جاباما
۳۵۳۳۹
۲۵ نظر
۵۰۵۷
۲۵ نظر
۵۰۵۷
پ

پریناز ایزدیار، وکیل حمید گودرزی شد و دزد به او زد

حمله یک شرور به بازیگر زن تلویزیون

پریناز ایزدیار را مخاطبان سریال های مناسبتی تلویزیون به خوبی می شناسند. او این روزها مشغول بازی در سریال «زمانه» حسن فتحی است. هر چند این کار چند روزی تحت تاثیر اتفاق ناگواری که برای ایزدیار افتاده، قرار گرفته است. جزئیات را از زبان خود ایزدیار بخوانید

حمله یک شرور به بازیگر زن تلویزیون

تماشا: پریناز ایزدیار را مخاطبان سریال های مناسبتی تلویزیون به خوبی می شناسند. کسی که با «پنج کیلومتر تا بهشت» دیده شد و خیلی زود توانست به یکی از ستاره های نوپای تلویزیونی تبدیل شود.

او این روزها مشغول بازی در سریال «زمانه» حسن فتحی است. هر چند این کار چند روزی تحت تاثیر اتفاق ناگواری که برای ایزدیار افتاده، قرار گرفته است. جزئیات را از زبان خود ایزدیار بخوانید:

شنیده ایم تازگی اتفاق ناگواری برایت افتاده. گویا یک دزد به تو و ماشینت حمله کرده و باعث مشکلاتی برای تو شده. خودت برایمان توضیح بده چه اتفاقی افتاده.

- چهار راه فرمانیه منتظر دوستم بودم تا سوار ماشینم شوم و با هم به عروسی برویم. شیشه سمت شاگردم پایین بود و اصلا حواسم به این موضوع نبود. دیدم آقایی به سمت ماشین می دود و سرش را داخل ماشین کرد تا کیفم را بردارد. کمی مقاومت کردم که نتواند کیفم را ببرد اما زورم به او نرسید و خیلی سریع سوار موتوری که منتظرش بود شد و در رفت.

حمله یک شرور به بازیگر زن تلویزیون

با هم درگیر شدید؟

- من تمام تلاشم را کردم که نتواند کیفم را ببرد اما با کف دستش به صورتم کوبید و فرار کرد! آنقدر هم حرفه ای این کار را انجام داد که نتوانستم چهره اش را ببینم! امیدوارم حداقل مدارکم را بیندازد در صندوق پست.

چه اتفاقی برای خودت افتاد؟

- صورتم ورم کرد و جای مشتش روی صورتم ماند. از طرفی صبح هم باید می رفتم سر صحنه جلوی دوربین ولی سعی کردیم با گریم درستش کنیم. من بعد از این اتفاق چون به شدت عصبی شده بودم، ۴۵ دقیقه گریه می کردم.

واقعا اتفاق ترسناکی است. از آن موقع به بعد هم همیشه شیشه های ماشینم را بالا می دهم. این کار را به همه مردم توصیه می کنم چون این روزها خیلی دزدی زیاد شده.

این تصور در ذهنت نیامد که ممکن است آدمی از دستت ناراحت باشد و این برنامه را برایت چیده باشد؟

- نه، مطمئنم آن دزد فقط به فکر بردن کیفم بود و هیچ چیز دیگری در این میان وجود نداشت. فکر نمی کنم کسی اینقدر با من مشکل داشته باشد، ولی خب بالاخره ممکن است در هر آدمی حس حسادت یا کینه به وجود بیاید، حتی خود من هم از این قاعده مستثنا نیستم ولی چون همیشه رفتارم با اطرافیانم خیلی خوب است، بعید می دانم کسی اینقدر با من مشکل داشته باشد که بخواهد چنین کاری انجام دهد.

بعد از این اتفاق به اولین کسی که زنگ زدی که بود؟

- اول به پلیس ۱۱۰ زنگ زدم و بعد به برنامه ریز سریال «زمانه». به او گفتم فردا یک ساعت به من فرصت بدهید بروم کلانتری دنبال مدارکم. دوست نداشتم به پدر و مادرم زنگ بزنم و بیخود نگرانشان کنم.

چقدر پول در کیفت بود؟

- شانسی که آوردم پول هایم را دو دسته کرده بودم و در دو کیف گذاشته بودم. فکر می کنم ۳۰۰-۲۰۰ هزار تومان پول در آن کیف بود. مهم آن مدارک شناسایی و عابربانک هایم است که دزد برد!

حالا کمی از سریال «زمانه» حسن فتحی بگو.

- نام قبلی این سریال «ارغوان» بود که به «زمانه» تغییر کرد اما اینکه با چه نامی پخش شود، هنوز معلوم نیست. از اول قرار بود این سریال ۴۵ قسمتی باشد اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده. کار در این سریال تا الان خوب بوده ولی امیدوارم بهتر هم بشود.

ان شاء الله این همه زحمت باعث شود زمان پخش استقبال شایسته ای از آن به عمل بیاید. نمی دانم مردم چقدر این کار را دوست داشته باشند اما خودم که فکر می کنم کار خوبی شده است.

سریالی که باعث شد دیده شوی «پنج کیلومتر تا بهشت» بود. «زمانه» بیشتر باب میلت است یا کار علیرضا افخمی؟

- آن کار اولین سریال من بود و از آن مهمتر اینکه در ماه رمضان پخش شد. اتفاق بزرگی برای من بود اما در «زمانه» حرفه ای تر کار می کنم و چیزهای جدیدی را تجربه می کنم. فکر می کنم کار کردن با آقای «حسن فتحی» برای همه بازیگرانی که تا امروز با ایشان کار کرده اند تفاوتی با دیگر کارهایشان داشته است؛ خیلی از چهره ها و سوپر استارهای سینمای ایران مثل «شهاب حسینی»، «کتایون ریاحی»، «هدیه تهرانی»، «هانیه توسلی»، «حسین یاری» و ... که این همه کارهای درخشان در کارنامه شان است، حداقل یک کار با آقای فتحی داشته اند. مطمئنم این همکاری برای همه شان یک اتفاق و تجربه بزرگی به حساب می آید، قطعا برای من هم همینطور خواهد بود و امیدوارم آنچه باید را از ایشان یاد گرفته باشم.

یعنی می خواهی بگویی جا پای مثلا هدیه تهرانی و کتایون ریاحی گذاشته ای؟

- نه، من این حرف را نزدم! (می خندد) این عزیزان پیشکسوت های من هستند و اصلا قصد مقایسه ندارم اما به هر حال حضور در کار «حسن فتحی» برای من یک سکوی پرتاب ایده آل به حساب می آید و قدم بزرگی برای پیشرفتم خواهد بود.

کم کم باید لقب «لوک خوش شانس» را به خاطر کار با کارگردان های بزرگ تلویزیونی به تو بدهیم، موافقی؟

- اتفاقا سر این کار و بعد از تجربه «پنج کیلومتر تا بهشت» دوباره با آقای «شهرام قاعدی» همبازی هستم و ایشان اولین روزی که من را سر صحنه دیدند، همین حرف شما را به من زدند! (می خندد) او گفت: «خیلی خوش شانسی که در این کار هم هستی.»

ولی خودم اعتقادی به شانس ندارم، به نظرم حتما چیزهایی درونم هست و دیده شده که این اتفاقات خوب برایم می افتد. مسلما وقتی آدمی مثل «حسن فتحی» بازیگرانش را انتخاب می کند، حتما معیارهایی برای خودش دارد، همانطور که یک بازیگر، خودش کار و کارگردان را انتخاب می کند.

ماندگارترین سریال «حسن فتحی» از نظر تو کدام یک است؟

- به نظرم «میوه ممنوعه» و «شب دهم».

به نظرت کیفیت و جذابیت «زمانه» به «میوه ممنوعه» می رسد؟

- نمی دانم. باید پخش شود تا بازخوردهای مردم را ببینیم. تفاوت این کار با «میوه ممنوعه»، انتخاب بازیگران است که آقای فتحی این بار به بازیگران جوان مثل من، «حسین مهری» و چند بازیگر دیگر خیلی بها داده اند.

درباره نقشت برایمان توضیح بده. نقش اصلی است؟

- بله، در این کار پارتنر اصلی «حمید گودرزی» هستم. «ارغوان» دختری است که فکر می کنم خیلی از آدم ها به خصوص دختران همسن و سال «ارغوان» با او همذات پنداری خواهند کرد. او مثل هر آدم دیگری اشتباه می کند، کار درست انجام می دهد، خوش اخلاق و بد اخلاق می شود، به فکر انتقام می افتد و زندگی اش مثل همه آدم های عادی ابعاد مختلفی دارد.

خیلی قهرمان عجیب و غریبی نیست و دوستش دارم. از اول تا انتهای داستان اتفاقاتی می افتد که ارغوان خیلی تغییر شخصیت می دهد و گره های جدیدی در قصه ایجاد می شود. اکثر کاراکترهای این سریال رمزآلود هستند.

دوست داری با کدام کارگردان ها کار کنی؟

- هر وقت از من می پرسیدند دوست داری با چه کارگردانی کار کنی، آقای فتحی قطعا یکی از گزینه هایم بود و مطمئنم اگر به افراد دیگری هم فکر کنم، همکاری مان اتفاق خواهد افتاد. یک بار در برنامه تحویل بهار آقای فرزاد حسنی ایشان از من پرسیدندن دوست داری با کدام کارگردان کار کنی؟ من هم در جواب گفتم آقایان داریوش مهرجویی و اصغر فرهادی. آنجا آقای حسنی حرف عجیبی زد و گفت: «یعنی هر کس اسکار می گیرد خوب است باهاش کار کنی؟!» البته ایشان اجازه ندادند جواب سوالشان را بدهم اما مگر در اینکه آقای فرهادی قبل از گرفتن اسکار هم کارگردان خوبی بودند شکی وجود دارد؟! اگر الان هم دوباره همین سوال از من بشود با اطمینان کامل می گویم کار با آقایان فرهادی و مهرجویی آرزویم است و اگر این اتفاق هم نیفتد، دوست دارم یک ساعت روبرویشان بنشینم و از تجربیاتشان استفاده کنم.

چقدر تجربه حمید گودرزی در سریال «زمانه» به کمکت آمد؟

- حمید گودرزی در کار خیلی پارتنر خوبی است، به خودش هم این موضوع را گفته ام که قبل از اینکه بشناسمش هیچ وقت تصور نمی کردم همکار خوبی باشد! خیلی با حوصله است و انرژی زیادی برای پلان های خودش و حتی من می گذارد تا کار خوب از آب دربیاید.

خدا را شکر روبروی آدمی بازی می کنم که خیلی از مردم دوستش دارند و همیشه بازی های خوبی داشته. او جزو کسانی است که همیشه دوست داشتم یک روز با هم کار کنیم.

حمید گودرزی در این کار همسرت است؟

- نباید داستان را لو بدهم! (می خندد) نه، ما اول داستان می بینیم «ارغوان» یک وکیل است و «حمید گودرزی» (بهزاد) موکل اوست. حالا اجازه دهید اینکه چه اتفاقاتی بعدا برای این دو نفر می افتد، همه با هم زمان پخش ببینیم، فقط می توانم بگویم خیلی اتفاقات عجیبی برایشان خواهد افتاد که اصلا قابل پیش بینی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمیم

      پولهاش دو دسته بوده یه دسته اش 200 300تا بوده ایییییییییییین همییییییییییین داغوووون با همین طرز بازیگری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشه مگه؟؟؟تو خودتو جمع کن بابا....

      • ice

        کاربر جان تو چته حالا؟؟؟؟!

      • .....

        خب راست میگه حالا شاید چیزی هم نداشته ها الکی کلاس میذاره با این قیافه اش

      • سمي

        به نظر من اصلا داغون نيست
        چشه مگه؟

      • سمي

        راستي شميم جان وقتي مي نويسن 200-300 يعني حدودا 200 تا 300
        نه دوتا دسته پول يكي 200 يكي 300

    • Mahsa

      اخ چه ناز، چه ملوس،یه سیلی خورده چهل وپنج دقیقه گریه کرده اگه دو تا سیلی میخوردیا پولاشو دو دسته نکرده بود حتما یه هفته عزای عمومی اعلام میکرد

      پاسخ ها

      • راحیل

        منم 45 دقیقه به حرف تو خندیدم... با حال گفتی...

    • بدون نام

      vaqean hesadat bad chiziye bandeye khoda delesh khoshe doshman nadare age gire in chand ta karbare bala mioftad mifahmid etefaqan kheili ham doshman dare onam che doshmanhayi khoda nasib nakone.

    • rahil

      آخه کدوم ادم عاقل این همه پول تو کیف دستیش میذاره

      پاسخ ها

      • سمي

        اون عاقلي كه بخواد خريدي چيزي كنه عزيزم
        با اين قيمتا و گروني پولش چيزي نبوده كه

      • هاشم

        سمی جان الان یه کارتهای بانکی اومده، همه جا از همین کارتها استفاده میشه وگرنه واضحه که این مقدار پول با این وضعیت گرونی اینقدر ی نیست

    • مهناز

      خانم بازيگر محترم شما كه ديگر بايد حرفه اي باشيد تو دروغ گفتن ؟
      يكي از عوامل مهم بازيگري البته بعد از پول و پارتي داشتن ، فكر كنم داشتن حافظه خيلي مهم باشه مگه نه ؟
      در اول صحبت هاتون گفتيد كه دزد با كف دست به صورت شما زده و بع در چند خط پايين تر عنوان كرديد كه با مشت روي صورت شما زده و باد كرده بوده و ....
      آخر تكليف مارو روشن كنيد عمدي بوده و از دوستان خودتان اين كار را كردند تا باعث شود شما كمي سر تيتر مجله ها قرار بگريد يه كمي هم معروف شويد ! كه بنظر من اين راهش نيست .يا اگه هم عمدي در كار نبوده چرا اين همه تناقض در صحبت هاي شماست ...
      آخه چرا ؟؟؟

    • رها

      این اتفاق روزانه شاید برای هزاران نفر بیفته حالا این خانم بازیگر خیلی مهمه که خبرش رو تو اینترنت مینویسن؟ من خودم اینو تجربه کردم یه گوشی موبایل و پول نقد و مدارکم که هیچوقت به دستم نرسید...
      وقتی کیفم دزدیده شد هیچکس جوابگو نبود...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا؟؟نکنه میخواستی تورو هم تو اینترنت بزارن؟

    • بدون نام

      chiye mhnaz khanom,shoma,chera,hers,mikhori, mage,farqiham,be,hale,shoma,mikone?to,in,donya,ja,baraye,hame,hast,jaye,shoma,ro,ke,na,gerefte,talash,karde,estedad,dashte,movafaq,shode,bejaye,inke,barash,arezoye,movafaqiyat,konim,harkodomemon,darim,on,roye,digamono,benamayesh,mizarim,vaqean,zeshte,baraye,ma,ke,edeaye,roshan,fekrimon,goshe,falak,ro,kar,karde.

    • solmaz

      خدایا,کای کن که کشوری بدون دزد داشه باشیم.(:

    • سانیا

      ولی به نظر من اون راست میگفت و خبلی هم درست صحبت میکرد
      من که باورم شد چون اون دروغ بلد نیست
      البته من به اون ایمان دارم

    • سانیا

      من که میدونم اون راست میگه
      من باورش دارم

    • یاسمینا

      واقعا که!!!!طرف میزنه یکی رو میکشه هیچکی نمیاد بگه خرت به چند؟ اونوقت واسه یه صفر کیلومتر میزگرد گذاشتین؟؟متاسفام

    • پریسا

      واااای خدا جوووووووون عاشقشم.پریناز میمیرم برات

    • سپیده

      سلام الهی عجب زمونه ای شده حالا مدارک پیدا شد؟

    • عباس

      اصلا عاشق بازی هاشم

    • نگین میلانی

      عاشقتم.

    • احسان

      دوستتون دارم عاشق سه تابازیگرم شبنم قلی خانی داریوش فرهنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج