۳۵۰۷۸۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«سد معبر» حامد بهداد و باران کوثری

پیش‌تولید فیلم سینمایی “سد معبر” به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار از چندی قبل آغاز شده است و در حال حاضر بازیگران این اثر سینمایی مشغول دورخوانی و تست گریم هستند تا به زودى مقابل دوربین این اثر ظاهر شوند.

وب‌سایت فیلم نیوز: پیش‌تولید فیلم سینمایی "سد معبر" به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار از چندی قبل آغاز شده است و در حال حاضر بازیگران این اثر سینمایی مشغول دورخوانی و تست گریم هستند تا به زودى مقابل دوربین این اثر ظاهر شوند.

«سد معبر» حامد بهداد و باران کوثری

در این فیلم باران کوثری و حامد بهداد دو بازیگر اصلی هستند که در مقابل آنها نادرفلاح، نگار عابدی به ایفای نقش خواهند پرداخت، همچنین بهرنگ علوی دیگر بازیگر این اثر سینمایی است که احتمال عدم همکاری وی با این پروژه به علت حضور او در سریال "یکتا" به گوش می‌رسد.

پیش از این جهانگیر کوثری تهیه‌کنندگی "سد معبر" را بر عهده داشت که گویا این تهیه‌ کننده از ادامه تولید این پروژه انصراف داده است و اکنون تهیه‌کنندگی دومین فیلم محسن قرایی را بهمن کامیار بر عهده دارد. همچنین نویسندگى فیلمنامه نیز بر عهده سعید روستایى بوده است

فیلم سینمایی "سد معبر" دارای موضوعی اجتماعی است که فیلمبرداری آن به صورت کامل در تهران انجام خواهد شد و همانطور که از سابقه سعید روستایی نویسنده فیلمنامه این فیلم با ساخت "ابد و یک روز" پیداست باید منتظر اثری متفاوت از محسن قرایی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج