۳۴۸۴۴۸
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

آبی ها زیر میزی می دهند؟

قراردادهای زیر میزی که استقلال در ۲ سال گذشته به بازیکنان و اعضای کادرفنی‌اش داده است ممکن است در روزهای آینده دردسری بزرگ برای این باشگاه ایجاد کند.

نسیم: هرچند در روزهای اخیر به نظر رابطه وزارت ورزش و جوانان با باشگاه استقلال حسنه شده است اما به نظر می‌رسد در سال‌های گذشته اتفاق‌هایی در این باشگاه افتاده است که ممکن است دردسری بزرگ برای آبی‌ها ایجاد کند.

بعد از این که استقلال فصل نقل و انتقالات را با قدرت زیاد آغاز کرد، به یکباره خبر آمد که وزارت ورزش به جهت نگرانی از قراردادهای بالای این باشگاه با بازیکنان مورد نظرش دستور توقف فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را داده است. در آن زمان عنوان شد که وزیر ورزش وجوانان نقل و انتقالات باشگاه استقلال را متوقف کرده است اما حالا و بعد از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق زوایای دیگری از این اتفاق روشن شده است. گفته می‌شود در سال‌های اخیر باشگاه استقلال قراردادهایی با بازیکنان مورد نظرش امضا کرده است که مبلغ آن بسیار بیشتر از رقمی بوده که این باشگاه در قراردادهای رسمی خود منتشر کرده است و حالا بعد از گذشت چند سال این ارقام برای محمود گودرزی و البته حراست وزارت ورزش و جوانان روشن شده است.

قرارداد اول به پرویز مظلومی، سرمربی فصل گذشته استقلال برمی‌گردد. زمانی که مظلومی در ابتدای فصل گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد عنوان شد که مبلغ آن ۳۵۰ میلیون تومان است و به همین دلیل هم بود که گودرزی از حضور این مربی با تجربه در جمع آبی‌ها استقبال کرد چرا که اعتقاد داشت با این روش هزینه‌های این تیم پایین می‌آید. اما به نظر می‌رسد در این زمینه مدیران استقلال وزارت ورزش و جوانان را دور زدند و با این مربی با تجربه قرارداد ۷۵۰ میلیون تومانی امضا کردند.

اما این تمام ماجرا نیست. درست در روزی که علیرضا منصوریان قراردادش را با استقلال امضا کرد، در اتفاقی عجیبت خسرو حیدری به همراه بهرام امیری، مسئول نقل و انتقالات فصل گذشته استقلال با مدیران حراست وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای برگزار کردند. این جلسه به این خاطر برگزار شد که قرارداد واقعی خسرو حیدری بسیار بیشتر از مبلغی بود که استقلال در سازمان لیگ ثبت کرده بود و همین موضوع باعث شد که پای وزارت ورزش و جوانان به این اتفاق باز شود. البته خسرو حیدری تنها بازیکنی نیست که پول‌های زیرمیزی دریافت کرده است و گفته می‌شود امید ابراهیمی و مهدی رحمتی هم فصل گذشته همین شرایط را داشتند.

به دلیل اتفاق‌هایی که در ۲ سال گذشته در استقلال افتاده است گفته می‌شود وزیر ورزش و جوانان دیگر تمایلی به ادامه کار بهرام افشارزاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال ندارد. او چندین بار تصمیم بر برکناری افشارزاده گرفت اما با تلاش او و البته به دلیل موقعیت حساس استقلال در فصل نقل و انتقالات باعث شد این موضوع عملی نشود.

هرچه که هست قراردادهای زیر میزی که استقلال در ۲ سال گذشته به بازیکنان و اعضای کادرفنی‌اش داده است ممکن است در روزهای آینده دردسری بزرگ برای این باشگاه ایجاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جمعي از هواداران آبي استان قزوين

      بر ترين جان تابلو طرف لنگي هارو گرفتي

    • بدون نام

      کیسه کشای ......

      اون وقت میان میگن بازیکن های ما به خاطر عشق و علاقه به استقلال اومدن
      بگو چرا هر کی با پرسپولیس مذاکره کرد پنچ دقیقه ی دیگه با کیسه قرار داد میبست
      حالا کی جلوی اینا درمیاد
      اصن کاریشون دارین
      حالا بازم بگین وزیر پرسپولیسیه

    • پرچم سرخ

      این موضوع جدیدی نیست که امسال یا پارسال در استقلال بوده ........

    • امید

      الحمداله رب العالمین همه چیز تو این باشگاه وجود داره!

    • بدون نام

      کیسه همیشه همینطور بازیکن گرفته!!!

    • بدون نام

      این موضوع تازه گی نداره و مربوط به اکثر تیمهاست نه فقط استقلال اخه همچین سوژه کردید مثل اینکه رویانیان و پروشه ها یادتون رفته

    • جواد

      به عنوان یک پرسپولیسی میگم.کار درست رو آقای افشار زاده میکنه نه طاهری.باید تیم قوی ببنده هم واسه خودش و کارنامش هم هواداراش.متاسفانه این باشگاه ها تا زمانی که خصوصی نیستن همین بساط ه.نمیتونن درآمد خودشون رو هم خرج کنن.همه جا خوندیم که درآمد پارسالشون از 3090 حدود 20 میلیارد شده.میشه با همین درآمد تیم خوب بست.ممکنه یک بازکن 2گیلیاد بگیره یکی هم 100 میلیون.خود سقف قرداد فساد آوره چون اون بازیکن 100 میلیونی هم تقاضای سقف را میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج