۳۵۵۴۳۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خودروی گلف پیشرفته‌ی مرسدس بنز

مرسدس بنز از خودروی گلف پیشرفته‌اش رونمایی کرد. این خودروی اسپرت سه سال پس‌ از اینکه شرکت از هواداران خواسته بود، ایده‌شان را برای “خودروی گلفی برای آینده” ارائه دهند، ساخته‌شده است. البته این خودرو مانند ایده‌ی هواداران یک خودروی بدون راننده نیست. اما محصول نهایی مرسدس بنز که حاصل همکاری این شرکت با شرکت گاریا است، مجهز به تبلتی ۱۰٫۱ اینچی است که سرعت، میزان مصرف سوخت و کنترل‌های خودرو را نمایش می‌دهد.

وب سایت بیتلاگ: مرسدس بنز از خودروی گلف پیشرفته‌اش رونمایی کرد. این خودروی اسپرت سه سال پس‌ از اینکه شرکت از هواداران خواسته بود، ایده‌شان را برای "خودروی گلفی برای آینده" ارائه دهند، ساخته‌شده است. البته این خودرو مانند ایده‌ی هواداران یک خودروی بدون راننده نیست. اما محصول نهایی مرسدس بنز که حاصل همکاری این شرکت با شرکت گاریا است، مجهز به تبلتی ۱۰٫۱ اینچی است که سرعت، میزان مصرف سوخت و کنترل‌های خودرو را نمایش می‌دهد.

خودروی گلف پیشرفته‌ی مرسدس بنز

راننده می‌تواند با تپ کردن بر روی صفحه‌نمایش، حالت‌های رانندگی را (اسپرت و یا اکو - سازگار با محیط‌ زیست) را تغییر دهد. همچنین او از طریق این صفحه‌ نمایش امکان روشن و خاموش کردن چراغ‌های جلو، بخاری، برف پاکن‌ها را نیز دارد. از دیگر امکانات این تبلت دسترسی به موقعیت خودرو در زمین گلف و به برنامه‌های متنوعی مانند اپلیکیشن‌های هواشناسی است. علاوه بر تبلت، این خودرو مجهز به اسپیکرهای بلوتوث و یک یخچال‌فریزر نیز هست.

mercedes-gold02 این ماشین گلف از طریق این تبلت کنترل می‌شود مرسدس بنز می‌گوید، در آینده یک اسمارتفون را در خودرو یکپارچه‌سازی خواهد کرد. در حال حاضر برنامه‌ی شرکت، به نمایش گذاشتن خودرو در برخی از نمایشگاه‌های چند ماه آینده ازجمله، اوپن بریتیش و رویدادهای مشابه دیگری در دانمارک، فرانسه و آلمان است.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
خودروی گلف پیشرفته‌ی مرسدس بنز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج