جاباما
۳۵۰۳۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ثبت یک رکورد تاریخی برای رنو

شرکت خودروسازی رنو با انتشار آمار فروش خود در کشورهای مختلف جهان طی شش‌ماهه گذشته از ثبت یک رکورد جهانی در زمینه فروش خودروهای این شرکت خبر داد. بر اساس آماری که روز پنج‌شنبه منتشر شد، فروش رنو در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل، ١٣٫٤ درصد افزایش داشته است.

خبرآنلاین: شرکت خودروسازی رنو با انتشار آمار فروش خود در کشورهای مختلف جهان طی شش‌ماهه گذشته از ثبت یک رکورد جهانی در زمینه فروش خودروهای این شرکت خبر داد. بر اساس آماری که روز پنج‌شنبه منتشر شد، فروش رنو در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل، ١٣٫٤ درصد افزایش داشته است.

در مجموع فروش خودروهای "رنو" و همچنین خودروهای "داسیا" که متعلق به شرکت رنو است، در شش ماهه اول سال ٢٠۱۶، به یک میلیون و ۵٧٠ هزار خودرو رسید که ٦٢ درصد این تعداد در اروپا به فروش رسیده است. پس از مردم فرانسه، ایتالیایی‌ها بیشترین خریدار خودروهای رنو در جهان هستند.

"تی‌یری کوسکاس" مدیر فروش شرکت رنو گفت که از نظر فروش شش ماهه، این یک رکورد برای شرکت رنو به شمار می رود و بهترین شش ماه در تاریخ این شرکت است.

خبرگزاری فرانسه نوشت که فروش خودروهای رنو در اروپا نسبت به دیگر قاره‌های جهان، نشان می دهد که این شرکت همچنان به بازار اروپا وابسته است، اما رنو تلاش می کند که در دیگر نقاط جهان نیز فروش خود را افزایش دهد.

پس از اروپا، بیشترین فروش رنو در "آفریقا، خاورمیانه و هند" بوده است. در این سه منطقه رنو توانسته ٢٫٩ هزار خودرو بفروشد که این رقم ٣٨ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در ایران، طی شش ماه گذشته ٣٤ هزار خودرو رنو به فروش رفته که این تعداد نیز افزایش ٣٫۵ برابری داشته است. به این ترتیب جایگاه ایران در فهرست فروش شرکت رنو، از رتبه ٢٧ به ١٣ افزایش یافته است.

علت این ضریب افزایش بی‌سابقه، باز شدن درهای بازار ایران به روی شرکت‌های غربی، پس از توافق اتمی ایران با قدرت‌های جهانی است.

مدیر فروش شرکت رنو گفت که این شرکت در ایران با همکاری شرکای خود، ظرفیت تولید ٢٠٠ هزار خودرو را دارد.

در ترکیه نیز فروش رنو ۱۶٫۸ درصد افزایش داشته، اما با این حال، فروش رنو در برخی کشورهای جهان کاهش داشته است. برزیل روسیه و الجزایر جزو کشورهایی هستند که به دلایل مختلف از جمله قوانین تازه گمرکی، خودروهای رنو در این کشورها طی شش ماهه گذشته با اُفت فروش روبه رو بوده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج