا شکایت هیچ کمکی نمیکنه. هرچه بدوی کمتر نتیجه میگری. موردهای خیلی بدتری دیدم که پزشک ها خیلی ساده تبرئه شدن. البته میدونم این نظر تایید نمیشه. خسته نباشی سانسور چی.

    • ترسو

      متاسفم ! اينم يكي از ده ها مورديست كه درز پيدا ميكنه !
      مطمئن باشيد كه چيزي تغيير نمي كنه !! آقايون وقت ندارن كه به اين موارد جزئي و پيش پا افتاده !! رسيدگي كنند ........

    • بدون نام

      ما یکی از عزیزانمون را به بیمارستان خصوصی هم بردیم پرسنل انقدر کم بود که بابت هر چیزی مدتها معطل می شدیم تا بررسی کنند
      دوبار هم به خاطر اشتباه پزشکی داشتیم مریضمون را تو همون بیمارستان از دست می دادیم
      وای به دولتی ها

      پاسخ ها

      • ایلناز

        خدایش بیامرزد

    • سید

      خدا لعنتتون کنه ،
      تمام دکترا و پرستارا فقط در حال ... با همدیگه هستن وضعیت افتضاحه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کم کاری میکنن درست. ولی مناسب نیست چنین تهمتی بزنید

    • بدون نام

      بیشتر این دکترها و پرستارها همونایی هستن ک هیچی از درس و دانشگاه پزشکی حالیشون نمیشه و با سهمیه و پارتی قبول شدن و به حساب دکترن وگر نه که اگه درس خونده بودن تا مریض رو میدیدن متوجه میشدن بدبخت چشه اینا باید برن قصابی کار کنن نه بیمارستان درس نخونده دکتر بشی همین میشه

    • هاشم

      سلام
      بعد بلند شدن به سریال کشیک قلب اعتراض کردن , چرا اعتراض به واقعیت , جون مردم خیلی بی ارزش شده .
      من که وصیت کردم حتی اگه رو به قبله بودم منو بیمارستان ( کشتارگاه) نبرن.

    • حسین

      ... دریغ از یکم پاسخگویی شما اگه تونستید یه شکایت یا پیشنهاد در سایت های وابسته به وزارت بهداشت ثبت کنید جایزه دارید به جای ان پر از تعریف و تمجید از خودشون

    • بدون نام

      وزارت بهداشت ،مشخصأ وزير بهداشت با توجه به حوادث مکرر در بيمارستانها نشان داده توانايي کمترل ندارد!!

    • بدون نام

      خداازشون نگذره

    • بدون نام

      ... خداوند این پرستاران و پزشک های بی وجدان را لعنت کنه که خانواده ای رو داغدار کردند

    • زهرا

      ضمن تسلیت به خانواده محترم حوادث مکرر در بیمارستانها درس عبرت نشده که چرا در این برهه از زمان این اتفاقات ناگوار بیافته . واقعا ناراحت شدم که یه خانواده دربدر شد بچه بی زبون چه کنه

    • دلسوز

      واقعا جای تاسف داره مگه اینا قسم سقراط نخوردن من خودم تو بیمارستان مریض دارم اصلا جواب نمیدن چشه مشکلش چیه تو سی سی یو اونوقت مادر سوپر وایزر هم همن جاست فقط دلم میخواد بیاید ببینید چطوری مثل پروانه دورش میگردن بعد ما باید خودمون کیسه سونشو خالی کنیم تمیزش کنیم ملاقات هم فقط یک ساعت اونم یک نفر دونفر ولی این خانم کل فامیل هر ساعت بالای سرشن فقط پارتی وآشنا از این دنیا که خیر ندیدیم انشاءلله اون دنیا اءمه شافی ما بشن به خانواده این مرحومه تسلیت میگم وخدا صبر بده

    • خواهرشما

      متأسفانه همینطوره..بعضی بیمارستانها رسیدگی کمه ورسیدگی به گوشی هاشون واجب تر شده...خدا بیامرزه. وبه خانواده اش صبر بده

    • بدون نام

      چی بگم که دلم خون شد. خدا لعنت کنه همشون رو که خانواده ای رو چنین به خاک سیاه می نشانند.

    • حسن

      کجا هستن اون پزشکایی که برای یه سریال طنز تومار نوشتن و گلو پاره کردن چرا برای این مسائل و جلوگیری از ابروی خودشون پا پیش نمیزارن و سروسامان نمیدن این مشکلاتو که هروز بیشتر میشه!
      یعنی حقیقتی بیش نبود سریال در حاشیه مهران مدیری.

    • بدون نام

      هر دم از این پزشکان .... بری میرسد

    • بدون نام

      سلام،شمارو بخدا یک سری به بیمارستان ... رشت سربزنید،اکثر این پرستارها دارن باگوشی حرف می زنند،الان این بنده خدا بااین بچه کوچک چکارکند،کوتاهی تاچه اندازه،کمبود پرسنل پرستاری ،تاوانش راباید مردم بدهند،بیمارستان انزلی دو،سه تاپرستاربایدبه سه بخش یعنی داخلی مردان،داخلی زنان،بخش اعصاب،وبخش عفونی باید خدمات بدهند.اینجا که ضرر میکند مردم ،اقای وزیربهداشت که نفسش ازجای گرم میاد فقط شعارمیدهد،برادرخدابه شماوهمه مردم صبربده،روحش شاد.

    • بدون نام

      خدا رحمت کنه خواندم خیلی ناراحت شدم کسی جوابگوی این مصیبت شما نخواهد بود مگر مسئول جوابگو داریم ...

    • خوب بخت

      خدا بیامرزدش.وزیر بهداشت از رو شدن فیشای نجومی انتقاد کرده ادم حسابی یه سر به بیمارستانا بزن ببیین چه خبره یه عده ادمای عوضی دکتر نما جمع شدن با هم لاس میزنن یه ذره به فکر مردم نیسن چون میدونن وخاطرشون جمه که هیچکب هیچ غلطی نمیتونه باشون بکنه

    • بدون نام

      برای اینکه به وضعیت بیمار یا شکایت خانواده بیماران در ایران رسیدگی شود یا باید وابسته به مسولین یا مقامات باشی یا ثروتمند تر از پزشکان والا همه چیزو لاپوشانی میکنند و با تبانی همه چیز ماست مالی میشه اگر به قول مسولین یک کشور بی دین کافر هم چنین حادثه ای رخ میداد مثل ایران رسیدگی میکردند خدا به داد مردم عادی برسد که بیعدالتی بیداد میکند خدا به خانواده اش صبر بدهد .

    • ژکس

      خدا بهت صبر بده
      یه بار داشتم میرفتم جایی که داخل یه کوچه شدم یهوو یه نفر پرید جلو ماشین وایسادم اومد کفت دستم به دامنت پسرم داره میمیره سری سوارش کردم بردم یه مطب پزشک عمومی ، تا رسیدن دکتر از پارکینگ در میوند گفتم دکتر حال مریض خیلی بده بیا یه تگاه بهش بنداز ، از ماشین پیاده نشد گفت من نمیتونم کاری کنم ، هیچی دیگه بردنش یه بیمارستان دولتی رسوندم و خدافظی کردم ، چقدرم تشکر کرد ، چند روز بعد داشتم رد میشدم از همون جا حجله زده بودن واسه جوونه ، دیگه واینستادم سری رفتم مطب اون بی همه .... دفتم تو منشی گفت مریض تو اتاقه ، هیچی دیگه منم جوو گرفته بودخخخ درو باز کردم سلام کردم گفت چه خبر سرتو انداختی میای تو ، گفتم منو میشناسی گفت نه گفتم یه کم دقت کن چند روز پیش دم پارکینگ بهت گفتم مریض تو ماشینمه گفتی وقت ندارم ، گفت خوب که چی ، گفتم هیچی اومدم بگم مرد طرف ، یه جونه 20 ساله بود اگه زحمت به خودت میدادی شاید الان اوضاش این نبود ، گفت غلط میکنی میای اینو به من میگی اصلا به من چه ، از کجا پیداش کرده بودی ، گفتم هر چی ادم که بود ، فقط اینو بهت بگم از از فامیلم بود که ولت نمیکردم الان اومدم بهت بگم شاید یه کم وجدانت درد گرفت دفعه بعد....
      برای یه همچین دکترایی خیلی متاسفم خیلی
      ولی خدا بالا سرمونه

    • بدون نام

      اتفاقااین چنینی تومملکت خیلی زیاده

    • محمد

      اگه چند نفر از پرستار و دکتر که واقعا مقصر هستند (مثل قضیه بخیه های اون بچه ) اعدام میکردن کل نظام پزشکی درست میشد .

    • بدون نام

      چندماه پیش حادثه ای برام پیش اومد ،شکستگی داشتم ودرد زیاد ،من رو بردن بیمارستان نظام مافی شوش (خوزستان) که هیچ امکاناتی نداره همراهم به پرستارگفت ببریدش رادیولوژی عکس بگیرید پرستار با کمال پررویی گفت وظیفه من نیست

    • jasem

      تسیلت میگم دوست عزیز خدارحمتش کنه خودت اذیت نکن راهی که میخوای بری من سال ۸۵رفتم هیچ نتیجه ای نگرفتم خدا بهت صبر بده بجای پیگیری تمرکزت رارو این طفل معصوم بزار تو دنیا همه چیز کوچک شروع میشه الا داغ ومصیبت که وقتی بیاد خیلی بزرگه وبمرور زمان کوچک میشود با صبری که خدا میدهد تمرکزت بزاربرای بچه انشالله خدا صبرت بده ..............

    • بدون نام

      واقعا باید دعا کنیم مریض نشیم!
      چون پامون ب بیمارستان برسه، بجای بهبود، مرگمون حتمیه!!!
      متاسفانه جامعه پزشکی هرروز داره داغونتر میشه...
      خدایااا خودت ب داد ملت برس... الهی آمین

    • احسان

      و اینجا ایران است.

    • بدون نام

      همه ی دکتر وپرستارها که بد نیستن من خودم پرستارم وهیچ وقت با جون بیمار بازی نکردم با نظر همتون موافقم انشاالله هر کی وجدان کاری نداره به درک واصل شه

    • بدون نام

      درجواب فردی که گفت پرستار مریض رو به رادیولو ژی ببره باید بگم وظیفه پرستار نیست وظیفه خدمه است شماها فگر میکنید هر کاری رو باید پرستار انجام بده در صورتی که وظیفه پرستار فقط رسیدگی به بیمار وانجام دستورات پزشکه پس قضاوت نکنید ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما همون وظیفه خودتون انجام بدید وظیفه خدمه پیشکش!!!!

    • علیرضا

      میدونید با چی سر و ته قضیه رو هم میارن؟ با جمله ی بشر جایز الخطاس ! یا اینکه تو هر قشری آدم بد و خوب داره.یا بخاطر تک و توک اشتباه اسم بقیه پزشکان شریف رو خراب نکنیم. به همین راحتی

    • بدون نام

      خدا نگذره ازشون

    • بدون نام

      این دکترای ما فثط فقط ادعاشون نیاد وگرنه هیچی سرشون نمیشه حالا تقصیر این بچه چیه کی بی مادر شد کی پاسخو ؟؟؟ البته هیچ کس این میندازه تقصیر ای این میندازه تقصیر اون یکی واقعا واسشون متاسفم

    • وجدان

      متأسفانه وضعیت به قدری اسفبارشده که بی احترامی به بیمار وارباب رجوع درتمام تشکیلات شده مایه مباهات پرسنل وبرای همدیگه ازتخریب شخصیت مردم تعریف کرده وبه ریش ملت می خندند....

    • بدون نام

      انسانیت نیس..انسانیت فقط تو خارجه

    • رضا

      خدا بهت صبر بده. ولي خودت رو علاف نكن چون من هم وضعيت شما رو داشتم و به هر دري زدم هيچي نشد فقط وقت و اعصاب خودم رو از دست دادم. به خدا دو سال دويدم اخرش هيچي

    • بدون نام

      اینجور پزشکان و پرستاران را اگر اعدام کنند بجرم قتل عمد باعث عبرت دیگر پزشکان میشود.

    • افکار عمومی

      اول اینکه تسلیت از صمیم قلب برای همه ایرانی ها دوم اینکه وزیر محترم بهداشت که وقت جواب دادن به این سهل انگاری هارو ندادن فقط دفاع از حقوق دکترها که باچندبرابر کردن ویزیتشون برج رو برج میسازن و دوم با دفاع از پرستارا با پرو کردن اونا بنده خدا شما دندون که پر میکنی یه تعهد ازت میگیرن که اگر دارو بیحسی بردت تو کما پزشک و درمانگاه و همه تبرئه هستن اینه قانون شهروندی و احترام به مردم بنظر من بایستی وزارت بهداشت رو یه خونه تکونی انجام بدن و اکثر مجوز دکترا و متخصص ها بازبینی و باطل بشه با جریمه های سنگین تا برامردم بدبخت ناز نکنن و هرکاری دلشون خواست انجام ندن البته با کار کارشناسی و مجلس محترم شورای اسلامی که همه معمولا خواب هستن.

    • بدون نام

      هیچ کس پاسخ گوی این اتفاقات نیست,جدیدا خطاهای پزشکی بیداد میکنه ولی هیچ کدوم از شکایتها حتی یه موردش نه به خاطر رضای خدا نه به خاطر خانواده های قربانیان رسیدگی نمیشه,این جا هم جواب ندن در پیشگاه خدا باید جواب بدهند,خدا لعنتشون کنه سر عزیزان خودشون بیاد تا مزه اش رو بفهمن,احساس سوختن به تماشا نمیشود

    • سلام

      پزشکان سهمیه ای

    • بدون نام

      دوستان عزیز من بابت این اتفاق واقعا خیلی متاثر شدم اما اینو بدونید که این اتفاقات ربطی به وزیر بهداشت که واقعا یه دانشمنده تمام عیاره ومایه افتخار همه ما ایرانیهاست نداره همه این دکتر پرستارا رو که ایشون تربیت نکرده که متاسفانه درصد خیلی زیادی ازشون واقعا از سواد پزشکی برخوردار نیستن باید از کسانی ایراد گرفت که ادامه تحصیل در دانشگاههای علوم پزشکی یا خیلی جاهای دیگه را حالت معمول و رقابتیبه صورت پولی و سهمیه ای در آوردن که نتیجش اینجوری میشه یه مشت دانشگاه رفته با ژشت مشاغل مختلف اما بیسواد
      واقعا درست نیست از آقای دکتر هاشمی دانشمند ایرانی بنام اینجوری صحبت بکنیم من یادم میاد قبل از وزارت ایشان تقریبا بیمارستانها تعطیل بودند و ارائه خدمات اکثرا در مطبهای خصوصی صورت میگرفت اما ایشان با تدبیر و مدیریت این امکانات را دوباره برای مردم زنده کردند
      به امید روزی که در قضاوتهایمات همواره خدا را یا حتی نه فقط اخلاق را در نظر بگیریم
      بازهم با این خانواده داغدار ابراز همدردی میکنم و امیدوارم خداوند اگر ظلمی یا کوتاهیی نسبت به این مادر عزیز هموطنمان که مرحوم شده از بانیان آن نگذرد

    • بدون نام

      خداصبرتون بده برادرواقعاتوبیمارستان هابدترین وزشت ترین رفتاروبامریض وهمراهیش دارن انگارمردم بازیچه اشون هستن ومتاسفانه به این چیزهارسیدگی هم نمیشه خواهشانظرموبذارید

    • بدون نام

      کجای این مملکت آباد و درست که بیمارستانش درست باشه

    • بدون نام

      چرا ما که حرف حق میزنیم نظرمونو نمیزارین ؟؟؟؟

    • معصومه زارعی

      خدانگذره ازین ظلم که به اون طفل معصوم شده خدانابود کنه این پرستارای ازخود راضی که هیچی ... نیست وباجون وزندگی مردم بازی میکنن

    • بدون نام

      اگه شکایت کنید حتی اگر به جایی هم نرسه حداقل بعدها وجدان درد نمیگیرید که چرا شکایت نکردی اونوقت میشی مثل ما که الان هشت ساله برادرم مریضه یه مریضی ساده که اگه درست جراحی شده بود شاید الان سرش پراز کیست نبود سمت راست بدنش فلج نبود زندگی برادرم تباه شد خدایا خودت حق ماروبگیر

    • ریحانه

      حالا موضوع این غفلت کاری به کنار، ولی متن گزارش بسیار در حد پایین و از نظر نگارش یک خبرنگار غیر حرفه ای و ایراد دار، هست مثله این میمونه که یه کودک داره این ماجرا رو تعریف میکنه!!! کاش گزارشگرا مون یکم سواد بالاتری در نویسندگی و داستان نویسی داشتند. باعث تاسفه!

    • بدون نام

      بله ما هم بااین مشکل روبرو شدیم اکثر پرستاران و پزشکان در حال گوشی بازی یا صحبت به نوعی شرم آور و در ملع عام و اصلا به بیمار توچه نمیشود باید یک فکری به حال روزشان کرد

    • بدون نام

      متاسفم واسه وزیر بهداشت. همین.یعنی میشه خدا یه روز جواب اینا رو بده؟

    • پاشایی

      خدا تمام این دکترا و پرستارای بی کفایتو لعنت کنه بحق این ماه عزیز که اینطور با جون مردم بازی میکنن ...

    • محمود حبیب کاظمی

      بنام خدا و با سلام. بارها گفته اند و شنیده شده است که اول خدا دوم پزشک.بیمار با افت فشار و خونریزی وسیع ریوی به بیمارستان برای معالجه مراجعه کرده است مگر به مهمانی نزد پزشک رفته است. ایا هیچ فکر کرده اید اگر کسی به عنوان مهمان به منزل شما امد و از وضعیت داخلی وی بی خبر بوده باشید و چنین اتفاقی برایش در منزل شما بیفتد چه کار میتوانید بکنید.چه علمی وچه قضاوتی و چه جوابی دارید بدهید. ایا بیکاری یا افت فشار اقتصادی یا مخالفت بادولت باعث گردیده تا برای خودتا بگیر و بند راه انداخته اید . اگر کاره ای هستید یا پیشنهادی دارید برای حل مشکل داریدعنوان نمایید.در غیر این صورت نه تنها مشکلی را حل نکرده اید بلکه بر مشکلات خود افزوده اید. و من الله و توفیق

    • بدون نام

      خیلی شلوغ کردیداگه از پزشکان پرستاران راضی نیستید بیمارتونو به بیمارستان نبرید این همه بحث نداره

    • نرگس

      وقتی با سهمیه میرن دانشگاه و دکتر میشن همین میشه دیگه . یه مشت بی لیاقت

    • بدون نام

      مشابه این قضیه در کلیه سازمانهای دولتی هر روز رخ می دهد و هیچ کس هم جوابگو نیست از گم شدن پرونده و نامه بگیرید تا زیر میزی گرفتن برای کاری که وظیفه انجام دادنش را دارند.
      اینجا ایران است

    • رضا

      از همه ناراحت کننده ترش اونجاست که دکتر تو رو با این جمله همیشگی "تو دکتری یا من؟!!" ساکت و البته تحقیر کنه و دانش نداشته اش رو به رخ تو بکشه!
      و حالا اگه دادگاهی در کار باشه داد و فغانشون آسمون رو به زمین میاره که ما هم انسانیم. اتفاق میافته. شرایط کارمون خیلی سخته و هزار بهانه زشت دیگر...
      وقتی اعتراض به دریافتهای کلان این طبقه جدا بافته از جامعه کنید با اعلام مسوولیتهای بسیار خطیر حرفه پزشکی دهنت رو میبندند. و وقتی حادثه ای ناشی از عدم مسوولیت پذیری ایشان رخ بده در جواب خواهند گفت شرایط کاری سخت است و ما هم انسانیم و درامدها کفاف حساسیت کارمون رو نمی ده و ... از همین جور حرفهای کیلویی که همه ما زیاد شنیدیم... خلاصه به شتر مرغ میگن بار ببر میگه من مرغم میگن تخم بزار میگه بیخیال... آخه من شترم!

    • بدون نام

      خدا ایناروبه زمین گرم بزنه تاکی بشنویم این داستانارو. چراکسی پیگیری نمیکنه . لعنت خدابرشما داعشیای بیمارستانها

    • ایلناز

      خدا به اون بچه بی مادر کمک کنه.

    • يك بيمار سرطاني

      فعلا كه پزشكها وقت ندارند اخه همه بساز بفروش شده اند و از هر بيمارستان دولتي چقدر كارانه ميگيرند ،چرا بايد درددل و بيماري امثال من را درك كنند ؟روزي چقدر مثل من مي ميرند و چقدر براشون عادي شده .............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج