۳۴۹۲۰
۱۶۴ نظر
۶۲۸۹
۱۶۴ نظر
۶۲۸۹
پ

شوهر بداخلاق را از اول تربیت کنید

با كمك ۷ روش جادويي مي‌توانيد خود و همسرتان را به مرور اما براي هميشه از شر سندرم بداخلاقي راحت كنيد. تنها مراقب باشيد كه اين مطلب را محفوظ نزد خودتان نگه داريد، چرا كه مطالعه راهكارها و پيشنهادهاي آن ممكن است سندرم بداخلاقي همسرتان را فعال كند.


شوهر بداخلاق را از اول تربیت کنید

مجله سیب سبز: حتما تا امروز دست كم دو تا سه بار در هفته ميزبان همسر بداخلاق خود در عصر يك روز پاييزي در خانه‌تان بوده‌ايد؛ زماني كه شوهرتان خسته و عصباني از كار روزانه، مشغله‌هاي زندگي و تنش‌هاي اجتماعي به خانه برمي‌گردد و روحيه‌اي بسيار تحريك‌پذير دارد، زماني كه حتي جرات نمي‌كنيد از او درباره علت بداخلاقي‌هايش بپرسيد و ترجيح مي‌دهيد شبي آرام و بدون جنجال را پشت‌سر بگذاريد. با وجود اين، آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده‌ايد كه براي برطرف كردن اين عصبانيت و پيشگيري از جنجال‌هاي بعدي كه دليل قانع‌كننده‌اي براي آن وجود ندارد، از چه راهكارهايي استفاده كنيد. در ميان شيوه‌هاي طب سنتي و روش‌هاي طبيعي درمان در جهان، راهكارهايي مي‌توان يافت كه با استفاده از آنها مي‌توانيد خيلي سريع و آسان سندرم بداخلاقي شوهرتان را درمان كنيد. با كمك ۷ روش جادويي مي‌توانيد خود و همسرتان را به مرور اما براي هميشه از شر سندرم بداخلاقي راحت كنيد. تنها مراقب باشيد كه اين مطلب را محفوظ نزد خودتان نگه داريد، چرا كه مطالعه راهكارها و پيشنهادهاي آن ممكن است سندرم بداخلاقي همسرتان را فعال كند.

شوهر بداخلاق را از اول تربیت کنید

روز اول

حمام ولرم با عرق بهارنارنج را فراموش نكنيد

گاهي بد نيست به رسم و رسومات قديمي حمامي ولرم، خوشبو و مطبوع را براي همسرتان كه خسته و عصباني از راه رسيده، آماده كنيد. براي اين كار نيم ساعت قبل از آنكه به خانه برسد، حمام را آماده و گرم كنيد. اگر در حمام‌تان وان داريد، مي‌توانيد آن را با آب نيمه ولرم پر كنيد و ۳ تا ۴ قطره اسانس لاوندر درون آب بريزيد و در حمام را ببنديد تا فضاي حمام گرم و مطبوع شود. حالا اگر در حمام‌تان وان نداريد، كافي است يك قطره از اسانس لاوندر را روي پنبه بريزيد و پنبه را روي قفسه حمام قرار دهيد تا بوي مطبوع و آرامش‌بخش لاوندر در فضاي حمام پر شود. سپس دست به كار شويد و براي همسرتان يك ليوان شربت بهارنارج تهيه كنيد تا حين حمام يا بعد از حمام آن را بنوشد و احساس راحتي و آرامش كند. دراز كشيدن در آب و نوشيدن يك ليوان عرق بهارنارنج به او كمك مي‌كند تا تنش‌ها و استرس‌هاي ناشي از كار روزانه را كنار بگذارد و آرام شود.

روز دوم

براي شام سالاد كاهو تهيه كنيد

به اعتقاد درمانگران طب سنتي و مكاتب طبيعي درمان، خوراكي‌ها و موادغذايي نيز تاثير زيادي بر كاهش استرس، عصبانيت و آشفتگي حال ما دارد، از اين‌رو نوع غذايي كه براي همسرتان تهيه مي‌كنيد نيز مي‌تواند در كاهش ميزان تنش‌ها و استرس‌هاي ناشي از كار و فعاليت‌هاي روزانه او موثر باشد، پس توصيه مي‌كنيم در وعده‌هاي شام كه معمولا مهم‌ترين وعده‌ غذايي خانواده محسوب مي‌شود (چون تمامي اعضاي خانواده پس از انجام فعاليت‌هاي روزانه براي خوردن شام دور هم جمع مي‌شوند) حتما از سالاد كاهو و كرفس يا سبزي خوردن استفاده كنيد تا بتوانيد از خواص درماني كاهو و كرفس و همين‌طور از خواص ترخون، پونه و نعناع براي تسكين اعصاب و كاهش ميزان عصبانيت و اضطراب همسرتان استفاده كنيد.

روز سوم

با چاي گياهي آرامش را به او هديه دهيد

شوهر بداخلاق را از اول تربیت کنید

يكي از بهترين روش‌هايي كه مي‌توانيد همسر بداخلاق‌تان را در روزهاي سرد پاييزي آرام كنيد تهيه و سرو يك فنجان چاي نعناع گياهي است تا با كمك اين نوشيدني گياهي به حفظ آرامش و تقويت سيستم عصبي همسرتان كمك كنيد. براي تهيه اين دمنوش گياهي مي‌توانيد از برگ‌هاي خشك نعناع به جاي چاي معمولي استفاده كنيد و آن را در قوري دم كنيد. تنها فراموش نكنيد كه هنگام سرو اين نوشيدني خوش آب و رنگ يك قاشق چاي‌خوري عسل و چند قطره ليمو نيز به چاي نعناع اضافه كنيد تا به اين ترتيب با اين معجون معجزه‌آساي گياهي به تخليه استرس‌ها و تنش‌هاي روزانه همسرتان كمك كنيد. شما مي‌توانيد تا نزديك شدن ساعت شام، ۲ فنجان از دمنوش نعناع را براي همسرتان سرو كنيد و به اين ترتيب علاوه بر افزايش آرامش‌بخشي، انرژي از دست رفته همسرتان را با سرو يك نوشيدني ساده اما گياهي به او بازگردانيد. مي‌توانيد در طول هفته در كنار تهيه چاي نعناع از چاي سنبل‌الطيب، چاي سبز و دمنوش ريحان نيز براي كاهش خستگي‌ها و استرس‌هاي ناشي از كار روزانه‌ استفاده كنيد.

روز چهارم

برايش لباس آبي بخريد

يكي ديگر از راه‌هايي كه مي‌توانيد به‌طور نامحسوس از آن براي افزايش آرامش همسرتان استفاده كنيد، استفاده از روش‌هاي رنگ‌درماني است كه در بسياري از مكاتب درماني در جهان حتي طب سنتي نيز به آن اشاره شده است. براي اين منظور مي‌توانيد براي همسرتان لباس راحتي آبي بخريد و با كمك اين لباس به او كمك كنيد تا بر هيجانات، تنش‌ها و استرس‌هايي كه به خاطر كار و فعاليت‌هاي اجتماعي هر روز سراغش مي‌آيد، غلبه كند. بسياري از كارشناسان رنگ‌درماني در جهان بر اين باورند كه استفاده از اين رنگ‌ها مي‌تواند به تنظيم جريان گردش خون فرد كمك كند و آرامش را به او هديه دهد. با كمك اين لباس مي‌توانيد فشارخون همسرتان را تنظيم كنيد و برعملكرد سلول‌هاي عصبي مغز او تاثير بگذاريد.

روز پنجم

از فوايد اتاق سبز چه مي‌دانيد

ايجاد تغيير و نوآوري در چيدمان لوازم منزل به‌ويژه استفاده از رنگ‌هاي آرامش‌بخش يكي ديگر از راه‌حل‌هايي است كه به كمك آن مي‌توانيد سندرم شوهر بداخلاق را براي هميشه مغلوب خود كنيد. تنها كافي است پرده‌هاي اتاق نشيمن يا اتاق كار همسرتان در منزل را به رنگ آبي، فيروزه‌اي يا سبز در آوريد. حتي مي‌توانيد بخشي از نورپردازي فضاي خانه را نيز با كمك اين رنگ انجام دهيد. به‌عنوان مثال يك اتاق آبي يا سبز در خانه داشته باشيد. به اين ترتيب مي‌توانيد با استفاده از آنچه در محيط اطرافتان قرار دارد بر تخليه استرس‌ها و فشارهاي ناشي از كار تاثير بگذاريد و او را زودتر از تنش‌هاي بيرون از منزل دور کرده و به آغوش گرم خانه و خانواده دعوت كنيد. با كمك اين رنگ‌ها مي‌توانيد انقباض‌ها و اسپاسم‌هاي عصبي- عضلاني را از همسرتان دور كنيد و با آرامش‌بخشي به او از لحظات شادي در كنار خانواده لذت ببريد.

روز ششم

موسيقي درماني را فراموش نكنيد

گوش سپردن به صداهاي طبيعي مانند صداي پرندگان، رودخانه، موج دريا و حتي صداي باد و خش‌خش برگ‌ها مي‌تواند تاثير زيادي بر كاهش استرس‌ها و تنش‌هاي همسرتان داشته باشد و در تخليه انرژي‌هاي منفي و عصبانيت او بسيار موثر باشد. پيشنهاد ما اين است كه پس از آمدن همسرتان به خانه براي او يك فنجان چاي گياهي بابونه آماده كنيد و درحالي‌كه او را به نوشيدن اين عصاره طبيعي و آرامش‌بخش دعوت مي‌كنيد از يك موسيقي آرام مثل موسيقي‌هاي طبيعي يا يك موسيقي رؤيايي كمك بگيريد تا به كمك آن بتوانيد به بهبود روحيه و شرايط رواني همسرتان كمك كنيد. به اين ترتيب با ساده‌ترين روش مي‌توانيد او را از فضاي كاري و تنش‌هايي كه با او داخل منزل آمده، جدا كنيد.

شوهر بداخلاق را از اول تربیت کنید

روز هفتم

با رايحه آرامش‌بخش غافلگيرش كنيد

در طب سنتي و شيوه عطردرماني بارها به خاصيت بوها و رايحه‌هاي مختلف براي تسكين اعصاب و آرامش‌بخشي اشاره شده است. اگر مي‌خواهيد خيلي نامحسوس و كاملا حرفه‌اي همسرتان را از بدو ورود به خانه غافلگير كنيد و او را در مقابل عمل انجام شده قرار دهيد، تنها كافي است مقدار كمي از اسانس يا عصاره وانيل يا... را روي يك دستمال كوچك اسپري كنيد و آن را روي ميز يا كتابخانه قرار دهيد تا عطر آن سراسر خانه را پر كند. به جاي اسانس وانيل مي‌توانيد از اسانس گريپ‌فروت، نارنگي و گل ياس نيز براي افزايش آرامش و راحتي در خانه استفاده كنيد. تنها بايد مراقب باشيد كه به ميزاني از اسانس‌ها در فضاي خانه استفاده كنيد تا تنها رايحه‌اي خفيف اما مشخص از اسانس مورد نظر در فضاي خانه وجود داشته باشد، زيرا استفاده بيش از حد از عطرها و اسانس‌ها ممكن است موجب ابتلا به سردرد در ميان اعضاي خانواده شود.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      خانم های محترم سعی کنید شرایطی را مهیا کنید که مردتون، آقاتون، سایه بالا سرتون ناراحت، دلگیر، دلخور و عصبانی نشه. ممنون

      پاسخ ها

      • فاطمه

        بهتره عقده های کم توجهی خانومتو اینجا تخلیه نکنی سایه درخت!!

      • بدون نام

        شما زن رو باکلفت اشتباه گرفتی جانم

    • الهه

      آخه شما آقایون خیلی پرتوقع شدین به خدا وگرنه کدوم زن عاقلی دوست داره فضای خونش متشنج باشه

    • بدون نام

      يكسري راهكار هم به مردها ياد بدين كه زني رو كه از صبح تو خونه تنهاست و خونه داري و كارهاي تكراري ميكنه رو درك كنه. زن هم احتياج به آرامش داره كه توجه و محبت همسرش اين آرامش رو بهش ميده

    • گوگوری

      اول سلام
      من یه زن کارمندم .مرد بیرون و زن خونه. از زن بودن هیچ دلگرمیی ندارم تنها عشقم زندگیم پسرمه با اینکه میدونم یه روز اونم میره ولی تا هست فقط پسرم . شوهرم به همه وانمود میکنه عاشقمه اینقد دوستش داشتم که بدون اون نمیتونستم حتی دراز بکشم چه برسه تنها بخابم تنها بگردم تو تنهایی عاشقش باشم وتوتنهایی برای زندگیم گریه کنم . هیچ کس حتی نزدیکام از حال وروزم خبر ندارن ودوست ندارم بدونن همه به ظاهرمون به خوشبختیمون حسره میبرن .خسته شدم از یه شوهر بداخلاق تند رفیق باز که از مسولیت احساس وخونواده هیچی نمیدونه ...میگن با مرد با اخلاق سرکردن ثواب داره ولی خدایا من به جهنمت راضیم آخه...

      پاسخ ها

      • نانا

        سلام با شما همدردی میکنم دوست عزیز چون خودم همچین مشکلی دارم ومجبورم به خاطر دخترم دم نزنم

      • محدثه

        آخه این مردای ... مگه دنبال این چیزا میان تو اینترنت؟ اونقدر جای زن و مرد تو این اجتماع عوض شده که واسه مردا توقع شده
        همش بخاطر روابط دختر و پسره که دخترا این روزا می دون دنبال این بی لیاقتا. خدا لعنتشون کنه.نمی دونن دو روز دیگه خودشونم به همین دیدگاه میرسن

    • صبا

      این مردا چرا اینقدر خودخواه و خودبین هستن؟ چرا عقده هاشونو با سر و صدا و دادو بیدادو قلدری سر خانوما خالی می کنن. کاش به جای این مطلب یه مطلب برای آقایون میزاشتین که یاد بگیرن چطوری ادب داشته باشن و خودشونو کنترل کنن.

    • رویا

      با سلام به خانمهای همدرد
      کاش خدا ریشه هرچی مرد بدو از زمین برداره منم کارمندم آقای خودمو و نوکر خودم به قول دیگران از زیبایی از خانومی و کدبانویی هیچی کم ندارم البته و به گفته شوهرم . ولی شاهد دوبار خیانت شوهرم بودم و اینقدر پر رو هستش که باید بد اخلاقی وقت و بیوقت شوهرمو تحمل کنم مگه ما استرس کار بیرون و خونه و شوهر داریو نداریم چرا ما باید همیشه همه چی تموم باشیم ولی آقایون این حقو دارن که همیشه مارو به رنجونن فکر میکنید جایگاه ما پیش خدا کجاست ؟

    • بدون نام

      من هم یک زن کارمند هستم که از صبح به سرکار می روم و دو فرزند دارم و دانشجو هم هستم اما شوهرم اصلا وضعیت من را درک نمی کند تازه احساس حسادت هم می کند به من که درس می خوانم و خیلی طعنه می زند خوشبحالشان خیلی ها شوهرهایشان کاری با درس خواندنشان ندارند ولی همسرم خیلی گیر می دهد به درس خواندنم جرات نمی کنم توی خانه کتاب بازکنم خیلی کینه ای است و خیلی مغرور است اصلا محبت کردن را بلد نیست دوست دارد من به سمتش بروم برای اشتباهی که خودش مقصر است بعضی موقعه ها فکر می کنم فقط به خاطر بچه ها زندگی می کنم. ای کاش خانم یا آقای مشاوری این نوشته من را می خواند و راهنمایی می کرد خسته شدیم از این مردهایی که محبت کردن به زن را بلد نیستند .چرا فقط ما باید محبت کنیم.

    • بدون نام

      سلام به نظد من بداخلاقی درمان نداره

    • بدون نام

      خدا نصيب نكنه پدرمو دراورده هر روز مرگ خودم يا اونو ميخوام...ديوانه شدم ...با هيچ راهي درست نميشه...خدا پدر مادرشو نيامرزه با اين تربيتشون...

    • نادیا

      من میگم حالا که تو مسیر هستیم باید دنبال راه حل بود چاره ای نیست انتخاب خودمونه چشم بسته قدم برداشتیم خدا درد وکه میده درمان وهم میده هرگز تسلیم نشید حتما یک راهی داره بگرد تا پیدا کنی امتحان کن زندگی خیلی زود میگذره.

    • رويا

      شوهرم عين گاو شيردهي ميمونه كه اول شير ميده بعد لگد ميزنه و همه شيرو ميريزه. برام همه كار ميكنه بعد از دماغم در مياره با اسرار يه چيز مي خره بعد ميگه تقصيير توهه خسته شدم از بداخلاقياش هر جا كم مياره با من دعوا ميكنه كلاغ قار قار ميكنه به من فحش ميده بچه درس نمي خونه با من دعوا ميكنه با رئيسش حرفش ميشه بد اخلاقياش مال منه از خدا ميخوام يا اونو مرگ بده من راحت شم يا منو مرگ بده بازم من راحت شم خدا لعنت كنه پدر مادرشو با اون تربيتش از طرفي هم جرات جدايي ندارم از حرف حرف مردم ميترسم

      پاسخ ها

      • لیلا

        منم دقیقا اینطوری ام

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه مرد بداخلاق و تند خورو

    • سپیده

      خانم های محترم با همتون همدردم.
      منم مثل شما گرفتارم . تازه هرروز تهدید به گرفتن زن دوم هم میشم اما بخاطر بچهام میسازم.

    • همدرد

      دوستان عزيز منم كمتر از شما به اين مصيبت دچار نيستم اينطور مردها هيچوقت درست نميشن تقصير خودمونه از بس كه بهشون بها داديم حالا بايد هم تحملشون كنيم

      پاسخ ها

      • محدثه

        منم کارمندم
        کی قدر میدونه.بیکارا و بی هنرای خیابون واسه شون فرشته اند.

    • همدرد

      دوستان عزيز منم كمتر از شما به اين مصيبت دچار نيستم اينطور مردها هيچوقت درست نميشن تقصير خودمونه از بس كه بهشون بها داديم حالا بايد هم تحملشون كنيم

    • دلشکسته

      سلام,من الان بیست و هفت سالمه وهشت ساله ازدواج کردم. تو نوزده سالگی خواستگارای فراوون باشرایط عالی داشتم, همه از زیبایی واندام و قد و سلیقه و... تعریف میکردن. تا بالاخره خرشدم وبله گفتم .اون روزا تو عرش سیر میکردم اما ازدواج باعث شد با مخ از اون بالا محکم بخورم زمین! اون موقع دانشجو بودم با هزار مکافات و آزار شوهر و خانواده ی شوهرم درس خوندم بعد صاحب یه پسر شدم حالا هم کارمندم. اما در طی زندگیم شاید به جرأت دو روز پشت سر هم آرامش نداشتم شوهرم فوق العاده بد اخلاق وبد دهن و فحاشه, وقتی عصبی میشه مثل روانی ها به طرز فجیعی کتکم میزنه, سر هر چیزی بهم گیر میده, دیگه خساست ها و آزار خانوادش که یه کتاب میشه!جالبتر اینکه بهم میگه از گریه بدم میاد حق نداری گریه کنی یا غر بزنی, یعنی لال باش! از همون اولم گفت اگه بخوای طلاق بگیری فرداش میام با ماشین میزنم بهت که بعد از من دست هیچکس بهت نرسه!!! خبر مرگش عاشقمم هست! فقط به خاطر گل پسرمه که تحمل میکنم ولی آخه قراره تا آخر عمر من حسرت به دل زندگی خوب وخوش بمونم؟ آخ که چقدر احمق بودم ازدواج کردم.

    • مريم

      سلام من بيست و هفت سالمه بىست سالم بود با يه بسرى كه خانواده ى حسود و بد بخت كه تحمل خوشبختى هيج كس رو ندارند اما خيلى بولدارند ازدواج كردم والبته دروغكو شوهرم خيلى بد اخلاقه خسته شدم از دستش ومسبب اين رفتارش به خاطر خوانوادش است بددهن ه است

    • بدون نام

      ای وای هم مثل هم شدن شوهر منم بسیار بد اخلاقه 6ساله دارم تحمل می کنم ولی بآلاخره تصمیمی رو که چند سال بود تو فکرم رک انجام دادم اومدم خونه بابام خیلی هم راصی هستم مغزم داره استراحت می کنه به خدا.

    • رزا

      مردهای بداخلاق را باید دور انداخت. وقتی فاصله شان با زنشان زیاد شود انوقت قدردان خواهند شد.

    • زن بیچاره

      منم بدبخت شدم مثل شما بخدا روذی هزاربارارزوی مرگ میکنم واس بداخلاقی شوهرمز

    • سحر

      20 سالمه شوهرم خیلی پولداره ولی از دوران نامزدی روز خوش ندارم میخوام طلاق بگیرم

    • عاطفه

      فکرمیکردم نامزدمن فحاش و عصبیه ولی انگاراینجور ادما زیادند منامزد منم تا تقی به توقی میخوره میگه طلاق میدونه من دوسش دارم ازم سواستفاده میکنه الان ی هفتست قهریم فقط زنگ میزنه تهدیدبه طلاق میکنه منم میگم اگه قراراینجوری باشی که دو روز دیگه بچتم مثل خودت باشه الان جداشیم بهتره بخدا هیچی واسش کم نذاشتم راهنماییم کنید بچه ها میخام یکم غرورشو بشکنه نمیخام کوتاه بیام.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از همچین آدمی بهتره تا زوده جدا بشی ، مرد جماعت غیر قابل تغییره ،.حالا که فهمیدی چطور آدمیه زندگیتو نجات بده.

    • شیدا

      هفت ساله ازدواج کردم لیسانس زبانم ولی سر کار نمیرم شوهرم هر روز سر کار نرفتنمو و چاقیمو میکوبه سرم جالبه که خودش دیپلمه

      پاسخ ها

      • کسی که میخاد زندگی خوبی داشته باشین

        باید با شوهرت بسازی و ازهر راهی شده کمکش کنی که ادم شه چون جهاد زن صبر بر بداخلاقی شوهره اون وقته که برات میمیره

    • نانا

      مردهرچی بدباشه سایه سره شوهرمن وخاموادش از روزای نامزدی شروع به کتک وفحاشی شدیدکردن چون عاشقم بودگفت طلاقت بدم باماشین زیرت میکنم باصبروتوکل وسیاست بعدیک سال زندگی ساختم که زبانزده شوهرم بداخلاقی یادش رفته زن بایدقانع ومطیع باشه تاخوشبخت شه تاشوهرش براش جون بده

      پاسخ ها

      • منا

        عزیزم تو یه آویزون به تمتم مهنایی.

    • بدون نام

      دوستاي عزيز منم مثل شما ها ام الان ٥ساله ازدواج كردم يه روز خوش تو زندگيم نديدم فوق العاده بد دهن بي تربيت خودخواه و عصبي تازه بدتر از همه اينكه بي كاره و همش تو خونس الان خدا شاهده ٩ماهه پاشو از در بيرون نذاشته ولي منم مجبورم بخاطر بچم تحملش كنم فقط از خدا مي خوام يا زودتر منو برداره يا أونو كه لااقل اون دنيا يه نفس راحت بكشم

      پاسخ ها

      • رسا

        مطمئن باش که بچه ات هم بابای بیکار نمیخواد.طلاق بگیر راحت.

    • بدون نام

      خانمهای محترم فکر نمی کنید شاید خیلی هاتون مهارتهای همسرداری را بلد نیستید؟!!!

      پاسخ ها

      • u

        نه.شما دارید اشتباه می کنید.همه چیز که فقط مهارت همسرداری نیست.پس تربیت خانواده چی میشه؟محیط ،دوستان و... این ها رو درنظر نمیگیرید؟

    • بدون نام

      عجب بر تربیت پدرو مادری که چنین پسر لوس و بداخلاقی رو تحویل من دادن....!ازشون نمی گذرم.

    • دلخسته

      من از بداخلاقیهای شوهرم دیگه خسته شدم خیلی نجابت به خرج میدم درمقابل بددهنیهاش کلا بی اعصاب تشریف داره نمیتونمم طلاق بگیرم به خاطرابروم مجبورم بسازم وبسوزم کاش مردان ما میدانستند که بداخلاقی وبددهنیشون زندگی رو برامون سخت میکنند

    • سارا

      من یه شوهر بداخلاق و فحاش وخانواده دوست دارم ...رومن وبچش یه پخمه وبی مسعولیته ازش بدم اومده ایاطلاق راه اخر هست

    • مهدی

      به خدا همه اینا این مشکلات فقط زنها هستن چون مخیلیه کوچیکی دارن

    • بدون نام

      به نظر من همه چی بر میگرده به تربیت خانوادگی اخلاق اکثر مردها مثله پدراشون هست وقتی کسی دخترشو میده خوب درمورد خانواده اش تحقیق کنن اخلاق شوهر منم بده به ما گفتن پدر شوهرت بد اخلاقه ولی ما توجه نکردیم ولی من میبینم حالا اشتباه کردیم

    • الهام

      با همه خانم ها همدردی میکنم چون خودم هم خانم هستم و میفههم که حرفایی که نوشته شده چقدر برای یک زن سخت است ولی دوست های عزیز به نظر من همه چیز دلیل داره برای درست شدن وضع زندگی باید دلایل مشکلات را پیدا کرد و سازش و محبت زندگی کرد.باید با تدبیرتون اوضاع رو مدیریت کنید.90درصد مسال باور کنید با یه تغییر جزیی حل شدنی است.کافی اطلاعاتتون بالا ببرید.وهمش به طلاق فکر نکنیدالبته مردها هم باید به نوبه خودشون تلاش کنند

      پاسخ ها

      • رسا

        خوب وقتی شوهر من میگه که مشکل من خانوادمه و تا حدی حق داره اونوقت من باید چه کنم؟

    • مرجان

      سلام الهام جون با نظر تو موافقم میتونی منو راهنمایی کنی تا با شوهرم رابطه بهتری داشته باشم

    • الهام

      سلام.مرجان جون.عزیزم من دقیقا نمیدونم که مشکل شما چی هست تا بتونم کمک کنم.ولی خودم با توجه به زندگی مشترک 5ساله به نتایجی که نوشتم رسیدم.واگه تجربیات الان رو داشتم اشتباهاتی رو که قبلا انجام دادم رو مرتکب نمیشدم.

    • بدون نام

      منم باهاتون همدردم هر روز آرزوي مرگ دارم

    • بدون نام

      خیلی بدبختم توروخدا کمکم کنید4سال باهاش دوس بودم حالاکه 8ماه عقد کردیم همش دعوا داره خانوادم مخالف ازدواجمون بودم نمیتونم ازشون کمک بگیرم هیچ راهی بجز خودکشی برام نمونده شکاک بد دهن عصبی حیف که بین اونهمه خاستگار خوب این گرگ نصیبم شد باهاش چطور رفتار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم وقتی خانواده ات مخالف بودن چرا ازدواج کردی؟ من خیلی ها رو دیدم که با اینکه خانواده مخالف ازدواجشون بوده ازدواج کردن و اصلا خوشبخت نشدن.اگه نمی تونی تحمل کنی طلاق بگیر.

    • خانم رنج کشیده

      وای از زندگی با مرد تخس و موزی و بد ترکیب و خونواده ی موزیش حسابیییییی خسته ام خدایا کمکی کن ...
      البته کمک نه معجزه ای میخوام ک این موزی ادم شه از زندگی باهاش متنفرم متنفر ... از اینایی هم ک هی نصیحت میکنن قدر داشته هاتو بدون و مثبتاشوببین و ... حالم بهم میخوره مگه میشه ادم به دلش همیشه دروغ بگه و بخودش کلک بزنه؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اه

    • محمدمهدی

      فکر کنم من یکی از شوهر بد اخلاقا باشم

    • بدون نام

      سلام منم با همه شماها همدردم منم قبل ازدواجم بهترین خاستگارا و داشتم ولی بالاخره منم مثل بقیه دخترا خر شدم و الان بددهنی کتک بد اخلاقیهای شوهرمو هرروز تحمل میکنم دیگه خسته شدم خدا مادرشو لعنت کنه با این تربیتش خدا هردوشونو لعنت کنه ای کاش یا بمیره یا بمیرم خسته شدم ازش متنفرم ازش

    • بدون نام

      دوستان منم مثل شما آرزوی مرگ دارم ولی دوست دارم مادرش داغش رو ببینه تاعمر داره بسوزه چهارتا بچه تربیت کرده چهارتاخانوادرو اسی کرده خدانیامرزدش همیشه هم سرشتو قران نمازه نگفت یه کم

    • خدیجه

      سلام شوهر من ادم دمدمی مزاجیه یه بار کتکم میزنه یه بار قربون صدقم می ره ولی بخدا از دستش خسته شدم همیشه ارزوی مرگشو میکنم مادرشم همیشه پشت بچشو می گیره الانم گیر داده بچه می خوام ولی من اصلا دلم بچه نمی خواد دوست دارم ازش جدا بشم البته به خاطر دخترم مجبورم باهاش زندگی کنم

    • فاطمه

      من شوهرم خیلی بداخلاقه

    • فاطی

      منم هر روز ارزوی مرگ دارم...
      بداخلاق ..مدام توهین تحقیر.....همش دنبال مقصره....مدام جلو دخترم به من می گه خنگی بی عرضه ایی...بیرون که می ریم همش غر می زنه به تیپم ایراد می گیره......اعتماد به نفسمو کاملا از بین برده

    • الهه

      شوهرمن میگه ازروی ترحم باهات ازدواج کردم چیکارمیتونم بکنم من

      پاسخ ها

      • بهار

        سلام
        آخه یعنی چی از روی ترحم؟ مگه بهش نیاز داری؟ سعی کن اعتماد به نفستو ببری بالا و مستقل شی و اگه اون به رفتارش ادامه داد می تونی جدا شی

    • الهه

      میگه چون پدرت مرده بود دلم برات سوخت. باتوازدواج کردم

    • parisa

      شوهرمن خیلی بداخلاقه بعضی وقتا اززندگی نا امید میشم نمیدونم بایدچیکارکنم

    • بدون نام

      وقتی میام اینجور سایتا باورم نمیشه.تاحالا فکر میکردم که فقط زندگی من ناجوره.واسه همه اونایی که مشکل با شوهر شون دارن دعا میکنم

    • بدون نام

      سلام خانما من یه بار ازدواج کردم بعد چون شوهرم بی مسولیت بود و رهام کرد از هم جدا شدیم و من حتی مهریم نگرفتم . متاسفانه دوباره با این همسر جدیدم ازدواج کردم خیلی دوسم داشتو اصرار به ازدواج داشت التماسم کرد تا بش جواب بله دادم . فوق العاده بد اخلاقه همشم قهره . خواستم بگم طلاق نگیرید اینا همه مثل همن تنها راهش تحمله هیچ چاره ای نیست مجبوریم توی این دنیا دنبال ارامش و خوش بختی نگردید . وجود نداره به فکر اجرو پاداش اخرت باشید اون دنیا به دست و پامون میفتن واسه رضایت . زن امانت خداوند در دستان این نامرداس . و در اخر خداوند لعنت کنه این خانمومای بد حجابو که دارن زندگیارو خراب میکنن .

    • بدون نام

      شوهر منم خیلی بد اخلاق و ایراد گیره البته بعد از 7سال زندگی و دو تا بچه کمی بهتر شده ولی من خیلی صبر کردم وخیلی هم مطالعه توصیه میکنم شما هم صبر کنید مخصوصا اگه اولای زندگیتونه حالا هم ایرادای الکی میگیره و هر چی میگه باید چشم بگی خواهشا خانمای عزیز حجابتون رو حفظ کنید تا باعث نابودی زندگی دیگرون نشید

    • محیا

      شوهرمنم بداخلاقه.ولی دوسش دارم

      پاسخ ها

      • فرزانه خلیفه لو

        دوست داشتن حلال تمام مشکلات است واقعاً درود به وجدانت همین دوست داشتند به شما قول صدرصد میدهم اخلاق شوهرت نه تنها خوب میشه بلکه خیلی خدا شناس هم خواهد بود به شرط اینکه این دوست داشتنو ادامه بدهی فقط به خاطر خدا نیت پاک باشد همه چیز پاک خواهد بود

    • رويا

      دوستان عزيز منم همسر اولم بي اراده بي مسئوليت بود اعتياد هم داشت مجبور شدم از جدا شم ، با اصرار همسر فعليم مجبور به ازدواج با او شدم كه فوق العاده بداخلاق و شكاك هستش براي كارهاي پيش پا افتادمم اون برام تصميم ميگيره اصلا به خواسته من توجه نميكنه هر چي رو كه خودش ميپسنده من بايد انجام بدم در غير اينصورت قيامت به پا ميكنه، به هر دلايلي ميخواد حالمو بگيره كارمو تهديد ميكنه كه نميذاره برم سر كار ، واقعا خسته شدم نميدونم چكار كنم غلط كردم خر شدم ازدواج كردم به خدا همشون مثل همن طلاق نگيريد كه اوضاتون بهتر شه همه مثل همن فقط با مشكلات متفاوت اگر ناچار به طلاق شديد ديگه ازدواج نكنيد ، من خودم صيغه رو اصلا قبول ندارم ولي به اين نتيجه رسيدم براي بر طرف كردن نياز جنسيتون صيغه شيد بهتره تا به عذاب ازدواج با اين مرداي واقعا خدانشناس تن بديد

    • بدون نام

      سلام بچه ها من اولین باره اومدم تو این سایت و از اینکه دیدم خیلیا مث منن راستش یکم اروم شدم چون فک میکردم فقط منم که این مشکلارو دارم.من دور از خانوادمم و شوهرمم خیلی ادم بدخلقو عصبیه مغزم هنگ کرده هیچ راه حلی به فکرم نمیرسه از طلاقم میترسم نه راه پس دارم نه پیش.دارم میترکم

    • فرزانه خلیفه لو

      سلام دوستان بنده این همه مشکلات را بررسی کردم آخر به این نتیجه رسیدم که هر کشوری در مصوبه قانونش می بایست یک ترم نحوه زندگی کردن را هم به آقایون وهم به خانم ها چه انهائیکه با سوادن و چه آنهائیکه بیسواد یک سال قبل از ازدواج در تمام نقاط کشور توسط آموزش پرورش برقرار می شد آما بدون هزینه واین یک سنت ویا یک فرهنگ در آن مملکت نهادینه می شد این روش فکر می کنم 30% زندگی جوانان را تا آخر موفق و پیروز می کند و خوشبخت این دنیا و آن دنیا می شوند به شرط اینکه این درس زندگی حساب شده و دقیق همراه با علم کاربردی و ساده نه بغرنج توسط متخصص این امر تدریس شود

    • سونیای خسته

      سلام به خانومای شلاق خورده و ستم کشیده اس مثل من ۶ ساله با مردی بددهن بدذات بیغیرت زندگی میکنم با مردی که تا بهش میگم بالای چشمت ابروس منو کتک میزنه بخدا خسته شدم فقط بخاطر پسرم زنده ام

    • زهرا

      دوستای خوبم نماز اول وقت وفراموش نکنید خیلی تأثیر داره

    • بدون نام

      سلام منم کارمندم حسابدار سه تا شرکت دوتاپسردارم ساعت چهارخسته و کوفته میام خونه دوتاماشین براش گذاشتم دوتاخونه بعداز15سال ازدواج حالاداره میره دانشگاه یه آدم بی عرضه وبی مسئولیت که پول بنزین وسیگارش رومن بایدبدم 10 سال بودکه منو میخواست هروز میامدخواستگاری هرکاری که ازدستم برآمد برای خودش وخانواده اش انجام دادم ولی آخرش اگه یه حرف کوچک بزنم هزارتاحرف به خودم وخانواده ام میزنه بعضی ازمردها واقعا بی چشم روهستند خداکنه که جزخودشون وخانوادشون اطرافیانشان روببینند منم فقط به خاطر دوتاپسرهام که دارم تحملش میکنم انشاء الله خدا به هممون کمک کنه که واقعا قدر همدیگرروبدونیم

    • گرفتار بچها

      سلام،داغ دلم تازه شد،سی سالمه ،ده ساله خبر مرگم ازدواج کردم،شوهرم مصداق واقعی گاو نه من شیرده است،دوتا پسر دارم علاوه بر بدرفتاری با خودم این رفتار شامل حال اونا هم میشه،از نظر مالی دچار دوگانگی رفتاره،یه موقع خرج میکنه یه موقع هم منع میکنه.فقط شکاک نیست،اول زنگ میزنه خونوادم را دعوت میکنه اول خوبه بعد اخلاق سگیش شروع میشه حتی شده سفره غذا را ریخته ب هم ،وسبله ها را میشکنه،اگه بچها را اذیت نمیکرد تا الان خودکشی کرده بودم دلم برا بچهام میسوزه،اگه یه روز خوب بود طاقت نمیکنه شب باید با خودم و بچها مشاجره کنه،اصلا حلالش نمیکنم،ب خدا هیچی نداشت با تلاش و پسانداز صاحب همه چیزش کردم قدر نمیدونه،از همه بدتر برا خونوادش زهره برا دیگران پادزهر،هرچی فکر میکنم نمیدونم خدا وقتی اینو آفرید فکر منو بچهام را کرده بود؟تعجب میکنم از کسی ک اول زنشون را کوچیک میکنن میزنن بعد میرن سر میزارن کنار شون،ب عقیده من اینا مرد نیستن بلکه نرن !خواهشا دیگه ب همچین آدما نگین مرد در عوض از واژه حیوانی نر استفاده کنین

      پاسخ ها

      • هاله

        سلام عزیزم...بعضی ها مشکل روانی می تونند داشته باشند...حتما مشکلات شوهرتون و با یه روانپزشک در میون بذارید(دقت کنید روانپزشک نه روانشناس)

    • بدون نام

      منم خیلی

      خسته‌ام دیگه . نمیدونم چچکارکنم ازفحشهای بدی که پیش بچه ام بهم میگه خجالت میکشم

    • اسلام فرزانه خلیفه لو

      سلام دوستان خداوند در این دنیای فیزیکی در همه جا پستی و بلندی گذاشته تا ببینه بنده گانش به چه صورت از عهده این فراز و نشیب می آیند جالب ایجاست برای سختیها که بتوانند فراموشش کنند خیلی ابزار در کنار این همه سختی و مشکلات گذاشته یکی از آنها کتاب آسمانی است دومی پیامبران سومی عقل چهارمی اندیشه دور پنجمی وجدان ششمی قلب رئوف هفتمی خود خدا که حل کننده کل سختیها است بندگان خدا تا میتونید آگاهیتونو بالا ببرید روشنفکر باشید تا آسیب جسمی و روحی نخورید داخل بدنمون هم چنین مشکلاتی دارند ولی به یک نوع دیگر یعنی اینکه وقتی شما از لحاظ جسمی ضربه می بینی از طریق سیتم عصبی و نخاع به مغز فرمان درد داده میشود و مغز به خاطر اینکه این درد را تا آنجائیکه میتونه تسکین ببخشد یک لعابی به طرف سینابس دندریت های سلولی میفرسته تا فرکانس هاس درد که به سینابس می خواهد بخورد به عایقبندی برخورد کند ودرد کمتر توجه حس شود و مثل یک ضد گلوله عمل می کند ولی وقتی که درد به آستانه غیر تحمل می رسد و آموقع دیگه از عایقبندی سینابس ها کاری بر نمی آید سریع مغز سیستم هوشیاری را خاموش می کند الله اکبر واقعاً خداوند پاک و منزه است وقتی که سیستم هوشیاری خاموش شد دیگر فرد هیچ دردی را حس نمی کند تا اینکه درد به آستانه تحمل برسد وقتی که رسید دوباره وظیفه اصلی به سینابس ها برمی گرده و سیستم هوشیاری روشن می شود خدایا به وجد و عظمتت شکر هر کس تورا نشناسد لعنت تو بر آن باد

    • اسلام فرزانه خلیفه لو

      روزی مردی از کنار یک جمع میگذشت و یک نفر را دید خیلی پرخاشگری میکند و داد و فریاد میکشه و خیلی هم خشمگین و عصبانی بود مرد روشنفکر دلش به حال این مرد پرخاشگر سوخت به خودش گفت باید برم پیشش کمک فکری و عقلی براش بکنم رفت نزدیکتر صبر کرد وقتی اوضاع آروم شد همه رفتند این مرد روشنفکر رفت نزدیک این مرد پرخاشگر بهش گفت سلام این مرد هیچی نگفت دوباره مرد روشنفکر گفت سلام مرد پرخاشگر برگشت گفت سلام و زهر مار چی میخواهی گفت خدایا شکرت گرفتم گرفتم مرد پرخاشگر تعجب کرد و گفت ای مرد دیونه چیو گرفتی گفت چیزی دستگیرم شد اگر بدونی و به آن علم کافی داشته باشی هر چه بخواهی خدا بهت میده هرد خشمگین گفت بیا نزدیکتر اصلاٌ ببینم تو کی هستی مرد تا بهش نزدیک شد دست دراز کرد و آنهم ناخودآگاه بهش دست داد و دستش را فشرد باز این مرد روشنفکر بلند گفت خدایا هم رسیدم و هم گرفتم به عظمتت شکر مرد خشمگین گفت تو دیوانه چه چیزی را گرفتی و به چه چیزی رسیدی ایت چرت پرت ها چیه میگی مرد روشنفکر گفت اولاً من دیوانه خدایم نه دیوانه بنده دوماً خدای که از رگ تو به تو نزدیکتر است بهش رسیدم و نزدیک شده ام سومآ چیزی که گرفتم جواب سلامم بود مرد خشمگین گفت من جواب سلام تو را ندادم چه چیزی را گرفتی گفت چرا تو خشمگین بودی جواب سلامم را دادی سلام و زهر و مار منهم سلام را گرفتم و کلمه زهر مار را دور انداختم چون تو عصبانی بودی باید هم اینطوری به من جواب میدادی چون غیر ازاین از تو چیزی دیگری انتظار نداشتم و من فهمیدم تو هم دیوانه خدایی نه دیوانه بنده اگر در حین پرخاشگری جواب سلامم را همان سلام را میدادی آنموقع تو دیوانه بنده بودی چرا چون سلام در دریای خشم راه ندارد

    • ناشناش

      آقا من حاضرم تا آخر عمر مجرد بمانم اما با مرد بداخلاق و بدجنس زندگی نکنم. چرا آدم خودشو باید به عذاب بندازه. به خدا این جور مردها هیچ پشتیبانه ای نیستند که هیچ تازه خنجری هستند رو پشت. آدم باید حواسشو خوب جمع تا به هر کسی تکیه نکنه. هر مردی تکیه گاه نیست. خودمون مقصریم که منطقی و ناشناخته ازدواج میکنیم. باید جد آباد خواستگار رو در بیاری. ایراد ما اینه که فکر میکنیم با ازدواج همه نیازهای ما برطرف میشه و همیشه یک پشتیبان داریم در حالی که اشتباه میکنیم. هر مردی پشتیبان نیست. هر متاهلی خوشبخت نیست هر مجرد هم تنها نیست. باور کنید وجود خیلی از آدمها آدم را تنهاتر میکنه. این چه باور غلطیه که همه فکر میکنند هر کس مجرده افسردست و بی کسه. آدم اگر بی کس باشه بهتر از اینه که گیر ناکس بیافته.

    • پریناز

      من مجردم بااین حرفاواقعادیگ ازازد واج میترسم اکثرکسایی ک میان خواستگری واسه پول وکارزن وکلاتفاخرخواستگاری دخترامیان از کجابفهمم ک طرف واقعا عاشقه یانه شاید اینطوری بشه ی مردمهربونوپیداکرددرضمن اهل دوستی باپسراهم نیستم

    • ناشناش

      آقا کی غیر از ودر مادر آدم رو حمایت میکنه

    • بدون نام

      سلام شوهرم خیلی خوبه هرکاری میکنه برام ولی وقتی عصبانی میشه خیلی متنفرمیشم ازش خانواده اش هم خیلی بداخلاق ومغرور اند من چه کار کنم

    • آزاده

      شوهر من هم دمدمی مزاجه.ازش بدم میاد.خدا لعنت کنه و هزار بار لعنت کنه اون پدر و مادرشو که همچین انگلی رو تربیت کردن.خدا هزار بار لعنتشون کنه.مدل با طعنه حرف زدنش دیوونم میکنه.تو مهمونیا با ترس و لرز باهاش میرم که مبادا چرت و پرت نگه.عین باباشه .مردشور همشونو ببرن.فقط بخاط ر بچم باهاش زندگی میکنم.وگرنه یه ثانیه نمیموندم

    • بدون نام

      بر پدرو مادر هر چی مرد پست فطرته لعنت 19 ساله اسیر ی عوضیم

    • امیر

      سلام من یه مردم ، همسر منم خیلی بداخلاقه .همیشه بهش محبت میکنم، ولی اون با بددهنی جواب منو میده .دلم نمیخاد طلاقش بدم ولی رندگیم مثل جهنمه . طفلکی بچه هام هم خیلی اذیت میشن. من سعی میکنم به جای مادرشون هم به اونا محبت کنم . میترسم اونا هم از اخلاق مادرشون الگوبرداری کنن . همون طوری که همسرم این اخلاقو از مادرش به ارث برده .

    • یه بدبخت

      بابای من بداخلاق ترین مردیه که تاحالا دیدم اصلا نمیشه حتی بهش نگاه کرد ما از ترس این که مبادا دعوا راه بیفته تو خونه وقتایی که هست مث مجسمه یه گوشه ساکت و بی سروصدا میشینیم تو خونه زندانیمون کرده حتی اجازه نداریم دم در خونه بریم نمیدونید چه تهمتا و ناسزاهایی که بارمون نمیکنه خرج خونه رو نمیده دست بزن داره ولی جلوی دیگران چنان نقشی بازی میکنه که همه فک میکنن ما خیلی خوشبختیم در صورتیکه بدبخت تر از ما وجود نداره...بدبختی اینجاس که خدا هم هواشو داره شاید باور نکنید ولی یه بیماری خطرناک داشت که ما امید داشتیم قاتلش بشه ولی شفا پیدا کرد اصلا هم اهل نماز و آدم باخدایی نیست....من بارها تو قنوت نمازم آرزوی مرگشو کردم ولی بیفایده بود خواهش میکنم دعا کنید یتیم شیم بخدا یتیمی بهتره...

    • مریم

      شوهرمن خیلی خوب بودولی نزدیک ی ساله بداخلاق شده رومخمه نمیدونم چش شده هرچقدمیپرسم فقط میگه ببخشید

    • زینب

      امشب که دنبال راه حل بداخلاق مردها می گشتم اینجا را دیدم چقد دل خانم ها واقعا پره
      منم شوهرم بداخلاقه البته نه همیشه هروقت که به نفعش نباشه یا ی اشتباهی از من سر بزنه امشب داشتیم می رفتیم عروسی سر ی اشتباهی یهو دم تالار جلو جمع زد تو دهن من! جالب اینجاست بعدا هم آزادم معذرت نمی خواد وانگار نه انگار اتفاقی افتاده

      ولی منم ی روزی تلافی می کنم

      پاسخ ها

      • فریب خورده

        من و همسرم باهم کارمیکنیم میدونی چند بار تو همین محیط کار من و خونوادمو فحش کشیده همین دیشب سر طرفدار از برادر ولگردش موهاموکشید وتو گوشم زد من ازش نمیگذرم خداازش نگذره و هرجور بتونم ه روزی سرش کاراش رو تلافی مکنم

    • فاطمه

      منم مشکل شمارو دارم شوهرم نه روی خوششو میتونی ببینی نه روی بدشو همیشه فکر میکنه حق با خودشه سر یه حرف کوچک دنیارو به هم میرزه خانوادش مادرش عزیزترین کسشه نمیتونم اسمی ازشون ببرم انقد ازشون متنفرم آرزوی مرگشونو میکنم شوهرم به شدت رفیق بازه دوتا دختر دارم مادرش به جای اینکه نصیحتش کنه میگه پسرم از اول رفیق باز بود چاره ای نیست به خدا تا حالا بهش نگفتم به تو چه سر یه حرف کوچیک حرف طلاقو میکشه وسط ازش خسته شدم آرزوی مرگشو میکنم تا نفس بکشم

    • فاطمه

      تو این دنیا دیواری کوتاهتر از دیوار زنان نیست هر مشکلی باشه مقصر زن خونست بچه تربیتش خوب نباشه درسش خوب نباشه مادرش کرده ولی یه آدم موفقی شد بچه باباشه٬میگن خدا زن ومرد را برابر آفریده ولی من خیلی تفاوتها میبینم وبعد پانزده سال نتونستم اخلاق شوهرمو تغییر بدم وتنها آرزوم اینه که کاش یه مرد بودم

    • الهه

      منم شوهر بددهن بی ادبی دارم دست بزن درحد کشتن دعا کنینن خدا نجاتم بده

    • تنها ی تنها

      خدا مرد بد اخلاقو نصیب گرگ بیابونم نکنه....خدا نسلشونو از رو زمین برداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من مجردم..و خواستگارای زیادی دارم ولی انفد ازدواج ناموفق دیدم و اه و ناله تو اینجور سایتا دیدم..از ازدواج خیلی ترسیدم..حتی اونکسایی ک نسبت ب من ابراز عشق میکنن و ب هیچ عنوان باور ندارم..ب شدت بد بین شدم..خدا بهم کمک کنه بتونم انتخاب درست داشته باشم

    • نازی

      منم مثل شماها بدبختم

    • مریم

      عجب

    • بدون نام

      چهل ساله با شوهر بد اخلاق وعصبی وبی تربیت زندگی کرده ام که جهنمی بیش نبوده آرزوی مرگ اورا دارم چون مبخواهم زندگی کنم بر پدر ومادر مرده اش وخودش لعنت

    • parisa

      سلام
      مرد بداخلاق بدترین مجازاتیه که خدا به یه زن میده.
      من بیست وهفت سالمه شوهر منم خیلی بداخلافه یه پسر پنج ساله دارم فقط دلم واسه بچم میسوزه میترسم از ایندش
      مادرشم میگه بچم عیبی نداره بیکارو معتاد نیست یعنی مرد خوبیه
      خدا ازشون نگذره. اگه از اینده پسرم نمیترسیدم یه لحظه تحملش نمیکردم بچه اونقد از باباش میترسه زنین که میخوره میگه بابا نزنین ببخشید وقتی شوهرم میره سرکار انگار پسرم از زندون ازاذ شده برام دعا کنین البته شوهرم کپی دوم.باباشه

    • zahra

      سلام بچه ها من مادر شوهرمو کجای دلم بزارم خود شیرین پسرشه بعضی وقتا میگم طلاق بگیرم فقط باعث اختلافه پدرمو در اورده شوهرمم که 2روز خوبه10 روز بد خسته شدم مثل بچه ها میمونه همش بهم زور میگه

    • الهام

      منم بدبختم با شوهر بداخلاق که همش منو میزنه

    • parisa

      به نظر من هر کی بچه نداره جدا بشه و خودشو خلاص کنه.

    • بدون نام

      چقدر بدبختیم با چه امید آرزوهایی ازدواج کردیم حالا این رندگیمونه

    • الهام

      یلام خانومای عزیز واقعا ک ماهمه مثل هم هستیم وقتی دل نوشته هاتونو میدیدم تک تک کارای شوهرم اومد جلوی چشمام واقعا خدا ب هممون صبر واجر بده همین وبس چون چون ن راه پس داریم ن پیش

    • بدون نام

      سلام من شوهرم وقتی عصبی هم نیست فحش میده به منو خوانوادم چیکار کنم؟

    • زهرا

      سلام من 20سالمه4سال پیش باپسری دوس شدم که خانوادم وفامیلامون مخالف ازدواجم بودن اخه بچه یدونه وپولدارعزیزبودم میگفتن اونانمیتونن قدرت بدونن..خلاصه 93/7/21ازدواج کردم یسال پیش انقدرپشیمونم هم بداخلاق هم خاهرومادرش هرچی بگن اون هم فحش میده حتی چندبارکتکم میزنه انقدرکه نگو،چیکارکنم بچه ها خوب بشه؟؟؟؟

    • روناک

      سلام منم مثه همه ی شمام ....یه شوهر بداخلاق خائن دهن لق دست بزن دار هرچیییی بگم کم گفتم....

    • بدون نام

      همتون دروغگو هستید چون یکطرفه حرف نزنید. خانم‌های مثلا راستگو

    • زهرا

      من فکرمیکردم شوهرمن فقط اونجوری نگو خیلی

    • mahi

      منم ازشوهرم خسته شدم دیگه تحملشو ندارم منم دیگه مثل اون مشکل اعصاب پیدا کردم

    • بدون نام

      من که دیگه خسته شدم وما امیدم کسی پیش روان شناس نرفته ؟

    • رويا

      الهي قربون همتون بشم كه مث من غصه داريد
      شوهر دوستم مث همسر من بداخلاقه، دوستم هميشه ميگه رويا اگه شوهرامون بميرن فقط من و تو از دل هم خبر داريم كه چقد خوشحاليم
      واقعا چرا بايد اينجوري باشه از بودن در كار هم لذت نبريم
      دوستان اگه جدا شديد ديگه اصلا ازدواج نكنيد اصلا خاطرتون باشه اصلا

    • بدون نام

      همه شوهرا بدبخت و حرصی و بی دل و جراتند خاک تو سر همه شون

    • شما خانا همه فرشته های صبورین

      سلام ب همه خانمای عزیز،من۲۴سالمه و۴سال شوهر کردم،خانمای عزیزمن خیلی دوستتون دارم واقعا خانما افراد مظلوم جامعه هستن،منم مشکل بداخلاقی همسرم کلافم کرده،همتون خیلی ناامیدین،ب فکر خودتون باشین ،بعضیاتون فک میکنین هیچ راهی نیست،شوهر با سیاست خانم میاد تومشتش،فقط باید رو خودت کار کنی ک شوهرت با توجه ب اخلاق خودت عوض بشه وگرنه عوض نمیشه،خدارو عمیقا وارد زندگیت کن آکتاب بخونین آجز ب جز ب کتاب عمل کنین(ب عنوان مثال راز خوشبختی زنان) فقط تحملت باید تو عمل کردن زیاد باشه،ب ۱۴معصومم متوسل بشین زندگی ی رنگ وبوی دیگه میگره

    • فرزانه

      منم ازشوهرم شاکیم بهم خیانت کرده بعضی وقتاخیلی بداخلاق میشه

    • مینو

      سلام، پس من چی بگم،
      شوهرم بهد از ازدواج با من به زن سابقش برگشته، ولی این تمام ماجرا نیست، سه ماهه بهم گفته که یک زن هم از قبل تو زندگیش بوده و تو این پنج سال با اون هم کات نکرده، یعنی اونم هست،
      همیشه هم در حال دعوا کردن و داد زدن و کوچیک کردن منه، الان سه ماهه جلوی چشم من با اون یکی زنه میره و میاد، زن سابقش هم هست،
      من چه خاکی به سرم بریزم،
      این ازدواج دومم هست، نمیتونم به خاطر ابروی پدرم جدا بشم، اونم میدونه هر بلایی میخواد سرم میاره،
      خدا حق ما زنها رو بگیره

    • بدون نام

      سلام از همه ی زن و شوهرایی ک با هم مشکل دارن وهرکاری کردن باز نتونستن مشکلاتشونوحل کنن خواهش میکنم جدابشیدنگیدبچه داربشم زندگیم خوب میشه نمیشه بابا این بچه فردا بزرگ میشه مدام باید شاهد مشکلات شماباشه روزی هزاااااربارارزوی اینوداشته باشه ک ای کاااااااش هیچ وقت به دنیا نمیومدم!یکیش خودمن

    • لیلا

      واقعا مرد بد اخلاق غیر قابل تحمل هستش

    • بدون نام

      فکر نمیکنم بدتر از شوهر من کسی باشه هر عیبی که بگید و داره تنها تنها حسنی که داره پولداره اونم به جور بدبختی خدا ذلیلش کنه لعنتش کنه فقط دوست دارم ظلمعایی که کرده تاوان پس بده

    • بدون نام

      سلام خواهر های خوب من دلم شکست وقتی نوشته هاتون خوندم من تاالان فکر نمیکردم آقا یون اینقدر بد باشن چون همسر من یه فرشته است من هم براش کم نمیزارم. من آدم خیلی صبوری هستم این فرشته هم نتیجه ی صبوری منه. ده سال هم با تمام سختیها باخانواده اش زندگی کردم سختی خیلی کشیدم ولی شوهر م واقعا آقا ست. امیدوارم مشکلات همتون حل بشه به لطف خدا

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه همه مردا رو چهارسال دارم با یه مرد زورگو خودخواه ادم گوشو که عقلش تابع مردمه زندگی میکنم

    • بدون نام

      سلام من هم با عشق با همسرم ازدواج کردم انقدر عاشقش بودم که عصبی بودنش رو نمی دیدم الان ۱۱ سال از زندگی مشترکمون میگذره خدا می دونه کع چقدر باهاش ساختم همیشه محیطی گرم و اروم براش توی خونه مهیا کردم ولی پرخاشگری و عصبانیتش هر روز بدتر شد که بهتر نشد فقط خودم و خدا میدونهکه هیچی واس اروم شدنش کم نذاشتم ولی به خدا الان به مرگ خودم راضیم ولی نگران پسرم هستن که اینده اش چی میشه موندم سر دو راهی به خدا نمی دونم چکار کنم

    • بدون نام

      من هم شهرم بيكار و بد اخلاق و عصبيه،ديگه واقعا از دستش خسته شدم.

    • بدون نام

      کارمندم خرج زندگی شوهرم وخانوادهاش راخودم میدهم با در آمدمن به صاحب همه چیز شدند اما اینقدر اذیتم میکنند که روزی هزار بار آرزوی مرگ میکنم به خاطر دوتا دخترم به روی خودم نمیارم همه فکر میکنند که بهترین زندگی رادارم درصورتی که جهنم صد شرف دارد به زندگی من چون من زنده ام نه زندگی میکنم توراخدا دعایم کنید

    • فلانی

      سلام
      من شوهرم بداخلاق نیس و خیلی هم خوش اخلاقه و با ادب به نظر من خانم هایی که همسرانشون بد اخلاق هستند باید به فکر راه حل باشند شاید این بد اخلاقی همسرشون از یک جای دیگه باشه ممکنه یک مشکل دیگر داره چون دقیقا همین بحث را یک مشاوره ازدواج توضیح داد وبراش مثال هم زد یکی از مشکل ها میتونه طبع همسرتون باشه شما باید بدونید همسرتون چه نوع طبعی را داره و غذا هایی که برای اون خوب نیست را به اون ندید شاید بتوانید از این راه عصبانیت اون را درمان کرد البته من در حدی که از یک مشاوره ازدواج شنیده بودم گفتم به نظرم با یک مشاوره صحبت کنید خیلی خوب میتونید همسرتون را درمان کنید حتما هم نیازی نیس همسرتون به جلسه مشاوره برود
      فکر نکنید من چون خودم همسرم این اخلاق را نداره این حرف هارا میزنم من شما را درک میکنم چون همین مشکل برای یکی از عزیزانم به وجود اومده به امید روزی که دیگر زن وشوهری با هم مشکل نداشته باشند...

    • سپيده

      شوهر من بدترين ادم هر عيبي كه بگيد داره تنها حسنش اينكه پول داره بددهن دست بزن خائن كلاه بردار

    • بدون نام

      وای وای همین کافیه

    • الی جون

      سلام. من 5 سال منتظر شوهرم موندم تا ازدواج کردیم. . الان 1سال از عقدمون میگذره زندگی نداریم. تو این 1سال یک قرون خرج من نکرده کسی که میگفت عاشق منه. فقط خدا میدونه چه سختیها کشیدم. بخدا هیچ کم و کسری ندارم هزارتا خاستگار داشتم.
      از زندگی و این دنیا متنفرم
      خدا نباید با من اینکارو میکرد.
      اولا باهاش بحث میکردم جوابشو میدادم خیلی اخلاقش گنده ولی الاندوسه ماهه دهنمو کلا بستم هرچی میگه من خفه خون گرفتم روزب روز داره پرروتر میشه ولی چه کنم که نمیخوام خانوادم ناراحت بشن .موهام از دستش سفید شده . از خدا میخوام درستش کنه. . .
      فقط همینقدر میدون که خدا ازون بالا میبینه و هیچ حقی پایمال نمیشه

    • ناشناس

      سلام خانومامن هم باشماهم دردم نه سال گیریه شوهربددهن وپرخاشگرودست بزن افتادم شوهرمن نه بزرگترسرش میشه نه احترام وقتی عصبی میشه دیگه هیچی براش مهم نیست وبه خانوادم توهین وبی احترامی میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دققا مثله شوهر مفت خور من همه زندگیشو مدیون حماینا و محبنهای خونوادمه خودش و خونوادش اه ندارن با ناله سودا کنن

    • ستاره

      با سلام .
      دوستان من هم دقيقاً مشكلات شما رو دارم . خيلي از راهها رو امتحان كردم . فايده نداره اصلاً . جنس و تربيتي كه خراب باشه هيچوقت درست نميشه وپدر همسر بنده دقيقاً اين رفتارها رو داشته . من بچه ندارم ، ميخوام طلاقمو بگيرم . از نظر مالي مستقل و خانواده ام پشتيبانم هستند . ايران هم بخاطر حرف و حديث و محيط خرابش نميمونم كه بيشتر اسيب ببينم . خدا كمكم كنه .....

    • بدون نام

      شوهرمنم که اخلاقش گنده خیال میکنن خیلی مردن که رومون دادو بیدا دمیکنن.خیل احمقن.بیزارم از شوهرم

    • بدون نام

      شوهری که بخاطرکوچکترین چیزی فریادمیزنه فحش میده ویاروی خانمش دست بلندمیکنه چطوربایدباهاش برخوردکردوقتی بهش بگی سردم ویاگرمم ویا خراب شدن ی وسیله بی ارزش ویاحتی فراموش کردن ی شماره تلفن بهت فحش میده بایدچکارش کرداینامردنیستن ی مشت عقده ای هستن که برای نابودی زندگی اومدن

    • مینا

      منم یکی مثل شماها گواه که چقدر کتک خوردم

    • ساحل

      نزدیک به۳ماهه که عقد کردم اما یه روز خوش ندیدم.تو این۳ماه همش به فکر طلاقم

    • لیلی

      سلام من پنج ساله ازدواج کردم همسرم گاهی یا بیشتر مواقع زود عصبی میشه داد میزنه اما به نظرمن مردها تغیر نمیکنن ما باید تغیر کنیم بی تفاوت باشین نقاط مثبت ببینیم وگرنه پیر میشیم مردها عمری هستش که بیشعورن

    • دختر غمگین

      سلام من ماه دیگ ۲۰ سالم تموم میشه، تک دختر مامانو بابام بودم،یه دختر نازنازی ک هرچی میخواستم برامومهیا بود هیچی از محبت پدرو مادر کم نداشتم،ب خاطر نجابت و حجابم هرهفته چندین خواستگار داشتم از هرکدوم ی ایراد میگرفتم،الان ۴ ماهه ک عقد کردم با کسی ک خوانوادم خیییلی خونوادشو پسندیدن منم سپردم دست اونا گفتم بالاخره تجربشون از من بیشتره،البته منم ازش بدم نمیومد،الان زندگیم جهنمه،شوهرم بداخلاقه‌،شکاکه،ولخرجه،مدام سرم داد میزنه،داد زدنش دیگ برام عادی شده،قبلا میگفتم چرا داد میزنی ولی الان فقط چشامو میبندمو تو خودم میریزم،با این ک چند ماهه عقدیم چندین بار دسش روم بلند شده حتی جلوی خونوادش،یک میلیون پولو تو ده روز خرج میکنه،بیشترمخرج ماشینش میکنه،پونزده روز آخرماه هشتش گرو نهشه،شکاک بودنش ک نگید با این ک عقدم وقتی میگم دلم برا مامانوبابام تنگ شده منو ببرخونمون میگ هااا تو یه چیزی داری،فک میکنه گوشی مخفی دارم،جالبم اینه ک هیچی ازم ندیده ینی ندارم ک ببینه،خونه خودمون ولم نمیکنه فک میکنه جایی میرم،بدون اون هیجا نباید برم حتی با مامانم یه خریدنمیتونم برم،وقتی میره سرکار منو میاره میذاره خونه خودشون،ولی با خونواده خودش کاری نداره،چند بار به خاطر شکاکیاش اشک مامان نازنینمو دراورده،هممه دوستامو ازم گرفته،ولی خونوادش خوبن و این تنها آپشنمه،بخدا خیلی دلم پره،دلم تنگه برای گذشته قشنگم،برای آرامشم،برای زندگی بی دغدغه،برا دوستام، برا خودمو لوس کردنام برا باباییم،بخدا خیلی زود بود ک این بلا سرم بیاد،کار هرروزم شده گریه،قلبم همش درد میکنه،ب خاطر این ک ناراحتی مامانو بابامو نبینم هیچی از غصه هاو رفتاراشو تصمیم گرفتم نگم،طلاقم نمیشه بابام آبروش بره کمرش میشکنه البته چند بار گفته اگ نمیتونی طلاق بگیر نگران آبرو هم نباش ولی من میشنایمش آبروش همه چیزشه،تنها مردی ک تو زندگیم دیدم بابام بوده و هست،مردا مرد نیستن فقط نر هستن، کثیفن خدا چجور نمیزنه لهشون کنه موندم...

    • Shiraaa

      منم شوهرم نه تنها بد دهن و فحاشه بلكه تو هيچ اتفاقى ب من حق نميده و هميشه منو مقصر همه چيز ميدونه،ديگه فقط منتظر اخر اين زندگيم همش ٣ ماه از ازدواجم گذشته و اينطور حس ميكنم

    • نسرین

      سلام . شوهر منم اخلاق بد و تندی داره . بهانه گیر و تند خو .....خرج خونه رو هم نمیده و فوق العاده بی مسولیت .....6 سال پیش با عشق باهاش ازدواج کردم . الان فقط دنبال راه حلی هستم که ازش راحت بشم . به خاطر همین اخلاق تندش نخواستم بچه دار بشم .
      یه روز جمعه ، کل روزم رو زهر مار کرد بس که همه چیز رو پرت کرد .....حالا دلیل مسخره ش چی بود ؟
      من فراموش کرده بودم دو تا تخم مرغ بذارم بپزه .
      هفته ی قبل با دوستاش سفر 4 روزه مجردی رفتن یزد .
      من احمق خاک بر سرم برای کمبودهای پولی و مادی سه روز اضافه کاری میرم .
      خدا ازشون نگذره . من که نمیگذرم

    • سهيلا

      سلام شوهر منم خيلي بد دهنه با كوچك ترين مورد عصبي ميشه و هر چي به دهنش بياد تحويل مون ميده ديگه واقعا خسته شدم از بس تو دلم انداختم نه به خودش چيزى گفتم و نه پيش ديگران شكايت كردم زخم معده شدم حالا حتا تو فكر درمان من هم نيس دكتر رفتم ميگه دوا ها رو نگير فايده نميكنه اين دوا ها همش بي كيفيت اند هر روز هم با سوزش و درد معده در گيرم همش تو فكر دوستاش اس شب ها دير خونه مياد ميره با دوستاش مست ميكنه وقتي هم خانه مياد من و فرزندانم از ترس مثل برگ ميلرزيم تنها اميدم خداوند اس با وجودي كه سطح تحصيل وظاهرم از همه خانوادش بالا اس اما هميشه پيش خانوادش منو كم ميزنه من همه رو تقصير مادرش ميدونم چون طرز فكرش در باره عروس فقط زن ستيزى اس همه بچه هاش همينجورى اند اما دختراش رو طورى تربيت كرده كه شوهراشون حق ندارن بگن بالاي چشمت ابرو اس من نميخام در اينده چنين مادر شوهري باشم هميشه به پسرم ميگم اين اخلاقي كه پدرت داره هرگز با زن فرزندت اينجورى نباش لاعقل نزار چيزى كه ما كشيديم بچه هاي خودت بكشه

    • بدون نام

      چنان خسته ام از زنده گي كه نگو دلد ميخاد هر چي قرص داريم تو خونه همه رو بخورم تا بميرم و راحت شم تاكي تحمل كنم تا كي اخه من غرور ندارم چرا خيلي گريستم

    • بي نام

      باسلام .من ٢٧ سالمه .يك سال و نيمه عقد كردم .نامزدم به شدت بددهن و عصبي و بچه ننس .تو اين يك سال و نيم اصلا خرجي نداده .هميشه از من و خانوادم طلبكاره .تا الان هر كاري كرده به خانوادم گفتم .هميشه دعوا داريم .سره چيزاي بيخود سرم داد ميزنه و فحش ميده بهم .من ازش هيچي نخواستم ولي پررو تر شده .همش دستش به پدره منه كه بهش كمك كنه .افسردگي گرفتم از دستش .همش زور ميگه چون اينطوري بار اومده از بچگيش .نميتونم جدا بشم ازش چون يه مادره فوق العاده عصبي و پرخاشگر دارم .نميتونم تو خونه تحملش كنم .توروبه خدا كمكم كنيد .پيشه روانشناس هم نمياد .وقتي بهش ميكم اين كارات اذيتم ميكنه ميگه خب تو همش بهم بگو چشم .اين چه زندگيه .همش در حاله پريدنه به من .تو رو خدا كمكم كنيد .

    • بدون نام

      یک یال هست نامزدم الان شوهرم هر چی از دهنش در میاد میگه

    • بدون نام

      من وقتی ازدواج کردم شوهرم پنچ کلاس سواد داشت ابدارچی بودهم زنش بودم هم مادر هم معلم سرخونش من بچه داری کردم اون درس خوند لیسانس گرفت حتی شب میخوابید من کارهای دانشگاهشو انجام میدادم حالا بیخود وبی جهت دعوا راه میندازه عصبانی که میشه هیچی حالیش نیست بسکه پیش خونوادم توهین کرده ابرو برده میگه خونه فامیلات اصلا نمیام اینقدر گریه میکنم که اشکم خشک شده حیف اون همه زحمت

      پاسخ ها

      • مرضیه

        سلام عزیزم خواستم بگم بهترین راه طلاقه من خودم الان 26 سالمه 8 سال باهاش کنار اومدم ولی باورت نمیشه تو این 8 سال کبابم کرده اینقدر که کتکم زده اونم چه کتکی روزی نبود که ازش
        سیلی نخورم اینقدر با کمربندش کتکم زده بود که از فرق سر تا کف پام سرخ و کبود شده بودن اخرشم پدر و مادرم فهمیدن که کتکم میزنه می دونی چطور فهمیدن یروز اومده بودن خونمون منم حموم بودم شوهرم داشت ازشون پذیرایی میکرد که دید من نمیام از حموم بیرون با عجله اومد اتاق درم بست بعد شروع کرد با سیلی و مشت لگد منو زدن که چرا اینقدر طولش میدی منم که برهنه بودم خیسم شده بودم صداش میرفت تا حال مادرم یواشکی اومد دید بله اقا داره کبابم میکنه هیچی دیگه پدر و مادرم نذاشتن زندگی باهاش رو ادامه بدم بزور طلاقمو گرفتن الان 1 سالی میشه که ازش جدا شدم خودشم رفته با دختر خالش عروسی کرده

    • مهدیس

      سلام شوهر من هر روز بهم سیلی میزنه و با کمربندش کتکم میزنه روش هایی که شما گفتید رو هم انجام دادم ولی فایده ای نکرد

    • کیمیا

      لطفاراهنمایی کنید.هفت ساله ازدواج کردم.دوتافرزندزیباودوست داشتنی دارم.همسرم از اول مغرورو یک دنده ولجبازبود.اوایل خیلی گریه میکردم.بعدهافهمیدم اخلاقش همینه.بطوریکه باتمام همسایه هاحرفش شده.خیلی عصبانی میشه.موقع رانندگی محاله به کسی ناسزانگه.تواین هفت سال یکباربخاطرزحمتهایی که توخونه میکشم ازم تشکرنکرده.فقط موقع نزدیکی کلمه دوستت دارم روبهم میگه.گاهی خیلی به جدایی فکرمیکنم.ولی دلم برای بچه هام وآیندشون میسوزه.نمیخوام فرزندطلاق بشن.تنهادلخوشیم وجودبچهه هامه.خیلی ازخودممنونه.چندسال هم هست که بیکاره.تواین هفت سال درمقابل توهین هاش هیچی نگفتم.چون اگه جوابشومیدادم همون سال اول جدامیشدیم.همیشه سکوت کردم.خیلی خسته شدم.

    • کیمیا

      لطفاراهنمایی کنید.هفت ساله ازدواج کردم.دوتافرزندزیباودوست داشتنی دارم.همسرم از اول مغرورو یک دنده ولجبازبود.اوایل خیلی گریه میکردم.بعدهافهمیدم اخلاقش همینه.بطوریکه باتمام همسایه هاحرفش شده.خیلی عصبانی میشه.موقع رانندگی محاله به کسی ناسزانگه.تواین هفت سال یکباربخاطرزحمتهایی که توخونه میکشم ازم تشکرنکرده.فقط موقع نزدیکی کلمه دوستت دارم روبهم میگه.گاهی خیلی به جدایی فکرمیکنم.ولی دلم برای بچه هام وآیندشون میسوزه.نمیخوام فرزندطلاق بشن.تنهادلخوشیم وجودبچهه هامه.خیلی ازخودممنونه.چندسال هم هست که بیکاره.تواین هفت سال درمقابل توهین هاش هیچی نگفتم.چون اگه جوابشومیدادم همون سال اول جدامیشدیم.همیشه سکوت کردم.خیلی خسته شدم.

    • مینا

      شوهر منم یه دیونه زنجیریه به همه بدبینه فحش و ناسزا میده ۲۰ ساله دارم باهاش زندگی میکنم فقط به خاطر بچه هام ازش جدا نشدم همه ما رو عصبی کرده دبگه امیدی به درست شدنش ندارم جالب اینکه خونوادشم طردش کردن به خاطر اخلاق گندش به خدا ارزوی مرگشو دارم هیچی از زندگی نفهمیدم خدا این جور مردای نامرد و نابود کنه

    • بدون نام

      سلام‌منم‌شش‌ماهه‌با‌یه‌مرد‌بددهن‌و‌بی‌غیرت‌و‌بی‌مسعولیت‌عقد‌کردم‌خیلی‌هم‌افسردم‌

    • تنها

      سلام منم الان یک ساه نامزد دارم که هم خوبه هم بد عصبی پرخاشگر هرچی از دهنش در بیاد میگه و چششو میبنده فحش میده میترسم اخه خیلی زورگو هست مرد سالار و شکاکه و از همه بدتر بیکاره خانواده درست درمونی هم نداره نمیدونم باهاش ازدواج کنم یا نه

    • زهرا

      27 سال دارم، دو ساله که ازدواج کردم شوهرم خیلی بد اخلاقه، همش توی جمع سرم داد میزنه و منو ضایع میکنه، هر چی میگم یواش تر داد نزن، هی داد میزنه اصلا هم به فکر آبرومون نیست من جرأت ندارم با کسی جلوی شوهرم حرف بزنم سریع میپره وسط و منو ضایع میکنه، به خدا داغونم انقدر بهش محبت میکنم، وقتی میگم چرا اینطوری میکنی میگه: خوب بود میشدی زن یه معتاد؟ باید خدا را شکر کنی. تنها مزیتش اینه که معتاد نیست و کار داره. من فوق لیسانس هستم، اون لیسانس، ولی انقدر به خودش میباله که نگو، خیلی دوست دارم ازش جدا بشم ولی از آبروم میترسم، فقط از خدا میخوام جواب کاراشو بده، انقدر خسیس و بدجنسه که نگو، انقدر اذیتم کرده که آرزوی مرگش را کردم با وجودی که قبلا دوستش داشتم، ای کاش این عذابی که توش هستم تموم بشه، اعتماد بنفس منو از من گرفته، خیلی دلم شکسته خیلی خیلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام. وقتی جلوی جمع ضایعت می کنه دیگه چه آبرویی .
        از بی آبرو شدن می ترسی اینو بدون که همه در مورد خودت و انتخابت حرف می زنن. هر چه زودتر خودت رو خلاص کن که تو خونه موندن بهتر از زندگی که نه مردگی کنار همچین مردیه

    • بي نام

      شوهر منم بد دهنه مثلا با دخترم دعوا ميگيرم مياد بهم فحش ميده
      نميدونم چكار كنم بهش ميگم فحش نده ازت سرد ميشم ميگه تا تو خودت رو درست نكني
      نميشه من واقعا تنهايي نميتونم به نظرتون چكار كنم

    • بدون نام

      شوهر منم بداخلاق و بددهنه تو خونش شدم مثل یه کلفت یه بچه هم از زن اولش داره فتو کپیه خودش پر مدعا و عصبی فقط به خاطر پسر کوچولوی خودم تحملش میکنم همه دلخوشیم بچمه دلم نمیاد ولش کنم زیر دست این مرد و پسر بیتربیتش خیلی بدبختم ن راه پس دارم ن راه پیش مشاوره هم رفتم ولی جواب نگرفتم گفت ریشه اخلاقاش برمیگرده به دوران بچگیش چون دوتا بچه پشت سرهم بودن ومادرشونم فرهنگی بود مدام بهش میگفته تو رو نمیخاستم بهخاطر همین عقده ها بداخلاق و عصبی شده ...اگه کسی راهکاری داره که جواب بده کمکم کنه لطفا

    • مهسا

      سلام.... وقتی که جایی برا حرف زدن نیست... وقتی کسیو نداری که باهاش حرف دلتو بی دغدغه بزنی...مجبور میشی بخاطر خالی شدنت، بخاطر آروم شدنت بیای تو فضای مجازی بصورت ناشناس حرف بزنی...
      یه غم بزرگه تو دلم....یه آتیشه تو زندگیم.... که هر روز داره بیشتر میشه...
      وقتی با هزار تا آرزو ازدواج میکنی و توی یه مدت کوتاه کوچیک ترین حقای زندگیت ازت گرفته میشه ... حق درس خوندن،حق کار کردن، حق بیرون رفتن... آدم به عدالتش شک میکنه...
      این توقع بزرگی نیست که آدما زیر حرفا و قولاشون نزنن
      همونی باشن که از اول نشون دادن...
      مجازات با دروغ وارد زندگی کسی شدن چیه... با ظاهر سازی

    • زهرا

      بنظرم از مرد بداخلاق باید جدا شد. همین. اخلاق ذاتی هست تغییر هم نمی کنه.

    • مانلی

      سلام.
      خانومها به عنوان یه زن بهتون می گم اگه مردتون بداخلاق و فحاشه ازش جدا شین که بهترین حالته. مطمءن باشین که سختی های طلاق کمتر از زندگی با همچین مردیه.
      من شوهرم بداخلاقه ولی فحاش نیست. عصبی نیست. بداخلاقیش توی حرف نزدنه بی محلیه و مجسمه بودنه در این حالت دارم دیوونه می شم وای به حال شما

    • بدون نام

      شوهر من هم خیلی عصبی و بدهن هست همیشه خودش رو صاحب حق می دونه ظلمی توی دنیا نیست که این انجام نداده یاشه آرزوی مرگشو دارم

    • آدنا

      ر نیست بهترین زندگی رو تجربه کنن.عمر مفید ادما مگه چند ساله ؟ بقیشو باید تو اون دنیا بگذرونید پس اجازه بدین ثانیه به ثانیه زندگی واستون ثواب بنویسن مگرشاید به این خاطر اون دنیا مون آسون تر و راحت تر باشه خدا به هممون صبر بده تا بتونیم بهترین فرزندارو تربیت کنیم .

    • بدون نام

      شوهر منم بد اخلاقه ولی خدارو شکر کاری ودست بزن نداره ولی پسرمو میزنه واذیت میکنه به مامانم بی لحترامی میکرد وقتی میومد خونمون اونم زیر سر مادر حسودش بود که امید وارم خداسرش در بیاره من فقط خوشبختی بچه هامو از خدا میخوام واینکه ذلیل نشم بعد مرگ مامانم ازش حالم بهم میخوره فقط خدا جوابشو نو بده

    • بدون نام

      همه مردا مثل همن بخاطر خانوادشون هرکاری میکنن ولی به زن خودشون که میرسن هفت پشت غریبه میشن شوهر منم بخاطر خانوادش تا حالا هزار بار منو تحقیر کرده خدا به هممون صبر بده

    • بدون نام

      سلام به همگی فکر کنم حال من از شما بهتره چون شوهرم دست بزن نداره خیلی کاری و اگه پول دستش برسه همشو خرجمون میکنه که البته زیاد کار درستی نیست ةنها مشکل بزرگش اینه که در خانوادهی بی محبتی بزرگ شده که اگر یک سال هم دیگه رو نبینند از حال هم خبر ندارند مصلا چون مادر پدرش اینطوری باهش رفتار میکنن خیلی سرد و هشکنند اگه ششماه نوههاشون رو نبینند نمیگن بچهها رو بیار دلمون تنگ شده ولی خانواده خودم دقیقا یر عکسن خیلی با هم در ارتباطیم و زیاد در کنار هم هستیم ووقتی شوهرم میاد تو جمع ما اخمو تخم میکنه و باعث رنجش من میشه همه دعوای ما سر همینه که چرا توی خونه خوبی ولی در جمع خانوادهگی من بد رفتاری اما بار ها تکرار میکنه. از این به بعد میخوام بهشرتوجه نکنم و تو جمع بگم بخندم ببینه اتیش بگیرهذخدا نگذره از پدر مادرهایی که معنی در جمعذبودن رو به بچههاشون یاد ندادن دیگع با خوانوادش قطع رابطه کردم

    • ملیسا

      شوهر منم خیلی بد دوازده سال دارم باهاش زندگی میکنم کلی التماسم کرد و این و اون پیش کرد تا زنش شدم اما وقتی بهم رسید همه چی یادش رفت من خر دیوونه هم شدم مثل کارخونه جوجه کشی چهار تا بچه اوردم دلم واسه اونا میسوزه باباشون با اینکه پولدار اما خیلی خیلی خسیس هیچی پول ولسشون خرج نمیکنه اولا هیچ وثت ارزوی مرگم نمیکردم به خاطر بچه هام اما حالا هر روز این ارزومه انقدر اذیتم میکنه که دیگه از بچه هامم گذشتم وصیت نامم نوشتم دلم واسه خودمون میسوزه با چه ارزوهایی اکمدم تو خونه شوهرم اما حالا فقط تنها ارزوم مرگه وضیت نامه هم نوشتم خیلی بد صداش میبره ته سرش همیشه بهم گیر میده هر حرفی که میزنم میگه تو کم عقلی تو نمیفهمی وقتی خودش حرف میزنه اگه نظر ندم دعوا میکنه که چرا نظر نمیدی وقتی هم نظر بدم میگه تو خنگی هیچی نمیفهمی دیوونم کرده تو هفت روز هفته شش روزش دعوا میکنه باهام یک روزش مییاد دست و پاهام میبوسه معذرت خواهی میکنه میگه من پیرم من ببخش که اینجوریم اصلا تعادل روحی روانی نداره وقتی هم این بهش میگم میگه من جز نوابغم نوابغ با همه فرق دارن خدا پدرش نیامرزه و از س تقثیرات مادرش نگذره با این تربیت بچشون جوونیم و زیباییم و اعثاب ارومم ازم گرفته

    • Ali

      سلام
      بنظر من مشکل از خودمونه هیچ کدوممون همسرداری بلد نیستیم شاید اگه همون اول چند باری مشاوره میرفتیم کار به اینجاها نمیکشید.
      چند مدتی کار هایی که همسرتون میخواد کامل انجام بدید.
      وقتی به شما توهین شد خیلی آروم باهاش صحبت کنین سکوت کنید دلخوریتون رو با چشم غوره و حرف های تند نشون ندید.
      گل بخرید واسش. مهربون باشید . بغلش کنین . مث روز های اول زندگیتون عاشقش باشین. بهترین راه مشاورس.(خداروفراموش نکنید)
      اگه نماز نمیخونید ی با از ته دل امتحانش کنین

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه مردهای بد اخلاق و خود خواه و زورگو را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج