جاباما
۳۵۲۹۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شرط ورود کنکوری‌ ها به محدوده زوج و فرد

پلیس راهنمایی و رانندگی با تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری کنکور سراسری، شرط ورود کنکوری‌ها به محدوده زوج و فرد را طرح ترافیک اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: پلیس راهنمایی و رانندگی با تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری کنکور سراسری، شرط ورود کنکوری‌ها به محدوده زوج و فرد را طرح ترافیک اعلام کرد.

سرهنگ حسن عابدی ، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت اظهار کرد: با توجه به برگزاری کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه همکاران من در پلیس راهور پایتخت همچون دوره‌های قبل تمهیداتی را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور روانسازی ترافیک وتسهیل رفت و آمد کنکوری‌ها در اطراف محل‌های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت و برای تسریع در رسیدن به محل کنکور اقدام به بازگشایی مسیر خواهند کرد.

سرهنگ مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز با بیان اینکه تدابیر لازم برای ورود کنکوری‌ها به محدوده طرح زوج و فرد و ترافیک در روز پنجشنبه اتخاذ شده است، اظهارکرد: تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهنمایی و رانندگی پوشش ترافیکی داده خواهد شد و هماهنگی‌های لازم با عوامل شهرداری برای جابجایی کنکوری‌ها به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می‌شود و در این روز با حداکثر توان خود فعالیت خواهند کرد.

شرط ورود کنکوری ها به محدوده زوج و فرد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی درباره کنکوری‌هایی که حوزه امتحانی‌شان در محدوده طرح ترافیک یا زوج و فرد واقع شده است به ایسنا گفت: افرادی که محل آزمونشان در این محدوده‌ها واقع شده امکان ورود به طرح زوج و فرد و ترافیک را خواهند داشت و اگر چنانچه وسیله نقلیه متعلق به خود این افراد یا یکی از والدینشان باشد آنها می‌توانند با همراه داشتن فتوکپی کارت ورود به جلسه و تصویر کارت شناسایی خودرو که به نام یکی از اولیا یا خود داوطلب است، به واحدهای رسیدگی کننده به تخلفات رانندگی در سطح شهر تهران یا اداره مرکزی اجرایی مراجعه کنند.

وی درباره اینکه این افراد چه زمانی باید به مراکز اجراییات مراجعه کنند و یا الزامی برای مراجعه پیش از برگزاری کنکور است یا خیر ؟ اظهار کرد: متقاضیان می‌بایست پس از برگزاری کنکور سراسری به این مراکز مراجعه کنند تا جریمه‌ای که به واسطه دوربین‌ها برایشان ثبت شده پاک شود. از این رو لازم است کنکوری‌هایی که قصد ورود به طرح زوج و فرد را دارند حتما کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند.

به گفته مرادی ، این تسهیلات تنها شامل آن دسته از داوطلبان کنکوری می‌شود که ساعت برگزاری آزمونشان در صبح روز پنجشنبه است.

وی از متقاضیان و داوطلبان کنکور سراسری خواست تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی برای حضور در حوزه‌های امتحانی استفاده کرده و از تجمع در معابر منتهی به محل برگزاری کنکور نیز خودداری کنند تا دیگر متقاضیان نیز بتوانند بدون مشکل ترافیکی در محل حاضر شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج