۳۵۳۳۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمهیدات پلیس برای روزهای برگزاری کنکور

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به تمهیدات راهنمایی و رانندگی برای روزهای برگزاری کنکور سراسری گفت: ورود داوطلبان کنکور با خودرو شخصی در صورتی که حوزه امتحانی آنها واقع در محدوده طرح های اصلی ترافیک و زوج و فرد باشد، منعی ندارد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به تمهیدات راهنمایی و رانندگی برای روزهای برگزاری کنکور سراسری گفت: ورود داوطلبان کنکور با خودرو شخصی در صورتی که حوزه امتحانی آنها واقع در محدوده طرح های اصلی ترافیک و زوج و فرد باشد، منعی ندارد.

سرهنگ «مراد مرادی» با تاکید بر اینکه این تصمیم حسب دستور رئیس پلیس راهور پایتخت است، افزود: این طرح شامل داوطلبانی می شود که محل برگزاری آزمون آنها در محدوده ترافیک یا زوج و فرد باشد و قصد دارند از خودروی شخصی خود برای رسیدن به محل برگزاری آزمون استفاده کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان و یا والدین آنها می توانند پس از اتمام آزمون و از روز شنبه با دردست داشتن کپی کارت آزمون و کپی کارت خودرو (در صورتی که خود و یا والدینشان مالک خودرو باشند) به واحد های رسیدگی به تخلفات پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت مراجعه کنند.

به گفته سرهنگ مرادی، این تصمیم به منظور رفاه حال داوطلبان کنکور گرفته شده و جریمه اعمال شده ورود غیر مجاز به طرح ترافیک و زوج و فرد در روز آزمون از سیستم حذف می شود.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در زمان برگزاری آزمون برای تسهیل در امر عبور و مرور در آن محدوده حضوری ویژه خواهند داشت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت همچنین به داوطلبان و والدین آنها توصیه کرد: در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس برای رساندن خود به محل برگزاری آزمون استفاده کنند.

آزمون سراسری دانشگاه های کشور امروز پنجشنبه و فردا جمعه برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج