۳۵۰۲۹۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تمدید زمان ثبت‌ نام پرداخت جریمه سربازی

جانشین سازمان وظیفه عمومی با اعلام خبر تمدید یک‌ماهه زمان ثبت متقاضیان پرداخت جریمه نقدی غیبت سربازی از ثبت‌نام بیش از ۳۱هزار نفر در این طرح خبر داده و هشدار داد که زمان مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

خبرگزاری تسنیم: سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی با اشاره به تمدید زمان ثبت نام متقاضیان پرداخت جریمه غیبت سربازی، در تشریح این خبر اظهار داشت: به‌دنبال استقبال مشمولان این طرح برای ثبت نام و ارائه فرصت مجدد برای کسانی که هنوز موفق به ثبت نام در طرح پرداخت جریمه نقدی غیبت خدمت سربازی نشده‌اند، زمان ثبت نام در این طرح یک ماه تمدید شد و متقاضیان بهره‌مندی از این طرح می‌توانند تا ۱۵ مرداد ماه با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و ارائه مدارک، درخواست خود برای پرداخت جریمه نقدی غیبت را ثبت کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی در ادامه افزود: بر اساس آمار به دست آمده، تاکنون بیش از ۳۱ هزار نفر برای پرداخت جریمه نقدی غیبت خدمت سربازی ثبت نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا ۱۵ مرداد ماه، بیش از ۱۰۰ هزار مشمول این طرح، درخواست خود را برای پرداخت جریمه قانونی، ثبت کنند.

وی با هشدار به کسانی که خواستار پرداخت جریمه نقدی در این طرح بوده ولی هنوز ثبت نام نکرده‌اند، گفت: این تمدید زمان ثبت نام، آخرین فرصت برای مرحله اول ثبت نام طرح پرداخت جریمه غیبت است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد؛ لذا مشمولان غایبی که خواستار پرداخت این جریمه هستند، تنها تا ۱۵ مرداد ماه فرصت دارند تا درخواست خود را ثبت کنند.

کریمی ادامه داد: لازم به ذکر است در صورتی که تا ۱۵ مرداد ماه، تعداد کسانی که درخواست خود برای پرداخت جریمه غیبت سربازی را ثبت کنند به‌میزان انتظار ما برای امسال برسد، مرحله دومی برای ثبت درخواست متقاضیان، وجود نخواهد داشت.

جانشین سازمان وظیفه عمومی در پایان با اعلام خبر آغاز ارسال پیامک این سازمان به کسانی که درخواست خود را ثبت کرده‌اند، گفت: سازمان وظیفه عمومی پس از بررسی مدارک مشمولان متقاضی این طرح در سال جاری، روند ارسال پیامک به کسانی که شرایط پرداخت جریمه را داشته‌اند، آغاز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سردار لطفاَ لطفاَ فکری به حال افراد با بیشتر از ۱۰ سال غیبت که انصرافی و اخراجی بعد از ۹۳ هستند هم بکنید. بخدا دلایل نظام وظیفه اصلاَ منطقی نیست. اگر همه چیز آنطور که باید باشد بود که اصلاَ غایبی نداشتیم.
      انصاف نیست در جایی که متولد ۶۹ را قبول کردید متولد ۶۶ را قبول نکنید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج