جاباما
۳۴۹۶۳۹
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

بورس افزایشی شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز توانست نسبت به روز گذشته ۱۰۲ واحد افزایش یابد و به رقم ۷۴ هزار و ۴۹ واحد برسد. شاخص هم‌وزن نیز ۲۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۱۳ هزار و ۷۳۶ واحد رسید.

خبرگزاری ایسنا: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز توانست نسبت به روز گذشته ۱۰۲ واحد افزایش یابد و به رقم ۷۴ هزار و ۴۹ واحد برسد. شاخص هم‌وزن نیز ۲۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۱۳ هزار و ۷۳۶ واحد رسید.

نمایاگر بازار، امروز روند افزایشی به خود گرفت و توانست سقف ۷۴ هزار واحد را رد کند. شاخص کل در بهترین حالت، امروز به رقم ۷۴ هزار و ۱۱۳ واحد رسید، اما در انتها مقداری کاهش پیدا کرد و در تراز ۷۴ هزار و ۴۹ واحدی به کار خود پایان داد. شاخص آزاد شناور نیز ۸۵ واحد افزایش پیدا کرد و به رقم ۸۲ هزار و ۸۷۴ واحد رسید.

شاخص بازار اول و دوم نیز به ترتیب با ۳۷ و ۴۲۴ واحد افزایش روبرو شدند و به ترتیب به مقدار ۵۱ هزار و ۴۷۰ واحد و ۱۶۳ هزار و ۹۶۹ واحد رسیدند.

در چهارمین روز معاملات این هفته ارزش کل معاملات به رقم ۲۱۹ میلیارد و ۴۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۸۲۸ میلیون و ۵۳۳ هزار سهم و اوراق مالی معامله طی ۵۶ هزار و ۶۹۴ نوبت دادوستد بود.

نماد معاملات شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گروه مپنا، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به ترتیب با ۴۲، ۳۴ و ۲۸ واحد افزایش بیشترین تاثیر را در افزایش نمایاگر بازار امروز داشته است، اما در طرف مقابل نماد شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع مس ایران و نفت و گاز پتروشیمی تامین به ترتیب با ۲۸، ۲۵ و ۱۵ واحد کاهش سعی کردند شاخص امروز را پایین‌تر آورند.

بیشترین ارزش معامله مربوط به سایپا، صنایع آذرآپ و گروه پتروشیمی ایرانیان بود. همچنین بیشترین حجم معامله مربوط به سایپا، گروه پتروشیمی ایرانیان، زامیاد و بیمه البرز بود.

نماد معاملاتی شرکت‌های مهرکام پارس، کارخانه چینی ایران، لامپ پارس شهاب و سازه پویش امروز بازگشایی شدند. همچنین نماد معاملاتی شرکت‌های گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، لوله و ماشین‌سازی ایران، نفت مهران، سایپا آذین، شرکت ملی مس ایران و نورد آلومینیوم در پایان معاملات امروز نیز متوقف شدند.

شاخص آی‌فکس نیز امروز با ۲.۴ واحد افزایش به رقم ۷۸۳.۷رسید. ارزش معاملات فرابورس تهران به بیش از ۱۰۹ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان رسید که این مبلغ ناشی از دست به دست شدن ۲۴۵ میلیون و ۶۲۹ هزار سهم و اوراق قابل معامله طی ۱۹ هزار و ۷۹۸ نوبت معامله بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج