۳۵۳۶۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبدالله‌ زاده: دلم با فولاد بود

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: من علاوه بر فولاد از چند تیم دیگر نیز پیشنهاد داشتم ولی دلم با فولاد بود و خدا خواست که در این تیم بمانم.

خبرگزاری ایسنا: هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: من علاوه بر فولاد از چند تیم دیگر نیز پیشنهاد داشتم ولی دلم با فولاد بود و خدا خواست که در این تیم بمانم.

احمد عبدالله‌زاده اظهار کرد: من هشت سال از رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در فولاد بوده‌ام و مدیون این باشگاه هستم و با توجه به این که آقای سعداوی هم سرمربی تیم شده است، تصمیم گرفتم که در فولاد بمانم و ان‌شاءالله بتوانم به تیم کمک کنم.

وی گفت: به هر حال قبل از تمدید قرارداد مشکلاتی وجود داشت که طی صحبت‌هایی که با سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه داشتم، حل شد و اکنون در تمرینات تیم شرکت می‌کنم و مشکل خاصی هم نیست.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: شرایط تیم خوب است و بازیکنان به ۷۰، ۸۰ درصد از آمادگی رسیده اند و ان‌شاءالله تا آغاز لیگ با برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی، به شرایط بهتری خواهیم رسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد امسال می‌تواند نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کند، گفت: باید دید شرایط در بازی‌ها به چه صورت است ولی تیم‌مان جوان است و بازیکنان با تجربه‌ای هم مانند اسماعیل شریفات، عبدالله کرمی و ایوب والی دارد و ان‌شاءالله که بتوانیم با یک تیم خوب، راهی مسابقات شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

عبدالله‌زاده در پاسخ به این سوال که با توجه به این که اردوهای قبلی همراه با تیم نبوده‌اید آیا از سایر بازیکنان عقب نیستید، عنوان کرد: در مدتی که نبودم به صورت انفرادی تمرین داشتم. البته از کارهای ترکیبی تیم کمی عقب افتاده‌ام ولی در چند روزی که همراه با تیم بوده‌ام، تقریباً جبران شده است و ان‌شاءالله تا آغاز لیگ به آمادگی دلخواه نیز خواهم رسید.

وی بیان کرد: سال گذشته هم تیم خوبی داشتیم ولی مشکل گلزنی داشتیم. امسال هم تیم‌مان تقریبا خوب است فقط در یکی، دو پست کمبود بازیکن داریم و باید یک مهاجم شش دانگ جذب کنیم که با جذب این بازیکن، فکر می‌کنم تیم‌مان در جریان مسابقات موفق باشد. به هر حال آن چه در حال حاضر مشخص است، نشان از این می‌دهد که تیم خوب و جوانی داریم.

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با آمدن سعداوی، اتحاد و همدلی در تیم بیشتر شده است و همه بازیکنان نیز از او شناخت کافی دارند و صمیمیت بسیار است و ان‌شاءالله بتوانیم با عملکردمان، هم نظر سرمربی را جلب و هم دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پایان گفت: من از نفت آبادان و چند تیم دیگر نیز پیشنهاد داشتم ولی دلم با فولاد بود و خدا خواست که در این تیم بمانم و به آن کمک کنم و خودم هم چنین چیزی را می خواستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج