۳۵۱۹۶
۳۶ نظر
۶۴۹۵
۳۶ نظر
۶۴۹۵
پ

مردان متولد نیمه اول آبان چطور آدم‌هایی هستند؟

متولدين آبان از آن دسته آدم‌هاي سفت و سختي هستند كه در بيشتر مواقع برقرار كردن يك ارتباط خوب با آنها مشكل خواهد بود. آباني‌ها به علت همين ويژگي منحصربه‌فردشان تاثيرگذارتر از متولدين ماه‌هاي ديگر هستند.



مردان متولد نیمه اول آبان چطور آدم‌هایی هستند؟


مجله ایده آل : متولدين آبان از آن دسته آدم‌هاي سفت و سختي هستند كه در بيشتر مواقع برقرار كردن يك ارتباط خوب با آنها مشكل خواهد بود. آباني‌ها به علت همين ويژگي منحصربه‌فردشان تاثيرگذارتر از متولدين ماه‌هاي ديگر هستند. اما اگر بتوانيم برخي از اين ويژگي‌هاي اخلاقي و نحوه تفكرات‌شان را شناسايي كنيم به طور قطع برقراري اين ارتباط برايتان ساده‌تر خواهد بود. نكته جالب اينجاست كه وقتي قلق آباني‌ها را بدانيد خواهيد ديد كه آنقدرها هم كه گمان مي‌كرديد انسان‌هاي غيرقابل انعطافي نيستند.

مردان متولد نیمه اول آبان چطور آدم‌هایی هستند؟

حامد بهداد 6 آبان 1352- 26 اکتبر 1972

چرا پس‌انداز نمی‌کنی!

متولد اول آبان: در زندگي موفق و از عزت و ثروت برخوردار است. اصولا از راه ارث به ثروت مي‌رسد. بنابراين بايد خود را به روال عادت سرگرم و مراقب عادت‌هايش باشد. فردي خوشبخت و با محبت است. اين خوشبختي به علت خوش‌ذاتي و خوش‌نيتي اوست. آزادي را دوست دارد، با آداب و رسوم مخالف است به طوركلي روحيه‌اي مستقل دارد و علت مخالفتش با آداب و رسوم هم از همين‌جا نشات مي‌گيرد. از نظر مادي به ديگران توصيه‌هايي مفيد مي‌كند كه خود از عمل به آن سر باز مي‌زند. فكر اقتصادي خوبي دارد اما براي آن از خودش بهره‌اي نمي‌برد. مهم نيست چقدر درآمد دارد آنقدر ولخرجي مي‌كند كه چيزي براي روزگار پيري نمي‌گذارد. بهتر است كمي پس‌انداز كردن پول را ياد بگيرد در غير اين صورت در آينده دچار مشكل خواهد شد.

از کسی حرف‌شنوی ندارد

متولد دوم آبان: به طور كلي فردي مادي‌گراست يا بهتر بگوييم ماديات در زندگي‌اش نقش مهمي را ايفا مي‌كند. با كمك طبقات ممتاز خوشبختي را به دست مي‌آورد و به دليل روحيه‌اي كه دارد با دختري ثروتمند ازدواج مي‌كند و پول‌دار مي‌شود. قدرت ريسك بالايي دارد كه در بيشتر مواقع نيز موفق خواهد شد و اصولا در معاملاتي كه خطر ورشكستگي در آنهاست موفق است و موقعيت مالي خوبي پيدا مي‌كند. خيلي منطقي است و مسائل شخصي و اجتماعي را كاملا مجزا مي‌داند. خودش را عقل كل مي‌داند و از كسي حرف‌شنوي ندارد. در عقايدش راه و رسم خود را دارد. آنقدر روي عقايدش مصمم است كه او را به دردسر مي‌اندازد. بزرگ‌ترين مشكل او اين است كه عقايدش را به ديگران تحميل مي‌كند. هميشه به دنبال پول است و در اين راه نيز موفق خواهد بود. اما با اينكه به پول علاقه دارد اما جمع‌آوري ثروت هدف او نيست، تمام توجه‌‌اش به برآوردن آرزوهايش معطوف است و درآمدش را صرف آنچه دوست دارد مي‌كند و اين ويژگي‌اش را تنها براي خودش نمي‌خواهد بلكه اعضاي خانواده‌اش را هم از آن بي‌نصيب نمي‌گذارد.

قابل اعتماد و با وفا

متولد سوم آبان : همه‌كاره و هيچ‌كاره است و به بسياري از موضوعات علاقه دارند اما قدرت پيگيري آنها را ندارد. به خواندن كتاب علاقه زيادي ندارد و اين باعث مي‌شود دانش او سطحي باشد. بيشتر از تجربياتش استفاده مي‌كند و به نصايح ديگران توجه نمي‌كند. سفر به كشورهاي خارجي را دوست دارد. به راحتي مي‌توان به او اعتماد كرد. صادق، باوفا، خوش‌ذات ولي ناپايدار است. هرچند كه زياد اهل مطالعه نيست اما حافظه قوي دارد و سخنور و معلمي خوب است به راحتي پول به دست مي‌آورد اما به همان اندازه هم زود پولش را از دست نمي‌دهد. بنابراين در مسائل مادي فراز و نشيب‌هاي بسيار دارد. گاهي ثروتمند و گاهي هم برعكس دچار اوضاع مادي بي‌سامان مي‌شود.

پا رو دمش نذار

متولد چهارم آبان: مي‌خواهد بدون كار كردن از زندگي لذت ببرد خيلي باهوش است و هميشه از شرايط بيشترين استفاده را مي‌كند. فردي بي‌حال و تنبل نيست اما كم‌تحرك است. در مسائل مادي كامياب است و به راحتي پول به دست مي‌آورد. چون فكر خلاقي دارد افكارش مثبت نيست اما سعي مي‌كند ظاهرا خوب باشد ولي از درون نگران است كه اين قضيه به سلامتش آسيب خواهد رساند. در مورد آينده نگران است و براي رهايي از اين نگراني اگر تنها باشد بيش از اندازه خرج مي‌كند. بزرگ‌ترين خطري كه تهديدش مي‌كند افسردگي است كه از نظر جسمي و ذهني كارها را مشكل‌تر مي‌كند. معمولا تنهايي را ترجيح مي‌دهد و مي‌خواهد او را به حال خودش رها كنند و دوست ندارد در اين مواقع پاپي او شوند.

مردان متولد نیمه اول آبان چطور آدم‌هایی هستند؟


بهروز افخمی ۴ آبان ۱۳۳۵- ۲۴ اکتبر ۱۹۵۵

دست‌و‌دلباز برای همسر

متولد پنجم آبان: به طور كلي شخصيتي پيچيده دارد و نمي‌توان او را پيش‌بيني كرد. او به معلولان و بيچارگان كمك مي‌كند و با همه مي‌تواند رابطه خوبي برقرار كند البته اگر خودش بخواهد. مي‌تواند شخصيت روحي خود را گسترش دهد. اگر بخواهد مي‌تواند طوري عمل كند كه كسي متوجه او نشود. گاهي افسرده است و كارها و رفتاري پيش‌بيني‌ناپذير دارد. از خودش مطمئن و در پي استقلال و تسلط يافتن بر ديگران است. اما اصلا به ديگران اطمينان ندارد و افكارش متعصبانه است. وضع مالي خوبي دارد و بيش از اندازه معمول پول به دست مي‌آورد و خوب مي‌داند كه پولش را چگونه خرج كند. به ويژه براي همسرش دست و دلباز است و از تمام رفاه و آسايش حاصل از پول بهره مي‌گيرد

قدرت اراده

متولد ششم آبان: شخص بخشنده‌اي است و به همه كمك مي‌كند به خصوص به بيمارستان‌ها و مدارس خيلي كمك مي‌‌كند. به علت تغييرات شغلي فراواني كه خواهد داشت بايد به فكر آينده‌اش باشد. در غير اين صورت از اين شاخه به آن شاخه پريدنش او را به حالت بلاتكليفي درمي‌آورد كه براي خودش و اطرافيانش زيان‌آور خواهد بود. احساسات خود را كمتر بروز مي‌دهد و ظاهرا آدمي سرد به نظر مي‌آيد. اما گول ظاهر او را نخوريد اين نشان ندادن احساساتش از غرورش نشات مي‌گيرد. قدرت اراده شگفت‌آوري دارد و در اجراي نقشه‌هايش هرگز دچار ترديد نمي‌شود و به هرچيز كه بخواهد مي‌تواند برسد. ازدواج را دوست دارد و در سنين پايين ازدواج مي‌كند. از معدود متولدين آباني است كه زود ازدواج مي‌كند. از همسرش انتظار نظم و نظافت دارد چون علاوه بر تمام ويژگي‌هايش كمي هم وسواس دارد و از او مي‌خواهد كه مهربان بماند. مهربان بودن كسي با او به حدي رويش تاثيرگذار است كه مي‌توان آن را از نقاط ضعفش نام برد.

عاشق بچه‌ها...

متولد هفتم آبان: اين فرد بدخلق و متغير است و به كارهايش اعتمادي نيست. چيزي كه امروز ممكن است برايش جالب باشد فردا برای او تكراري خواهد بود. شجاع است و در زندگي زياد خطر مي‌كند و تا حدودي ماجراجوست. هيچ جا ثابت نمي‌ماند. متفكر و باهوش و تا اندازه‌اي افراطي است. بزرگ‌ترين دلبستگي‌اش به شغلش است و اين دلبستگي منجر مي‌شود كه هر روز در كارش پيشرفت كند و ثابت نماند و زندگي پرماجرايي داشته باشد. سخاوتمند و عاشق بچه‌هاست و به راحتي با آنها ارتباط برقرار مي‌كند. كمي سلطه‌جو و ايرادگير است و هر چيزي او را راضي نمي‌كند. به خصوص در خريد لباس و كيف و كفش خيلي وسواس به خرج مي‌دهد. بي‌قراري خصوصيت اصلي اوست كه حاصلش نگراني و بي‌خوابي خواهد شد. اما كمتر دچار چنين مشكلاتي مي‌شود.

ماجرا جوست، عجله دارد!

متولد هشتم‌ آبان: خوش‌بين، سخاوتمند و خوشبخت است و خوشبختي‌اش را با ديگران تقسيم مي‌كند. ذهني پاك و مذهبي دارد و سفر به مكان‌هاي مقدس از علايق اوست. آرام و صميمي به نظر مي‌آيد و با اطرافيانش طوري برخورد مي‌كند تا بتوانند به او اطمينان كنند ولي در درون خصوصيات ديگري دارد. در عين پرتحرك بودن، بي‌قرار است. اين بي‌قراري گاهي در او ايجاد استرس مي‌كند. در رويارويي با مشكلات، قدرت كافي دارد. اما خيلي حوصله مواجه شدن با مشكلات را ندارد. در شغلش موفق بوده و وضع مالي خوبي دارد. اين موفقيت را مديون زحمات و تلاش‌هاي خودش است از طرفي هم بلندنظري، قدرت رهبري و شور و حرارتش او را به جلو مي‌برد و در زندگي به آسايش مي‌رسد. در انتخاب همسر مشكل‌پسند است و آرزومند داشتن همسري است كه بتواند به او افتخار كند و زيبا، باهوش و خوش‌رفتار باشد و هر آنچه يك مادر بايد داشته باشد در همسرش جست‌وجو مي‌كند. اين مرد متفكر، باملاحظه و ماجراجوست و آرزو دارد زود به خواسته‌هايش برسد و كمي هم عجول است.

باهاش قرار نذار!

متولد نهم آبان : جاه‌طلب، مغرور و مقتدر است. به دنبال كسب شهرت و رضايت‌خاطر فوري است. دوست دارد رضايت همه را جلب كند. فردي بااراده، واقع‌بين و در امور مادي موفق و عاشق سفر است. اما وقت‌شناس نيست و در كارهايش دچار تاخير و مشكلات مي‌شود اما وضع مالي او خوب است. ثروت‌اندوزي نمي‌كند اما ظاهرا پول‌دار به نظر مي‌رسد. ولخرج است و خانه‌‌اش را خوب تزيين مي‌كند. زرنگ و هوشيار است و مي‌خواهد كه همسرش در ديدگاه‌هاي او سهيم باشد. اهل مشورت است و هيچ كاري را بدون مشورت انجام نمي‌دهد. سلطه‌جوست و مي‌خواهد همه به ميل او رفتار كنند. در غير اين صورت از آنها كينه به دل خواهد گرفت.

مردان متولد نیمه اول آبان چطور آدم‌هایی هستند؟

کمال تبریزی 5 آبان 1338- 25 اکتبر 1958

اتو کشیده و منظم

متولد دهم آبان: اين فرد انرژي زيادي دارد و اين انرژي را به ديگران هم منتقل مي‌كند و روي ديگران تاثير فراواني دارد. در هر كلامش خلاقيت، نيرو و سلطه‌گري ديده مي‌شود. و همين موضوع توجه همه را به او جلب خواهد كرد. عقيده به نظم و ترتيب دارد و فردي مقتدر است و در اجراي نقشه‌هايش مصمم و محتاط است. از تجربيات خودش و ديگران بهترين استفاده را مي‌كند. به زيردستان ياري مي‌دهد، شوخ‌طبع است اما به كسي بي‌احترامي نمي‌كند. حساس است و از بي‌توجهي ناراحت مي‌شود. توقع دارد همه به او اهميت بدهند به خصوص وقتي بيمار مي‌شود. عصبانيت او چندان طول نمي‌كشد و قلبي بي‌آلايش و بخشنده دارد. وقتي عصبانيتش بخوابد همه چيز را به راحتي فراموش مي‌كند. در زندگي موفق است و به علت طبيعت پويا و قدرت سازگاري با اجتماع موفق خواهد شد.

تا اندازه‌ای عصبی ولی مهربان

متولد يازدهم آبان: زياد به خودش توجه نمي‌كند و اين بي‌توجهي مي‌تواند عواقب بدي برايش داشته باشد. براي اينكه در زندگي موفق شود بايد تمايلات خود را كاملا بشناسد. بايد تلاش كند تا اعتمادبه‌نفسش را تقويت كند كه در نتيجه بتواند خوب تصميم بگيرد. به رغم ويژگي‌هاي مثبتي كه دارد اعتمادبه‌نفس پاييني دارد. استعداد بسياري از كارهاي هنري و رؤيايي را دارد ولي از استعدادش بهره لازم را نمي‌گيرد و مجبور است به كمك ديگران متوسل شود كه در نتيجه دچار ياس مي‌شود البته اين ويژگي از همان فقدان اعتمادبه‌نفس نشات مي‌گيرد و زندگي برايش حكم ميدان جنگ را پيدا مي‌كند كه او ابدا آمادگي اين مبارزه را ندارد. تا اندازه‌اي عصبي ولي اجتماعي و خوش‌قلب است و كمتر با ديگران مخالفت مي‌كند. او خوش‌لباس و علاقه‌مند به آرامش و هماهنگي است.

وای سرم را بردی!

متولد دوازدهم آبان: به خود اعتماددارد و به علت ويژگي اخلاقي دير يا زود مسئوليت‌ها را به گردن مي‌گيرد. به همين دليل مي‌تواند به اطرافيانش كمك كند. هميشه اين احساس را دارد كه مي‌تواند كارهاي بزرگ انجام دهد و اگر فرصتي پيش آمد چنين خواهد كرد و هيچ وقت به توانايي‌هاي خودش شك نمي‌كند. به همين دليل وقتي مسئوليتي به او واگذار مي‌‌شود از زير بار آن شانه خالي نمي‌كند. به خود متكي است و خودش تصميم مي‌گيرد و اجازه نمي‌دهد كه هركسي براي او تصميم بگيرد. افكارش را به راحتي عنوان مي‌كند و عادت دارد بلند حرف بزند و به نظم، قانون علاقه‌مند است. از لحاظ روحي، مهربان ولي ظاهرا خشن است. اما نبايد گول ظاهرش را خورد قلبي مهربان دارد. در حرف زدن رك و در سخنوري مهارت دارد.

مردان متولد نیمه اول آبان چطور آدم‌هایی هستند؟


سعید راد ۴ آبان ۱۳۲۳- ۲۴ اکتبر ۱۹۴۳

زورش زیاده!

متولد سيزدهم آبان: پرتحرك و باهوش است. اين فرد پيوسته هدف‌هاي متفاوتي دارد و مي‌خواهد ذهنش را از بندهاي اجتماعي و محيط رها سازد. خودرأی بودن را دوست ندارد و از شخصيتي جالب برخوردار است. همه او را دوست دارند و به هنر و موسيقي عشق مي‌ورزد. توجه خود را روي هر كاري كه بگذارد نتيجه‌اي بسيار خوب خواهد داشت. چون ذاتا فردي باهوش و باذكاوت است. نكته مثبت اين فرد، فداكاري او در راه اعتقاداتش است و به هر كسي اجازه نمي‌دهد اعتقادات او را زير سؤال ببرد و از آنها دفاع مي‌كند. سالم و قوي است و به خانواده و بچه‌هايش دلبسته است و تمام تلاشش اين است كه محيط مناسبي را برايشان خلق كند و با وجود بدخلقي و خودمركزي، زندگي زناشويي خوبي خواهد داشت و همسر و فرزندانش از او راضي خواهند بود.

مردان متولد نیمه اول آبان چطور آدم‌هایی هستند؟

SAM SHEPRAD آبان 1323- 5 نوامبر 1943

شکاک و قانونمند

متولد چهاردهم آبان: اين شخص قدرت ذهني و لياقت سازماندهي بسياري دارد. از پس مشكل‌ترين كارها برخواهد آمد. از قدرت قضاوت نسبت به همنوعان خود برخوردار و زرنگ و مهربان است و هيچ وقت حق كسي را ضايع نمي‌كند. به ديگران شك دارد و از راه‌هاي غيرمعمول پول به دست مي‌آورد اما قانون‌شكني نمي‌كند و ذاتا فردي منظم است و عاشق هنر و زيبايي است. قوه تخيلي بسيار قوي دارد. بي‌قرار و دوستدار سفر است و در زندگي‌‌اش تغييرات فراواني وجود دارد. توان پيگيري هدف‌هاي خود را دارد و به آنها مي‌رسد و به آنچه هست افتخار مي‌كند.

دوست‌داشتنی و پر انرژی

متولد پانزدهم آبان: براي خويشاوندان و دوستان فردي فداكار به شمار مي‌آيد. بسيار دوست‌‌داشتني است و هميشه كسي وجود دارد كه او بايد حمايتش كند. استعداد هنري، نقاشي و موسيقي دارد معمولا كارهاي سخت و پر مسئولیت را به او مي‌‌دهند. در زندگي با عموم مردم مرتبط مي‌شود و ديدارش بسيار خوشايند است. همراه او بودن به آدم انرژي، شور و حرارت مي‌دهد. احساساتي است ولي آن را براي خودش نگه مي‌دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عززززیزم ابانیه اینم

      پاسخ ها

      • رزیتا میرزایی

        عشق منم ابانیه دعاکنید ازخرشیطون بیادپایین ارسلان عزیزم هنه زندگیمه ولی نمیفهمه

    • بدون نام

      احسان علیخانی رو یادتون رفت . 15 آبانه

    • انوش

      عاشقتم حامد بهداااااااااااااااد....دیوووووووووونه

    • انوش

      عاشقتم حامد بهداااااااااااااااد....

    • رضا

      تشکر*

    • الناز

      دوستت دارم بهداد جون

    • زیبا

      عشقم8ابانه فداش بشمf

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم

    • امیر حسین

      ای جانم با حامد بهداد تاریخ تولدم یکی چه چیزیم خودم نمیدونستم

    • احسان

      وای عشقم13ابانه!

    • مجید هستم ششم ابان

      عاشق ابانیای باحالم

    • فریده

      من به خودم مییبالم که ابانیم اونم ششم ابان

      پاسخ ها

      • محمد

        بیل گیتس هم ششم هست

    • راپونزل

      آبانیا در هیچ مورد کم نمیارن این ماه از بی ریاترین ماهاست

    • نازنین

      وای عشق من 3 آبان هست الهی قربونش برم ک همه ی زندگیمه

    • علیرضا جعفری

      خودم 10 آبانم عشقم بهار خانومم هم 13 آبان

      این یعنی خوشبختی ***********************

    • nasim

      علی طباطبایی عشق هم 2آبان بود

    • بدون نام

      منم باافتخارابانیم

    • بدون نام

      ۹ابانیم

    • شاپور

      *** توجه کنید شاید به دردتون بخوره :***
      استفاده از تجربه ی دیگران نکته ی مهمی در زندگی هر انسانی چون بدون پرداخت بهایی بابت اون تجربه میتونید از نتایجش نهایت استفاده رو ببرید. در سن ۴۰ سالگی حاصل تجربه ی اتفاقی سالها زندگی و هم صحبتی با آبانی ها در جمع دانشجویی ، خدمت سربازی ، محیط کار و اقوام و زندگی خودم خصوصیات ذیل رو میشه در اکثر اونها دید یادتون باشه خیلی از حرفهایی که مردها بین خودشون میزنن شاید شما(خانمها) هیچ وقت اونارو نشنوین.
      هر چند تفاوت هایی در جزییات مردان آبانی باهم دارند ولی در کلیات شبیه هم اند که اون هم بستگی به محیط زندگیشون داره و نوع تربیت.
      یک مرد آبانی با یک نگاه خیلی از خصوصیات شمارو میتونه حدس بزن اونا ظرف ۱ تا ۳ ثانیه نگاه کوتاه یا از یک زن خوششون میاد یا هیچ وقت پس اگه اون تمایلی نداشت شماهم وقتتون رو هدر ندین.
      از هوش خوبی برخوردارن و قدرت خوبی در آنالیز روی مسائل زندگی و ارتباطات کاری و اجتماعی مربوطشون دارن و زندگی رو اونجور که هست میبینن پس همیشه میتونن مدیر خوبی باشن.به جز مدیریت مالی.
      آبانی ها دروغ گفتن بلد نیستن پس زیاد به درد کارهای بازاری نمیخورن .با اونها حتما صادق باشین در غیر این صورت اگه صادق نباشین باز به شما دروغ نمیگن ولی خیلی چیزارو ازتون پنهون میکنن.هیچ وقت پنهون کاری نکنید چون بدون اینکه بدونید شاید مدتها شمارو در خصوص موضوعی که نسبت بهش حساس شده زیر نظر داره بدونه اینکه شما متوجه بشین.
      اونا به شکل تصاعدی با افزایش سن بیشتر از همسنای خودشون پخته تر میشن.حس مرد بودن در اونها کاملا بارز مثل پشت کار ،غرور ، غیریت، محکم صحبت کردن ، علاقمندی به زنان گرم مزاج ،سخت کوش بودن ، کمی کم حرف و زیاد اهل مهمونیهای شلوغ فامیلی نیستن' بیشتر در جمع های کوچک و همفکرشون ترجیح میدن باشن و پدری دلسوز و اکثرا شکمو.

      از لحاظ شخصیتی تاحدودی شبیه مردهای آلمانی هستن باهوش ،منظم درون گرا و عاشق موسیقی و مسافرت و هرچند اکثرا بنیه ی قویی دارن ولی به ندرت میبینین اهل ورزش باشن.
      از لحاظ مالی پول درآوردن رو بلدن ولی اهل پس انداز نیستن و پول رو برای زندگی میخوان نه برعکس پس مدیر مالی خوبی نیستن و شما میتونین این کار رو برعهده بگیرین.اونا خسیس نیستن البته این موضوع به فرهنگ غالب شهر و خانواده ایی که درونش بزرگ شدن خیلی بستگی داره.پس نگران هزینه های زنانه ای مثل لباس خریدن و آرایش و...نباشین .اونا بابت هر چیزی که شمارو زیباتر نشون بده پول میدن.
      از لحاظ جنسی بیشتر از اون چیزی که حدس بزنین قوی هستن.شاید این موضوع زیاد واستون مهم نباشه و یا حتی به دید بد به اون نیگاه کنید اما اگر همین الان یک سری به نت بزنین میبینید که متاسفانه بیش از نیمی از دلایل طلاق ها عدم نارضایتی جنسیست پس در صورتی که شماهم کارتون رو درست انجام بدین از این لحاظ خیالتون راحت باش به این نکته توجه مهم داشته باشین که در سنین بحران خانم ها(۳۰ تا ۴۰) که میل عاطفی و جنسی در خانمها تازه نمود پیدا میکنه اکثر مردها دچار کاهش میل جنسی ، سرد مزاجی و کم حوصلگی میشن ولی مرد آبانی همون اسب نری که میتونین همچنان باهاش بتازین.طوری شمارو از این موارد بی نیاز میکنه که هیچ وقت به دلیل خلاء عاطفی و جنسی مجبور نیستین در دنیای مجازی با مرد دیگه ایی دردو دل کنید.یه مرد آبانی توجه به زنش رو خوب بلده و همیشه جزییات ظاهریتون رو و حال درونیتون رو رصد میکنه.
      یادتون باش اگه وظیفه ی زنانتون رو باب میلش انجام بدین بعد از خدا دومین موجودی میشین که دوستش داره و همیشه بهتون وفاداره حتی وقتی که کنارش نباشین.مثل یک معتاد به شما اعتیاد پیدا میکنه.
      گاهی لازم بیش از اندازه واسش خوب نباشین هرزگاهی سر یکی از خواستهای شخصیتون باهاش قهر کنید و بعد از مدت کوتاهی خودتون پاپیش بزارین سمت اون برین این کار باعث میشه قدرتون رو بیشتر بدون و بیش از پیش دوستون داشته باش.قبل از ازدواج کاملا شخصیتی برخورد کنید و کمی شوخ ولی بعد ازدواج در هر سنی دیوانه وار عاشق خلو چل بازیهای دخترانگی شماست.
      هیچ وقت وانمود نکنید که به اون بینیازید و جلوش گارد نگیرین نشون بدین که بهش احتیاج دارین و میخواین تکیه گاهتون باشه مطمن باشین هر چه در توان داره واستون انجام میده.

      * دریک کلام مرد آبانی مرد بودن رو از هر مردی بهتر بلد به شرطی که شما زن بودن رو خوب بدونین.
      داشتن مرد آبانی که دوستتون داره یعنی امپراطوری که شما ملکه ش هستین.
      با اروزوی داشتن بهترین لحظات

      پاسخ ها

      • علی

        منم متولد هفتم آبانم و با متنی که نوشتین کاملا موافقم دقیقا همه چیزایی ک نوشتین رو من تو خودم میبینم

      • بدون نام

        درست زدی به هدف عالی بود

    • مهدی

      منم ا
      ابانیم دوازدهم مث یکتا ناصر عاشقشم

    • مهدی

      منم ۱ آبانم کاملا درسته + اینکه از دورغ و دغل بازی کسی واقعا نفرت داره

    • بدون نام

      دروغ نمیگن تا هیچوقت آتو ندن ولی پنهان کاریشون آدم رو ناراحت میکنه من یه جا بدهکار بودم حداقل یک ساله قسط باید میدادم و قبل از برج باید پاس میکردم اول برج پول دستم میرسید من پول رو با دو روز تأخیر به دوستم میدادم پولش هم مبلغ چندانی نبود اون وانمود میکرد واسه من رو میره میده و من همون پول رو دو روز بعد بهش میدادم یکی دو ماه آخر فهمیدم نه تنها پول من رو حساب نمیکرد بلکه همون پول من رو با تأخیر یک یا دو هفته ای میداد تا من بدقول حساب بشم در حالیکه من بهش گفته بودم با آشنات صحبت کن بذاره سر برج تا خودم بدم ولی دوستم گفت مشکلی نیست. چه کارهایی کرده خوشنامی من رو خراب کنه.

    • بدون نام

      منم متولد هفت آبانم و افتخار میکنم که آبانی هستم وبخصوص هفت آبان که روز تولد پدر ایران هستش

    • پژمان

      کاملا موافقم من سوم ابانم خصوصیاتش شبیه منه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشقم ۱۱ آبان ب دنیا آمد نمیدونم دوسم داره یا نه

    • بدون نام

      من یه ابانی بینظیرم

    • زینب

      عشق منم ۱۱ الانه
      امروز بهش گفتم دوسش دارم ولی نمیدونم چه برخوردی کنه
      خواهش میکنم ج بدید

    • AK

      آقای امیرحسین آرمان(کاوه درمانکن)روچراننوشتین؟!!!!!!!

    • حسام

      لطفا پست تفسیر متولدین نیمه دوم آبانم بزارید

    • بدون نام

      خصوصیات نیمه دوم هم بزارید

    • بدون نام

      نیمه دوم پس چی

    • مسعود

      دمتون گرم واقعا درست گفتین
      اینو دیگران باید بدونن
      که هرگز دروغ به پیش خردمند ابانی نگیرد فروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج