۳۵۴۲۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو در اولین دیدار با شیاطین به دنبال چیست؟

امشب، منچستر یونایتد در دیداری دوستانه به مصاف ویگان اتلتیک خواهد رفت. قبل از تور چین و جدال با منچسترسیتی و درتموند، ژوزه مورینیو قصد دارد تا تیمش را برای فصل جدید محک بزند.

ورزش سه: امشب، منچستر یونایتد در دیداری دوستانه به مصاف ویگان اتلتیک خواهد رفت. قبل از تور چین و جدال با منچسترسیتی و درتموند، ژوزه مورینیو قصد دارد تا تیمش را برای فصل جدید محک بزند. قصد داریم تا پنج هدف اصلی مورینیو را از دیدار با ویگان اتلتیک بررسی کنیم:

۱- رویکرد تاکتیکی مورینیو

همیشه تیمهای مورینیو را با ترکیب ۱-۳-۲-۴ در میدان دیده ایم. بنای تاکتیکی مورینیو را با یک دفاع مستحکم و قوی و بازیکنانی که این خط را حمایت می کنند شناخته ایم. سیستمی که در دوران فان خال کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. امشب، شیاطین سرخ اولین دیدار خود را با این سیستم به نمایش خواهند گذاشت.

۲- جدال بازیکنان ذخیره با ویل گریگ

امشب ۱۴ بازیکن اصلی منچستر یونایتد در این دیدار غایب هستند. بازیکنانی که به علت حضور در مسابقات یورو ۲۰۱۶ یا کوپا آمریکا، در تعطیلات به سر می‌برند و مورینیو نمی‌تواند از آنها استفاده کند. مایکل کریک و آندره هررا، تنها بازیکنان اصلی خط میانی شیاطین سرخ می‌باشند که می‌توانند در مقابل ویگان به میدان بروند. لوک شاو، بعد از ۱۰ ماه به میادین باز می‌گردد و می‌تواند در این تیم به میدان برود. ویل گریگ، مهاجم ایرلند شمالی در یورو، می تواند آزمون خوبی برای مدافعان و سیستم دفاعی منچستری ها باشد.

۳- استفاده از بازیکنان آکادمی

مورینیو برای دیدار امشب، تعداد زیادی از بازیکنان جوان خود را وارد لیست تیمش کرده است تا در دیدا‌های دوستانه، آنها را محک بزند. بازیکنانی مثل آلکس تونزبه، ترل وارن و فوسا منسا می‌توانند در پست های مختلف خط دفاعی امتحان شوند. بازیکنانی که در فصل گذشته و زیر نظر فان خال هم در لیست قرمزهای شهر منچستر حضور داشتند. همچنین یکی از استعدادهای آکادمی منچستر، یعنی سام جان استون هم می تواند در غیاب ده خیا و رومرو، درون دروازه تیم منچستر قرار بگیرد.

۴- حضور خریدهای جدید مورینیو

به جز زلاتان ایبراهیمویچ، فوروارد جدید تیم که هنوز در آمریکا و تعطیلات به سر می‌برد، بازی امشب فرصت خوبی برای استفاده از هنریک میختاریان و اریک بیلی می‌باشد. اریک بیلی در صورت درخشش، می‌تواند به قلب خط میانی تیم مورینیو شخصیت ببخشد.

همچنین هنریک میختاریان هم می‌تواند در پست های مختلف خط هجومی ایفای نقش کند و امشب فرصت خوبی برای رونمایی از ستارگان جدید منچستر می‌باشد.

۵- روشن شدن شرایط خوان ماتا

امشب، تعداد کمی از ستاره های یونایتدی‌ مجال حضور در دیدار دوستانه برابر ویگان را خواهند داشت اما حضور خوان ماتا می تواند خط بطلانی بر شایعه خروج وی از فهرست بازیکنان تیم مورینیو باشد. بعد از پیوستن مورینیو به منچستر، اخبار زیادی در مورد رابطه نه چندان خوب مورینیو و ماتا به گوش می‌رسد. مورینیو در ژانویه ۲۰۱۴ و زمانی که در چلسی فعالیت می‌کرد، خوان ماتا را به همین منچستر یونایتد واگذار کرد. البته ماتا در روزهای اخیر با تیم مورینیو تمرین کرده است و بعد از عدم حضور در لیست اسپانیا برای یورو ۲۰۱۶، آماده بازی کردن در ترکیب منچستر یونایتد می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج