۳۵۰۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کنسرت روزبه نعمت اللهی به تهیه کنندگی مهناز افشار

مهناز افشار خواننده نشد ولی آلبوم دارد!

روزبه نعمت اللهی در تاریخ ۲۲ آبان در برج میلاد روی صحنه می رود. این خواننده که تمام مجوزهای آلبوم جدیدش را هم دریافت کرده، انتشار آلبوم جدیدش را به بعد از ایام محرم و صفر موکول کرد و به گفته خودش، این روزها فقط به برگزاری آبرومندانه برنامه خیریه اش در تهران فکر می کند.

مهناز افشار خواننده نشد ولی آلبوم دارد!

تماشا: روزبه نعمت اللهی در تاریخ 22 آبان در برج میلاد روی صحنه می رود. این خواننده که تمام مجوزهای آلبوم جدیدش را هم دریافت کرده، انتشار آلبوم جدیدش را به بعد از ایام محرم و صفر موکول کرد و به گفته خودش، این روزها فقط به برگزاری آبرومندانه برنامه خیریه اش در تهران فکر می کند.

روی پوستر این برنامه این چنین آورده شده: «تمامی درآمد این برنامه صرف خرید خانه های محبت (کانکس) و ارسال آن به مناطق محروم زلزله زده آذربایجان خواهد شد.»

رهبر ارکستر این برنامه عماد لاریجانی است و نکته جالب این برنامه این است که تهیه کنندگی آن را مهناز افشار برعهده دارد.

روزبه نعمت اللهی درباره چگونگی شکل گیری این برنامه و ایده های برگزاری آن به «تماشا» گفت: «ایده کار از انتشار خبر آتش سوزی چادرهای هموطنان زلزله زده آذربایجانی شکل گرفت. خبر تاسف باری که قلب هر شنونده ای را به درد می آورد.

بعد با خانم «مهناز افشار» به این نتیجه رسیدیم که در این شرایط تنها کمکی که از دستمان برمی آید برگزاری کنسرت و تهیه ملزومات زندگی در این شرایط سخت و سرمای هواست. ایده خرید خانه های محبت (کانکس) از همانجا شکل گرفت.»

مهناز افشار خواننده نشد ولی آلبوم دارد!

پشتگرمی هنرمندان

نعمت اللهی در ادامه صحبت هایش گفت: «بسیاری از هنرمندان سرشناس کشور برای اجرای این برنامه پا پیش گذاشته اند و حمایت کرده اند و همین باعث دلگرمی ما شده است. دوستان زیادی اعلام کرده اند که حتما در این برنامه حضور خواهند داشت و به سهم خودشان کمک خواهند کرد. باید در این شرایط دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم در حد توان، هر کمکی که می توانیم به دوستان وهموطنان آذری بکنیم.»


آلبوم جدید

این هنرمند همچنیندرباره جزییات و زمان انتشاتر آلبوم جدیدش اضافه کرد: «همه مجوزهای آلبوم جدیدم را گرفته ایم و این اثر در نهایت «داروگ» نام گرفته. حساسیت زیادی روی این آلبوم داشته ام. امیدوارم مورد توجه دوستدارانم قرار بگیرد. طی جلسه ای که با دوستان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که آلبوم را بعد از ایام سوگواری محرم و صفر وارد بازار موسیقی کنیم.»

قطعه ای که «مهناز افشار» در آن اشعاری را دکلمه کرده بود، به دلیل عدم اخذ مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد از این آلبوم حذف شده است و این بازیگر فقط با عنوان تهیه کننده در این آلبوم حضور دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج