جاباما
۳۴۸۵۶
۳ نظر
۵۰۵۷
۳ نظر
۵۰۵۷
پ

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

انتخاب برای سفرهای پاییزی بیشتر به سمت سفرهای طبیعت گردی می رود هر چند شهرهای تاریخی نیز طرفداران خاص خودش را دارد. کویرنوردی به دلیل خنک شدن هوا و جنگل نوردی به دلیل رنگ آمیزی برگ درختان طرفداران زیادی دارد.

مجله کسب و کار: انتخاب برای سفرهای پاییزی بیشتر به سمت سفرهای طبیعت گردی می رود هر چند شهرهای تاریخی نیز طرفداران خاص خودش را دارد. کویرنوردی به دلیل خنک شدن هوا و جنگل نوردی به دلیل رنگ آمیزی برگ درختان طرفداران زیادی دارد.

در این نوشتار چند پیشنهاد سفر ارائه می کنیم که می توانید بنا به بودجه تان آنها را انتخاب کنید به ویژه آنکه تعطیلات عید غدیر هم پیش رو است و می توان یک برنامه سفر چند روزه برای آن ترتیب داد.

به همان عداد کسانی که بهار را دوست دارند، هستند کسانی هم که پاییز را دوست داشته باشند. آنها پاییز را برای رنگ های زیبایی که دارد دوست دارند و از آنجا که هوا در این فصل نه زیاد گرم است و نه زیاد سرد، فرصت مناسبی برای سفر است اما به راستی کجا می توان سفر کردکه از نزدیک بتوان فصل دگرگونی سال را احساس کرد؟ هر چند پاییز فصل بازگشایی مدرسه ها و دانشگاه هاست اما یکی از بهترین زمان های سال برای سفر است.

اودر این باره می گوید: «خیلی از گردشگرانی که به طور حرفه ای سفر می کنند پاییز را برای سفرهای شان انتخاب می کنند چرا که هوا مطلوب است و از آنجا که پیک سفر نیست می توانند از تخفیف هتل ها و اقامتگاه ها استفاده کنند. همینطور هستند کسانی که تنها برای تماشای رنگ های طبیعت در این فصل به سفر می روند.»

او ادامه می دهد: «حتی خیلی از خانواده ها پاییز را برای سفر ترجیح می دهند، به ویژه از زمانی که دانش آموزان می توانند روزهای پنجشنبه به مدرسه نروند.»

علمی درباره درآمدهای گردشگری در این فصل نیز می گوید: «آمار دقیقی از تبادلات مالی گردشگری در این فصل نمی توان ارائه داد چون منبع آماری دقیقی وجود ندارد اما آنچه به یقین می توان گفت این است که درآمد گردشگری در این فصل از بهارغ و تابستان کمتر و از زمستان بیشتر است.»

او به چهار فصل بودن ایران اشاره می کند و می گوید: «در نیمه دوم سال که استان های شمال غربی و غرب کشور سرد هستند می توان به استان های مرکزی و جنوبی سفر کرد. چهاذر فصل بودن ایران یکی از بزرگترین مزیت های گردشگری کشور است که هیچ وقت از بین نمی رود و با کمی برنامه ریزی می توان کاری کرد که در همه فصول سال گردشگری کشوردر جریان باشد.»

اما هر چه هست انتخاب برای سفرهای پاییزی بیشتر به سمت سفرهای طبیعت گردی می رود هر چند شهرهای تاریخی نیز طرفداران خاص خودش را دارد. کویرنوردی به دلی لخنک شدن هوا و جنگل نوردی به دلیل رنگ آمیزی برگ در ختان طرفداران زیادی دارد.

در این نوشتار چند پیشنهاد سفر ارائه می کنیم که می توانید بنا به بودجه تان آنها را انتخاب کنید. به ویژه آنکه تعطیلات عید غدیر هم پیش رو است و می توان یک برنامه سفر چند روزه برای آن ترتیب داد.

کویرنوردی

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

نیمه دوم سال زمان خوبی برای کویرنوردی است به ویژه پاییز بهترین فصل است چرا که دیگر از شب های سرد و خشک کویر در زمستان هم خبری نیست.

کویر مصر

سفر دو و ونیم روزه به کویر مصر اگر چهارشنبه حرکت کنید جمعه برگردید و یا اگر پنجشنبه بروید و شنبه برگردید برای تان 110 هزار تومان هزینه دارد. شما در این سفر از جاذبه های گردشگری کویر مصر دیدن می کنید.

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

در خانه های محلی روستای گرمه اقامت می کنید و ضمن بازدید از روستای گرمه از روستای تاریخی و کویری بیاضه با معماری خشت و گلی هم دیدن می کنید. همه وعده های صبحانه، ناهار و شام با برگزارکننده تور است و با اتوبوس وی آی پی عازم این سفر خواهید شد.

کویر خارتوران

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

سفر سه روزه به کویر خارتوران، گردش در روستای مطبق و زیبای قلعه بالا، آشنایی با جامعه محلی و آداب و رسوم منطقه، بازدید از سایت تکثیر یوزپلنگ و گورخر ایرانی، دیدن حیات وحش منطقه، استراحت در واحه زیبای ماجراد و بازدید از سایت های فرهنگی بسطام 187 هزار تومان آب می خورد. سه وعده صبحانه، یک وعده نهار، دو وعده شام و پذیرایی میان وعده برعهده برگزارکننده است، همچنین شما دو شب در خانه روستایی اقامت خواهید داشت.
بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی


کویرنوردی دریاچه نمک

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

کویرنوردی دو روزه در میان دریاچه نمک، بازدید از کاروانسرای کویری، دو ساعت و نیم پیاده روی در بستر دریاچه و پلیگون های نمک تا رسیدن به جزیره سرگردان، جیپ سواری هیجان انگیز بر ریگ های روان ودریاچه نمک، یک شب اقامت کمپینگ در جزیره سرگردان دریاچه نمک، پذیرایی میان وعده و دو وعده صبحانه، یک وعده ناهار، یک وعده شام در کل 215 هزار تومان هزینه دارد.

کویر مرنجاب



بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

یکی از معروف ترین کویرهای گردشگری کویر مرنجاب است. سفر دو روزه به تپه های شن روان، کویر پر رمز و راز مرنجاب، تماشای آسمان شب و ستارگان کویر، دریاچه نمک و چندضلعی های دریاچه نمک، کاروانسرای عباسی، شترسواری، بازدید از شهر زیرزمینی اویی (نوش آباد)، اقامت در کمپ، دو وعده صبحانه و یک وعده ناهار 105 هزار تومان هزینه دارد.

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی


جنگل نوردی

پاییز بهترین زمان برای جنگل نوردی است وقتی که برنگ برگ ها عوض می شود جنگل ها هزار رنگ می شوند و گویی در میان انبوهی از رنگ قدم می زنی. بگذریم از اینکه این روزها به بدترین شکل ممکن دارند با باقی مانده جنگل هایی که برای مان مانده تا می کنند...!

جنگل های دو هزار وسه هزار

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

تماشای پاییز در بین جنگل های دو هزار و سه هزار و اقامت در هتل سه ستاره در جنگل دو هزار، بازدید از شهرهای رامسر، نمک آبرو، کلاردشت، متل قو و جنگل های عباس آباد به مدت دو شب و سه روز با صبحانه، ناهار و عصرانه نفری 158 هزار تومان است.

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

جنگل ابر

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

جنگل ابر که زبانزد خاص و عام است. سفر سه روزه به جنگل ابر، تماشای دورنمای قلعه مازیار، درختان کم نظیر و حفاظت شده سرخ دار و بازدید از بنای یادبود بایزید بسطامی، سه وعده صبحانه، دو وعده شام و پذیرایی بین روز، اقامت در کمپ و خانه محلی در کل 287 هزار تومان هزینه دارد.

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی


جنگل های گرگان


بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

سه روز و نیم جنگل پیمایی در جنگل های پاییزی حفاظت شده جهان نما، اقامت در ییلاق زیبای جهان نما، جنگل های درازنو، ساحل دریای مازندران، برج تاریخی رادکان و بازدید از آبشار کبودوال با یک شب اقامت در خانه روستایی در جهان نما و یک شب اقامت در هتل سه ستاره در علی آباد، سه وعده صبحانه، دو وعده ناهار و یک وعده شام برای تان 250 هزار تومان تمام می شود.

جنگل های اسالم - خلخال

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی
بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

مسیر فوق العاده زیبای اسالم تا خلخال هم که دیگر حرف ندارد. پیاده روی در جنگل های خلخال تا اسالم، بازدید از روستاهای سه ناو، کوهنوردی و جنگل پیمایی ناب، شهرهال اسالم و خلخال، ییلاقات جنگل های طالش، ساحل گیسوم با دو وعده صحانه، یک وعده ناهار و یک شب اقامت در خانه محلی و یک شب اقامت در هتل سه ستاره در اسالم 220 هزار تومان می شود. این تور سه روز و نیم هم طول میکشد.


جنگل های درفک

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

سفر دو روزه به جنگل های پاییزی سیاهکل و دیلمان، آبشار لوناک، بازدید از بافت روستای زیبای شاه شهیدان، کاروانسرای تی تی، دامنه گردی در قله درفک با دو وعده صبحانه و یک وعده ناهار و روزی حدود سه ساعت پیاده روی در جنگل به طور متوسط 115 هزار تومان می شود.


تورهای یکروزه

اما اگر فرصت سفرهای چند روزه را ندارید و یا اینکه هزینه اش برای تان زیاد است از سفرهای یکروزه به جاهای زیبا صرف نظر نکنید. از خدمات تورهای یکروزه صبحانه، ناهار، پذیرایی، بیمه و وسیله حمل و نقل توریستی است.

روستای سرخ

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

سفر یکروزه به ابیانه، روستای سرخ، پیاده روی در کوچه باغ های روستا، بازدید از چهار طاقی و آتشکده هارپاک، بقعه شاهزاده یحیی 37 هزار تومان هزینه دارد.


طالقان

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

تماشای پاییز رنگارنگ طالقان، پیاده روی در کوچه باغات طالقان، بازدید از دریاچه سد طالقان، بازدید از آبشار کرکبود ۳۵ هزار تومان هزینه دارد.

جنگل راش

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

جنگل راش، بازدید از پل ورسک و راه آهن سه خط طلا، بازدید از جنگل خزان کننده راش، پیاده روی یک ساعته از منطقه جنگلی به منطقه چمنزارهای مرتفع هم 35 هزار تومان است.

الموت

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

تور یک روزه به قلعه الموت و دریاچه اوان، بازدید از طبیعت زیبای دره الموتف قلعه تاریخی الموت (حسن صباح) و نگین الموت یعنی دریاچه اوان 48 هزار تومان است.


شهرستانک

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

پیاده روی از میان باغات زمستانی روستای شهرستانک، دیدار از شکارگاه ناصری و دامنه های قله قلعه دختر، چشمه گل کیله، حدود چهار ساعت پیاده روی 31 هزار تومان است.


دریاچه شورمست و آبشار ورسک

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

پیاده روی در جنگل های منطقه سواد کوه، بازدید دریاچه زیبای شورمست، پل ورسک و آبشار ورسک که حدود ۲ ساعت کوه پیمایی سبک تا آبشار ورسک دارد ۳۵ هزار تومان هزینه دارد.

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

جنگل های انجیلی

بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

سه ساعت پیاده روی در جنگل های انجیلی سوادکوه و بازدید از آبشار ولیل در جاده فیروزکوه - سوادکوه 33 هزار تومان برای تان آب می خورد.

آبگرم لاریجان
بهترین پیشنهاد برای سفرهای پاییزی

اگر اهل استفاده از آبگرم و چشمه های آب معدنی هستید استفاده از آبگرم لاریجان که بسیار به تهران نزدیک است فرصت مناسبی است. این تور هم ۲۵ هزار تومان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیده

      عالی بودند... من میخوام عضوبشم که بااین تور به گردشگری برم بایدچیکارکنم وباچه شماره ای تماس بگیرم مرسی از راهنماییتون

    • بهنام محمدزاده

      سلام برای عضو شدن تو گروه چیکار باید بکنم

    • بختیاری

      عکسهایی که از این مناطق میگذارید بسیار دستکاری شده اند بطوریکه بیننده را گمراه میکنند اکثر مناطقی را که عکس گذاشته اید من رفتم اصلا به زیبایی عکسی که گذاشته اید نیستند مثلا دریاچه شور مست در حد حوض آب پارک ملت هم نیست اما از زاویه دید بسته عکس میگیرید و به لطف فتو شاپ چنان رنگ و لعاب میدید که بیننده فکر میکنه از دیدن آبشار نیاگارا محروم شده. شاید اگر از آن نزدیکی رد میشوید بد نباشد که دیدن کنید اما اصلا ارزش یک مقصد مسافرت را ندارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج