۳۵۲۱۰۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

سوءاستفاده بهزیستی از فرزند یک شهید

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی تبریز گفت: انتشار عکس فرزند شهید احمدی روشن در بنری که به منظور ترغیب مردم برای مشارکت در اطعام ایتام استفاده شده، تنها یک بی سلیقگی بود.

خبرگزاری میزان: معاون مشارکت های مردمی بهزیستی تبریز گفت: انتشار عکس فرزند شهید احمدی روشن در بنری که به منظور ترغیب مردم برای مشارکت در اطعام ایتام استفاده شده، تنها یک بی سلیقگی بود.

جواد ایمان زاده در گفت و گویی گفت: بابت انتشار اشتباه عکس فرزند شهید احمدی روشن در بنری که به منظور جلب مشارکت مردم برای حضور در طرح اطعام ایتام بود، عذرخواهی می کنیم.

سوءاستفاده بهزیستی از فرزند یک شهید

وی افزود: برای چاپ بنرها، بهزیستی استان آذربایجان شرقی با بخش خصوصی قرار دارد و به این خاطر که برای آماده کردن صندوق فطریه ها خود را آماده می کردیم، دقت چندانی به بنرهای منتشر شده نشد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی تبریز در خصوص تعداد بنرهای نصب شده در سطح شهر خاطرنشان کرد: تنها ۲ بنر با عکس فرزند شهید احمدی روشن در سطح شهر نصب شده بود که یکی از آنها در جلو درب بهزیستی تبریز بود.


واکنش مادر شهید احمدی روشن به بنر بهزیستی/ فرزندان شهدا یتیم نیستند

خبرگزاری میزان: مادر شهید احمدی روشن گفت: انتظار نداشتیم مسئولان بهزیستی تبریز عکس فرزند شهید احمدی روشن را در بنرهای اطعام ایتام خود استفاده کنند.

صدیقه سالاریان در گفت و گویی گفت: پس از چاپ بنری با عکس «علیرضا»، فرزند شهید احمدی روشن توسط بهزیستی تبریز، خانواده مراتب ناراحتی و اعتراض خود از این اشتباه را به سازمان بهزیستی اعلام کرد.

وی افزود: بنر سازمان بهزیستی در رابطه با اطعام ایتام در ماه مبارک رمضان بود و متاسفانه در این بنر از بهترین عکس علیرضا که در آغوش مقام معظم رهبری قرار داشته استفاده شده است.

مادر شهید احمدی روشن با تاکید بر اینکه « فرزندان شهدا یتیم نیستند» اظهارکرد: فرزندان شهدا یتیم نبوده بلکه پدران آنها همواره پس از شهادت نیز ناظر بر امور آنها هستند.

سالاریان در خصوص استفاده از تصاویر فرزندان شهدا در بنرهای مختلف اظهارکرد: انتظار ما این است که اگر قرار است از تصاویر فرزندان شهدا استفاده شود، در استفاده از عکس ها دقت لازم صورت گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عدالتخواه

      حالا قدر دانشمندان رو دونستید؟هنوز هم به دانش بها داده نمی شود

    • سالویا

      ضمن احترام برای این شهیدبزرگوار،میخواستم بدونم مگه یتیم بودن یه ایرادیاضعف محسوب میشه؟!!!که همسراین شهیدعزیزفرمودن فرزندمن یتیم نیست

    • بدبخت بیچاره

      سلام. اولا که چاپ عکس فرزند شهید به صورتی که گفته شده توهین نمیباشد. ثانیا اگر چاپ عکس یک کودک خردسال که نام اشنا باشدو جهت امور خیریه هم باشد توهین محسوب شود پس برای هر کودکی توهین است. فلذا بنظر میرسد بیش از حد و بیجا دارن جوسازی میکنند. همان اندازه که فرزند شهدای عزیز و یا فرزندان وزرا عزیز باشند فرزند ما بدبخت و بی کس ها هم عزیز است. انگار که باید عکس یکی از کودکان یهودی را باید در بنرها جا بدهند تا هیچ کسی ناراحت نشود. پوزش میخواهم. من الله توفیق

    • علیرضا

      از نظر حقوقی استفاده از عکس هر فرد جهت تلیغ بایستی با رضایت آن فرد باشد چه فرزند شهید وچه غیر آیا شمای نوعی از گذاشتن عکس عزیزت بعنوان تبلیغ جهت اطعام خوشنود میشوی؟
      ولی از جنبه دیگر
      فرزند شهید که با مایه گذاشتن از جان خودش مایه مباهات و سرافرازی ایران و ایرانی شده شاید در اسم یتیم باشد ولی در معنی والا سرپرستی دارد چون آقا امام حسین .
      انشالله روزی قدر قدر نادانسته ها را بدانیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج