۳۴۹۶۵۷
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

منصوریان: چمن کمپ ارمنستان فوق العاده است

سرمربی استقلال از امکانات کمپ استقلال حسابی رضایت دارد.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا منصوریان در حاشیه نخستین تمرین استقلال در کمپ آکادمی ملی ارمنستان گفت: از قبل می‌دانستم که امکانات این کمپ منحصرا برای تیم ملی ارمنستان و تیم‌های ملی خارجی است اما امسال شرایط طوری بود که باشگاه‌ها هم می‌توانستند به اینجا بیایند برای همین هم خیلی زود جا را رزرو کردیم.

او ادامه داد: این شهر بسیار کم هیاهوست و همچنین ما تمام امکانات مورد نیازمان را از قبل تامین کرده‌ایم. ادموند اختر و خرمگاه هفته قبل به اینجا آمدند و جزئیات کار مثل غذا، ساعت‌های تمرین، بدنسازی و استخر را در یک برنامه ۱۲ روزه تنظیم کردند.

سرمربی استقلال همچنین گفت: برای من به عنوان سرمربی سه چیز برای انتخاب محل اردو اهمیت دارد. محل خواب، تغذیه و چمن اردو باید مطلوب باشد. چمن این کمپ آنقدر صاف و خوب است که مثل فرش می‌ماند.

او ادامه داد: همه امکانات این کمپ خوب است ولی برای ما جای حسرت دارد که چرا در ایران چنین امکاناتی برای تیم ملی یا استقلال و پرسپولیس وجود ندارد. مجموع هواداران سرخ آبی ۶۰ میلیون نفر است. اما در حالی که ایران از نظر منابع سومین کشور ثروتمند است چنین امکاناتی ندارد. اگر در ایران چنین امکاناتی بود ما هرگز از کشور خارج نمی‌شدیم.

منصوریان همچنین گفت: به مجموعه فوتبال ارمنستان تبریک می‌گویم که چنین امکاناتی را فراهم کرده‌اند. این جا یک زمین هم هست که گفته‌اند فقط برای ۲ بازی تدارکاتی اجازه ورود به آن‌ را به ما می‌دهند وگرنه آن زمین فقط در اختیار تیم ملی ارمنستان است. مردم این جا هم مثل ارامنه ایران خیلی دوست داشتنی و آرام هستند و برخورد خیلی خوبی با ما داشته‌اند.

او درباره روند تمرین‌های تیمش از آغاز فصل جدید هم گفت: برنامه ما ۴۲ روزه است و ما برای همه روزهایش برنامه مشخص داریم. این روند تاکنون بدون خدشه انجام شده جز یک روز که آن هم به دلیل ناهماهنگی تست پزشکی بازیکنان بود. من نمی‌دانستم که قرار است از بازیکنانم تست ویوتومکس هم گرفته شود اما این کار بدون هماهنگی من انجام شد و من هم دیگر بازیکنانم را به تست پزشکی نمی‌فرستم.

وی ادامه داد: بازیکن بعد از تست ویوتومکس نیاز به ۴۸ ساعت استراحت دارد و به همین دلیل استراحتمان را یک روز جلو انداختم ولی چون فاصله تهران تا ایروان یک روز بود خوشبختانه این عقب ماندگی را جبران کردیم. برنامه ما تاکنون خوب اجرا شده اما در استقلال از نظر لجستیکی با کمبود مواجه هستیم. مهم است که از نظر مالی شرایط طوری باشد که تیم در وسط فصل نشست نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز real

      خدایاهیچ تیمی رامثل استقلال بدون نمادوبدون اسطوره نکن!!!!!!!

    • بدون نام

      کیسه اسطورتون کی فرهاد خخخخ که بهترین بازیکون آسیا هم نشد هههه اصلن حرف نزنید اسم اسطوره نیاری مردم بهتون میخندن یا منصوریان که ی یکی از ارسطو بودنش بگو هههها

    • بدون نام

      چقدر امسال میسوزن این لنگیها خداااا. ههههههه

    • بدون نام

      کی میگه استقلال اسطوره نداره؟ شنیدم فرناز اسطورشونه

    • بدون نام

      منصوریان حیا کن ............

    • دانیال

      استقلال چهارتایی پنجتایی شیشتایی

    • 4444لنگیا

      لنگیا9سال درحسرت جام شماهابایدحرف نزنید
      خجالت هم چیزخوبیه

    • بدون نام

      اسطوره های لنگیا 40هزارنفرهوادروفروختن به پول رفتن ترکیه ،بازم خوبه اسطوره های استقلال نرفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج