جاباما
۳۵۳۸۷۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حسین کلانی:

طارمی و رضاییان شانس آوردن کشته نشدند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به عنوان یک پرسپولیسی و یک شاهینی قدیمی هرکاری بتوانم برای تیم انجام می دهم اما نه به عنوان وظیفه شغلی و انتصابی.

کاپ: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به عنوان یک پرسپولیسی و یک شاهینی قدیمی هرکاری بتوانم برای تیم انجام می دهم اما نه به عنوان وظیفه شغلی و انتصابی.

حسین کلانی در گفت وگویی درباره جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان از پرسپولیس اظهار داشت: مدت هاست از فوتبال ایران دورم و دو روز پیش به ایران برگشتم و اخبار را با دقت رصد نمی کردم لذا نمی توانم درباره جدایی طارمی و رضاییان از پرسپولیس نظر دقیقی بدهم ابتدا باید بدانم چه مسایل رخ داده است. فقط معتقدم آنها خیلی شانس آوردند که روز حضورشان در ترکیه در فرودگاه نبودند و در آن انفجار اتفاق تلخی برایشان رخ نداد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نحوه جدایی آنها که به دلخوری هواداران پرسپولیس منجر شد صحیح بود؟ گفت: آنچه در این ماجرا مهم است به بحث مالی و اقتصادی برمی گردد. دنیا دنیای پول است. اقتصاد نقش اساسی را ایفا می کند. متاسفانه دیدگاه ها هنوز مربوط به گذشته است. نباید مقایسه کنیم و بگوییم در قدیم بازیکنان چگونه بودند و حالا چگونه هستند. ما باید سیستم و روش مان را تغییر دهیم وقتی ما حرفه ای نیستیم نباید توقع داشته باشیم بازیکنان مان از روش های واضح و شفاف استفاده کند. من نمی خواهم قضاوت کنم ولی تا وقتی سیستم حرفه ای در فوتبال مان حاکم نشود شرایط همین است.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: هواداران با احساساتشان پیش می روند. همیشه مسایل احساسی جایگزینی برای مسایل درست بوده است. وقتی شما به من قوانین راهنمایی و رانندگی را آموزش نمی دهید نمی توانی جریمه ام کنید ما به بازیکن قوانین حرفه ای را آموزش نداده ایم و به او می گوییم حرفه ای عمل کن. او نیز جواب می دهد آیا شما به عنوان صاحب کار من قوانین حرفه ای دارید؟ آیا بیمه من آینده من مدیربرنامه من و ... همگی در چارچوب فوتبال حرفه ای قرار دارد.

کلانی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در باشگاه پرسپولیس مسوولیتی را عهده دار شود گفت: بنده به عنوان یک پرسپولیسی و یک شاهینی قدیمی هرکاری بتوانم برای تیم انجام می دهم اما نه به عنوان وظیفه شغلی و انتصابی. بنده در گذشته و در زمان سیاسی عضو هیات مدیره شدم و برنامه اسپانیا را گذاشتیم که دیدید چه مسایلی پیش آمد. یک مقطعی هم به باشگاه آمدم و قرار بود مجموعه ورزشی پرسپولیس را مهندسی کنیم و به ثمر برسانیم اما حاصلی نداشت. به دلیل آنکه اینجا کار گروهی مورد پذیرش نیست بنده ترجیح می دهم مسوولیتی نپذیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگاه به پاقدمشون تو ترکیه

    • بدون نام

      آقای طارمی ورضایی برگردید برگردید ترکیه ناامنه اصن اشتباه کردیم شمارو به بادانتقادگرفتیم ،سلامتی شمابرای ما مهم است ،ازطرف جمعی پشیمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج