۳۴۸۳۱۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ولز می‌تواند پرتغال را هم ببرد

ولزی‌ها یورو ٢٠١٦ را خوب شروع کردند. در بازی جمعه شب بلژیک مقابل ولز کمترکسی فکر می‌کرد ولزی‌ها بتوانند به پیروزی برسند.

روزنامه شرق: ولزی‌ها یورو ٢٠١٦ را خوب شروع کردند. در بازی جمعه شب بلژیک مقابل ولز کمترکسی فکر می‌کرد ولزی‌ها بتوانند به پیروزی برسند. با توجه به بازیکنانی که مارک ویلموتس در تیم بلژیک از آنها بهره می‌برد، ولزی‌ها کار بزرگی با حذف این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها کردند. ولز تیم منسجمی در بازی جمعه‌شب مقابل بلژیک بود و توانست مهره‌های سرشناس بلژیک را مهار کند و در تمام نقاط زمین برتری داشت و توانست با نتیجه خیلی خوب بلژیک را شکست دهد و نشان داد برای اولین حضور در یورو، قدم محکمی را برداشته است.

فکر می‌کنم اگر همین روند بازی خود مقابل بلژیک را در بازی نیمه‌نهایی مقابل پرتغال هم داشته باشند، در آن بازی هم به موفقیت برسند. جمعه‌شب بازی خیلی خوب، فیزیکی، همراه با هیجان و تاکتیک را از دو تیم بلژیک و ولز دیدیم. برخلاف بازی‌های ابتدایی مرحله اول یورو ٢٠١٦ که جذابیت زیادی نداشتند، مراحل حذفی یورو آن جذابیتی که مخاطبان از این رقابت‌ها انتظار داشتند را به دست آورده است. در آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های یورو ٢٠١٦ فرانسه میزبان امشب به مصاف ایسلند می‌رود. تا اینجای کار تیم‌های ولز و ایسلند شگفتی‌ساز یورو ٢٠١٦ بوده‌اند. فرانسوی‌ها بازی سختی را مقابل ایسلند که در مرحله قبل انگلستان را از دور رقابت‌ها حذف کرده، دارند. ایسلندی‌ها تیم منسجم و فیزیکی‌ای در اختیار دارند و با پیروزی مقابل انگلستان با اعتمادبه‌نفس خوبی مقابل فرانسه قرار می‌گیرند. در بازی امشب فرانسه با وجود حمایت هواداران خود شانس بیشتری برای برنده‌شدن و رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی دارد اما تقابل آنها در مرحله نیمه‌نهایی برای رسیدن به فینال رقابت‌ها غیرقابل‌پیش‌بینی است.

در اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی در حالی پرتغال و ولز به مصاف هم می‌روند که تیم پرتغال روی نوار شانس قرار گرفته و خود را به جمع چهار تیم نهایی یورو ٢٠١٦ رسانده است. نمی‌توانیم بگوییم که این تیم حساب‌شده کار می‌کند. ولزی‌ها هم با اعتمادبه‌نفس خوبی بعد از برد مقابل بلژیک به مصاف پرتغال در مرحله نیمه‌نهایی می‌روند. بازی دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی پرهیجان می‌شود ولی قطعا اگر بخواهیم به لحاظ فنی و تاکتیکی به بازی نگاه کنیم، شانس ولز برای پیروزی در بازی و رسیدن به فینال یورو ٢٠١٦ بیشتر از پرتغال است و می‌تواند در اولین حضور خود در یورو به رکورد به‌یادماندنی رسیدن به فینال رقابت‌ها برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس افسردبیر

      به نظر من پرتغال قوی تر از ولز است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج