۳۵۲۳۴۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جیلی NL۳، شاسی بلند جدید جیلی +عکس

همانطورکه می دانید شرکت خودروسازی جیلی از شاسی بلند جدید خود به نام جیلی NL۳ رونمایی کرده و حال قرار است بم خودرو این خودرو را به زودی وارد بازار ایران کند.

خودروبانک: همانطورکه می دانید شرکت خودروسازی جیلی از شاسی بلند جدید خود به نام جیلی NL۳ رونمایی کرده و حال قرار است بم خودرو این خودرو را به زودی وارد بازار ایران کند. شاسی بلند "Boyue" که قبلا با نام‌های امگرند Boyue، امگرند NL۳ و یا جیلی NL-۳ شناخته می‌شد، نسخه جدید آن از سوی شرکت خودروسازی جیلی معرفی شده که در مدل پایه با قیمتی ۹۸ هزار و ۸۰۰ یوانی و در مدل فول آپشن هم با قیمتی ۱۵۷ هزار و ۸۰۰ یوآنی عرضه می‌شود.

جیلی NL3، شاسی بلند جدید جیلی +عکس

در همین ابتدای کار می‌توان گفت که این خودروی شاسی بلند چینی با سه پیشرانه مختلف بنزینی چهار سیلندر عرضه می‌شود که جزییات آن‌ها به شرح زیر است.

پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی محور جلو محرک با قدرت ۱۴۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۸ نیوتن متری متصل به یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی.

پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر 163 اسب بخاری محور جلو محرک با گشتاور 250 نیوتن متری و متصل به یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و پیشرانه 1.8 لیتری چهارچرخ محرک مجهز به توربوشارژر با قدرتی 184 اسب بخاری و گشتاور 285 نیوتن متری که برای انتقال نیروی آن از جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده می‌شود و ظاهرا نسخه عرضه شده در بازار ایران نیز همین مورد آخر با بهترین و کامل ترین مشخصات فنی خواهد بود.

جیلی NL3، شاسی بلند جدید جیلی +عکس

برای توسعه و تولید این شاسی بلند هم طراحان از طول ۴۵۱۹ میلی متری، عرض ۱۸۳۱ میلی متری و ارتفاع ۱۶۹۴ میلی متری استفاده کرده‌اند که محورهای جلو و عقب آن را با فاصله‌ای ۲۶۷۰ میلی متری نسبت به یکدیگر در زیر شاسی نصب کرده‌اند. با نصب تمامی امکانات و تجهیزات هم وزن خشک ۲۰۷۵ کیلوگرمی بدست آمده که برای چنین خودرویی نسبتا زیاد تلقی می‌شود.

طراحی این خودرو را هم در جلو می‌توان به سبک چینی‌ها، در عقب به سبک ژاپنی‌ها و در داخل کابین هم به سبک اروپایی‌ها توصیف کرد که به طور کلی یک طراحی خوب و عامه پسند را خلق کرده‌اند.

در نهایت باید منتظر عرضه این خودرو توسط بم خودرو و مشخص شدن قیمت نهایی آن در زمان عرضه بمانیم ولی فعلا حدود قیمتی آن در رده ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده که در این صورت رقیب جدی و مستقیم برای تیگو ۵ ، هایما S۷ و جک S۵ اتوماتیک خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج