جاباما
۳۵۰۶۹۳
۲ نظر
۵۰۹۷
۲ نظر
۵۰۹۷
پ

غوغای زرد و خاکستری در دکوراسیون خانه ۵۰ متری

ممکن است اغلب ما گمان کنیم تنها خانه‌های مجلل با زرق و برق ظروف کریستال و خطوط طلایی گوشه و کنار وسایل می‌توانند حس شیک و زیبا بودن را به ذهن القا کنند...

وب‌سایت چیدانه: ممکن است اغلب ما گمان کنیم تنها خانه‌های مجلل با زرق و برق ظروف کریستال و خطوط طلایی گوشه و کنار وسایل می‌توانند حس شیک و زیبا بودن را به ذهن القا کنند. اگر شما هم مثل ما علاقه‌مندید یک نمونه برای نقض این گمان عمومی را ببینید با ما همراه شوید تا شما را به خانه‌ای ببریم که با حوصله، دقت و سلیقه منحصر به فرد صاحبانش به‌درستی و ظرافت هرچه تمام‌تر چیدمان شده است.

این خانه در یک کلام زیباست اما از هیچ یک از اصول رایج چیدمان خانه‌های مجلل بهره نبرده است.اهالی خانه که به‌تازگی ازدواج کرده‌اند و به خانه بخت‌شان قدم گذاشته‌اند در تمام جزییات و اصول و قواعد چیدمان منزل‌شان اتفاق نظر دارند.رنگ غالب دیوارها و وسایل اصلی خانه سفید است و با وجود اینکه رنگ دوم را خاکستری انتخاب کرده‌اند اما به هیچ‌وجه فضای‌شان سرد و دلگیر نیست.

غوغای زرد و خاکستری در دکوراسیون خانه 50 متری

گرما و طراوت این دکوراسیون بیشتر از همه مدیون انتخاب هوشمندانه صاحبانش از رنگ خردلی و زرد در تزیینات و خرده‌ریزهای خانه است. تابلوها توسط خانم خانه نقاشی شده و پنجره مجازی که حس زنده‌تری به فضای نشیمن می‌دهد، ایده مادرشان است. صاحبان این خانه معتقدند زیبایی این خانه را مدیون زحمات مادر و خاله خانم خانه هستند.

غوغای زرد و خاکستری در دکوراسیون خانه 50 متری


خانم و آقای نجیب دکور منزل‌شان را بر اساس چیدمان خانه‌های اروپایی مدرن و در عین حال با حس و حال مناسب طبع ایرانی طراحی کرده‌اند. آنها می‌گویند:«در مجله منزل خواندیم خاکستری یعنی به روز بودن. طراحان داخلی خاکستری را دوست دارند چون یک‌جورهایی بین سیاه و سفید بلاتکلیف است و همین حد وسط دست آنها را برای ترکیب رنگی باز گذاشته است. در نتیجه رنگ خاکستری را به عنوان رنگ دوم خانه‌مان انتخاب کردیم.

غوغای زرد و خاکستری در دکوراسیون خانه 50 متری

برای خرده‌ریزها و لوازم تزیینی هم رنگ خردلی و زرد بهترین گزینه بود؛ زیرا هم به خانه گرما می‌بخشید و هم هارمونی فوق‌العاده‌ای با رنگ خاکستری و سفید داشت. پارکت‌ها را سفید انتخاب کردیم؛ چون هم مدرن‌تر است و هم فضا را دلبازتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

غوغای زرد و خاکستری در دکوراسیون خانه 50 متری

از فرورفتگی کنار در استفاده کردیم و یک کمد برای کفش و لباس مهمان‌ها درست کردیم. روی درهای کمد هم آینه‌های ابزارخورده‌ای را با طراحی خودمان چسباندیم که هم در کنار در ورودی کاربردی بود و هم به علت نوع چیدمان، زیبا جلوه می‌کرد. کنار میز تلویزیون شومینه‌ای قرار داشت که به دلیل کارآیی نداشتن آن را برداشتیم و در عوض از فضای به وجود آمده برای جانمایی یک صندلی منحصربه فرد استفاده کردیم.

غوغای زرد و خاکستری در دکوراسیون خانه 50 متری

برای میز تلویزیون و ویترین مینیمال نشیمن نیز تمام شهر را زیرپا گذاشتیم اما چیزی که با سلیقه ما همخوانی داشته باشد، پیدا نکردیم و ناگزیر هر دو را به یک سازنده سفارش دادیم. بگذریم که چه زمانی را صرف کردیم تا سازنده را متقاعد کنیم که به صورت سفارشی هم کار انجام دهد. پیدا کردن یک فرش مناسب که هم راحت و صمیمی باشد و هم شیک و مدرن کار راحتی نبود ولی در نهایت فرشی را انتخاب کردیم که بافتی متفاوت دارد و فضای خانه را نیز گرم می‌کند.

غوغای زرد و خاکستری در دکوراسیون خانه 50 متری

برای آشپزخانه نیز کاشی‌های جدیدی انتخاب کردیم. کابینت‌ها و حتی طراحی‌شان نسبت به قبل کاملا تغییر کرده است. سعی کردیم آشپزخانه با چیدمان صحیح در عین زیبایی خلوت به نظر برسد. رنگ خردلی را در کوچک‌ترین تزیینات ممکن خانه استفاده کردیم.

غوغای زرد و خاکستری در دکوراسیون خانه 50 متری

شمع‌ها، گلدان‌ها، کوسن‌ها، کفگیر آشپزخانه، جلدی که روی کتاب‌ها کشیدیم، ساعت و حتی مایع ظرفشویی را هم به این رنگ انتخاب کردیم.

غوغای زرد و خاکستری در دکوراسیون خانه 50 متری

نمی‌گذاشتیم محدودیت‌ها مانع ما شود؛ مثلا ساعتی که به رنگ خردلی باشد پیدا نکردیم در نتیجه از پارچه خردلی‌ای که برای نیمکت تهیه کرده بودیم برای داخل ساعت استفاده کرده و از اضافه پارچه کوسن جای کنترل تلویزیون را درست کردیم. دوست داشتیم لوستری انتخاب کنیم که با فضای مدرن همخوانی و در عین حال نور کافی هم داشته باشد. ما فضای خانه‌مان را دوست داریم و از بودن در آن لذت می‌بریم و این لذت را مدیون زحماتی هستیم که در طراحی و چیدمانش کشیده‌ایم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان این خونه 50 متر بود؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اندازه خريد يه خونه 70 متري خرج دكوراسيون كردن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج