جاباما
۳۵۵۲۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طنز: این عذرخواهی که گفتی چی هست اصلاً؟

پیمان مقدم در روزنامه ایران نوشت:

خب مستحضر هستید که بلوای فیش‌های حقوقی داغ داغ است. دلواپسان بعد از ضربه سهمگینی که در انتخابات مجلس نوش جان کرده‌اند، حالا حالاها دست از دامن فیش‌ها نمی‌کشند. تا دیروز می‌فرمودند این چه وضع صفرهای نجومی است. بعدش که دولت اشکال را اقرار کرد، فریاد برآوردند که چرا عذرخواهی نمی‌کنند، بعد که عذرخواهی کردند یقه درانیدند که چرا متخلفان استعفا نمی‌دهند. حالا که متخلفان استعفا داده‌اند می‌فرمایند کافی نیست چرا برخورد نمی‌شود. لابد چند روز دیگر می‌فرمایند که متخلفان را باید به همراه جناب ظریف بر استری بنشانند و گرد شهر چرخانند تا عبرت خلایق شوند.

چرا جناب ظریف؟ واقعاً نیازی به توضیح دارد؟ دلواپسان تا همیشه و با استخوان در گلوی برجام دل‌شان با آقای ظریف صاف نمی‌شود. حالا تا هر زمانی که طول بکشد. جناب ظریف تا دنیا دنیاست مقصر اصلی الف تا واو همه مکافات‌های این دیار است. اما دیروز که تونل توحید، این یگانه نگین تونل‌سازی کهکشان راه شیری به سبب نشت شدید آب بسته بود و ترافیک کلافه کننده ای سرتاسر مسیرهای منتهی به آن را فرا گرفته بود با خودمان فکر می‌کردیم واقعاً دولت اعتدال چرا هنوز بر مسند خود مانده؟چرا کسی استعفا نداده؟ چرا ظریف کنفرانس خبری نمی‌گذارد؟

خب بهتر می‌دانید که دلواپس جماعت و همراهان اساساً اعتقادی به عذرخواهی ندارند؛ عذرخواهی خوب است البته اما برای پاستورنشین و گرنه کسی که خانه‌اش بهشت است را چه به عذرخواهی...

مگر قبلاً که با یک بارش باران سیلاب شهر را فرا گرفت و آب تا پله برقی ایستگاه متروی استاد معین بالا آمد کسی عذرخواهی کرد؟ مگر قبلاً که بواسطه مشتی کاغذپاره قیمت‌ها پرواز کرد و بهای دارو سر به فلک گذاشت و خیلی اقلام درمانی کمیاب و نایاب شد عذرخواهی در کار بود؟

مگر کسی از پزشکان محترم به خاطر خطا و اهمال و کم توجهی احتمالی که سبب درگذشت یک چهره جهانی شده عذرخواهی کرده؟ خب لابد می‌دانید که آدم‌ها اگر قرار است بمیرند باید خودشان زودتر زحمتش را بکشند و کار به خطا و اهمال نرسد تا کسی دچار دردسر شود و مورد سؤال قرار بگیرد.

اصلاً شما که هی شلوغش می‌کنید بفرمایید چند کلاس درس خوانده اید؟ اصلاً می‌دانید عذرخواهی را با کدام ع می‌نویسند؟ اصلاً شما خودت بابت کاغذ بی‌کیفیت و چاپ نازل روزنامه‌تان از دیگران عذر می‌خواهید؟ اصلاً آیا دولت اعتدال بابت عهدنامه ترکمانچای و عهدنامه دارسی از مردم عذرخواهی کرده؟

راستی من اینجا چند تا فیش حقوقی دارم. بگم؟ بگم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج