جاباما
۳۵۱۵۲۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اهانت صندوق حمایت به اسطوره استقلال

همسر اسطوره فوتبال ایران گفت: در مملکتی که برخی آقایان حقوق های ده ها و صدها میلیونی می گیرند بسیار غم انگیز است که حقوق بازنشستگی فردی مثل همایون بهزادی ۱۵۰هزار تومان حقوق بازنشستگی ناصر حجازی ۳۰۰هزار تومان باشد و آن را هم ۴ ماه یک بار بدهند.

کاپ: همسر اسطوره فوتبال ایران گفت: در مملکتی که برخی آقایان حقوق های ده ها و صدها میلیونی می گیرند بسیار غم انگیز است که حقوق بازنشستگی فردی مثل همایون بهزادی ۱۵۰هزار تومان حقوق بازنشستگی ناصر حجازی ۳۰۰هزار تومان باشد و آن را هم ۴ ماه یک بار بدهند.

بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی در گفت و گو با کاپ،پرده از ماجرای تلخ و دردناکی برداشت.

وی اظهار داشت: چند روز قبل وقتی پیامک صندوق حمایت از پیشکسوتان برایم ارسال شد از آنجا که چند ماهی بود حقوق بازنشستگی ناصر را واریز نکرده بودند یک لحظه فکر کردم مبلغ سه میلیون به حساب ریخته اند اما دیدم ۳۰۰هزار تومان است آن هم بابت ۵ ماه . تماس گرفتم و علت را جویا شدم که گفتند آقای وزیر دستور داده اند به دلیل کمبود منابع مالی صرفه جویی صورت بگیرد.

شفیعی خاطرنشان کرد:در واقع اینطور نیست که اگر حقوق یکی از این بازنشستگان عقب بیفتد ۶ ماه بعد حقوق هر شش ماه را بگیرد بلکه ۵ ماهش ماست مالی می شود و به کل می رود یک برج حقوق آن هم با مبلغی که بین ۱۰۰الی ۳۰۰هزار تومان تعیین شده برای پیشکسوتان می ریزند و می رود تا ماه ها بعد تا دوباره بخواهند حقوقی بپردازند. یعنی همین حقوق اندک و در واقع شرم آور در طول سال سه یا چهار مرتبه پرداخت می شود.

وی ادامه داد:به لطف پروردگار و با زحماتی که ناصر حجازی کشید خانواده او هیچ احتیاجی به این پول ها نداشته و ندارند. من عین این مبلغ را به خیریه می دهم که به نام خود ناصر تاسیس کرده ام و در آن حتی دیگر دوستداران ایشان حضور دارند مبلغی که جمع می شود هر ماه به یک فردی می دهیم که نیازمند است. پس این تکلیف ۳۰۰هزار تومانی که هر ماه می ریزند مشخص شود که من نیازی به این پول داشته یا دارم اما نکته ناراحت کننده در جای دیگری است که این کار زیر سوال بردن مفاخر این مملکت است.

شفیعی افزود: بعضی از مدیرانی که این روزها فیش حقوقی شان رسانه ای شده باید مورد بررسی اولیه قرار بگیرند چون نحوه رفتار، گفتار و لباس پوشیدن آنها می گوید که دیپلم نگرفته اند اما با عناوین دکتر و کارشناس پایه حقوق بسیار خوبی برای خودشان تعیین کرده اند. همانطور که چند سال قبل کارت معافیت از خدمت سربازی فوتبالیست ها مورد بررسی قرار گرفت باید مدرک بعضی از مدیران مورد استعلام دقیق قرار بگیرد نه اینکه اول دیپلم آنها را ببینند و بروند دنبال مدرک کارشناسی. بروند تحقیق کنند ببینند واقعا این افراد دوره دبیرستان را با موفقیت پشت سر گذاشته اند یا آنها توانسته اند مثل فوتبالیست ها مدرک قلابی بگیرند. چگونه این افراد اینقدر راحت حقوق های میلیونی از یک ارگان می گیرند و خدا می داند از چه منابع دیگری هم با این لابی هایشان درآمد دارند.راست راست برای خودشان می گردند آن وقت یک رفته گر محترم شهرداری از شب تا صبح در خیابان جان بکند و حقوق کمتر از یک و نیم میلیون تومان بگیرد و به دلیل بوی بدی که بابت خدمات رسانی به وطن و هم وطنانش می کند چنان بوی بدی می گیرد که فرزندانش هم نمی توانند نزدیکش بشوند.

وی ادامه داد: پنهان کردن حقایق یا لاپوشانی کردن اشتباهات مشکلات کشور ما را ریشه کن نمی کند اینکه یک مدیر برود و حقوق ۵ ماهش را پس بدهد چه مشکلی را حل می کند؟ باید تمام آنچه به صورت غیرقانونی به دست آورده را با سود آن به حساب دولت برگرداند. چطور در فوتبال از اهالی آن بابت پولی که از باشگاه نگرفته اند مالیات گرفته می شود؟ پس اگر قرار به قانون مداری و سختگیری است باید شامل همه بشود.

شفیعی افزود: از وزیر ورزش می خواهم به جای صرفه جویی در حقوق بازنشستگی پیشکسوتان این مملکت که در دهه های گذشته بدون درآمد آنچنانی سلامتی شان را برای تیم ملی ایران گذاشته اند جلوی ریخت و پاش های میلیاردی فعلی را بگیرد.خیلی از پیشکسوتان ما واقعا با شرایط بسیار سخت اقتصادی مشغول گذران زندگی هستند و اصلا برای نام و شأن کشور ما خوب نیست حقوق آنها از تمام حقوق بگیران و مستمری بگیران فعلی کشور اینقدر پایین تر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا متاسفم که ایرانی هستم.شرم باد بر این

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج