۳۵۷۰۲۵
۳۸ نظر
۵۰۰۰
۳۸ نظر
۵۰۰۰
پ

تذکر منصوریان به سرپرست باشگاه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به طاهری متذکر می‌شوم هر جا ما می‌رویم آنها هم نیایند. آنها دو زمین در اختیار دارند و می‌خواهیم زمین شماره ۲ آزادی به طور کامل در اختیار استقلال باشد.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان قبل از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از وضعیت بدنی شاگردانم رضایت کامل دارم. شرایط بدنسازی ما در راستایی که می‌خواستیم تغییر کرد. در ۱۵ روز اخیر طبق برنامه مربی بدنساز‌مان تمرین کردیم.

وی ادامه داد: از باشگاه تشکر می‌کنم که شرایط برگزاری اردوی ما در ارمنستان را فراهم کرد اما از آقای جهانیان و افشارزاده خواسته‌ایم تا یک جای ثابت برای تمرینات تیم پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز دلخوری از پرسپولیسی‌ها یادآور شد: ما قرار شد تمرینات‌مان را در زمین شماره ۲ ورزشگاه‌ آزادی پیگیری کنیم اما نمی‌دانستیم که به یک باره طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) هوس می‌کند تمرینات پرسپولیس را به این زمین انتقال دهد در حالی که آنها دو ورزشگاه در اختیارشان است. صلاح نیست دو تیم بزرگ پایتخت و دو رقیب سنتی هر روز در یک جا تمرینات خود را انجام دهند. ما و پرسپولیس با یکدیگر رقیب هستیم اما نباید این قدر حساسیت به خرج داد. من و کریم باقری هم با یکدیگر ۲۰ سال است رقیب هستیم اما با هم رفاقت هم داریم. به هر حال به طاهری متذکر می‌شوم هر جا ما می‌رویم آنها هم نیایند. آنها دو زمین در اختیارشان هست و ما خواستیم که زمین شماره ۲ آزادی به طور کامل در اختیار استقلال قرار بگیرد چرا که نمی‌توانیم هر روز وسایل خود را در وانت گذاشته و به این زمین و آن زمین برویم، خوب نیست که جای ثابت نداریم.

منصوریان در واکنش به این مسئله که پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند کنعانی‌زادگان بازیکن پرسپولیس است و استقلال با جذب او کار غیرقانونی انجام داده گفت: در مورد جذب کنعانی‌زادگان ما اطلاعات کافی داشتیم که اقدام به گرفتن او کردیم، ضمن اینکه ما این بازیکن را از ملوان در اختیار گرفتیم و بحثی هم در آن نیست. اینکه باشگاه پرسپولیس سنگ‌اندازی می‌کند، به ما ارتباطی ندارد و ما در جذب این بازیکن طبق اصول خودمان عمل کرده و کار غیرقانونی انجام ندادیم، به زودی هم کارت بازی او صادر خواهد شد.

وی راجع به جذب نفرات جوان برای تیمش نیز خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم با جذب بازیکنان جوان شرایط سنی تیم‌مان را پایین بیاوریم و بازیکنان ۲۵ تا ۲۸ سال جذب کردیم، بازیکنانی که اگر با همین شرایط ادامه دهند در تیم ملی هم آینده خوبی خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع اعتراض نفتی‌ها به استقلالی‌ شدن میلاد زکی‌پور نیز یادآور شد: در مورد این بازیکن هم ما کار قانونی انجام دادیم، او طبق قانون ۳۰ درصد از قراردادش را و کمتر از حدنصاب را گرفته بود و می‌توانست فسخ کند. خوب نیست با قوانین فیفا هم مبارزه کنیم چرا که این قانون حق فسخ در فیفا آمده است. یک مورد باید اشاره کنم و آن اینکه باشگاه نفت اصلا تیم‌های پایه نداشت، تیم‌های پایه برای وزارت نفت بوده و تیم بزرگسالان برای موسسه نفت، در حقیقت در این ۱۸ سال آنها کار غیرقانونی انجام می‌دادند. من ۲ سال است از این موضوع اطلاع داشتم و به این خاطر به زکی‌پور گفتم قراردادش را با تیم‌های پایه نفت فسخ کند. ۶ میلیون قرارداد زکی‌پور با تیم‌ پایه‌های نفت بود، نه تنها پولش را ندادند بلکه هزینه البسه‌اش را هم من دادم. او الان مانند کنعانی‌زادگان بازیکن ما است، هرچند شرایط محمدحسین فرق می‌کرد. یک بار دیگر می‌گویم مبارزه با قوانین فیفا کار درستی نیست.

منصوریان راجع به محرومیت تماشاگران و مهدی رحمتی از بازی اول استقلال گفت: بازیکنان ما برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنند، اما ما متاسفانه برای بازی اول خودمان تماشاگران و مهدی رحمتی را نداریم. راجع به غیبت کاپیتان‌مان حرف‌های زیادی دارم اما به صلاح نیست آنها را الان مطرح کنم و بعد از بازی با نفت این کار را خواهم کرد. متاسفانه بعضی از رای‌های کمیته انضباطی منطقی نیست و آنها مسیر را اشتباه می‌روند. تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از حالا بازی‌های خود را تا آخر فصل بلیت‌فروشی می‌کنند و آیا هوادار بارسا در یک بازی به کسی توهین کند کل تماشاگران را محروم می‌کنند؟ الان این قانون سال‌هاست که در اروپا منسوخ شده است. در فوتبال ما وقتی یک بازیکن توهین کند ۲ میلیون جریمه می‌شود و اگر ۲۰۰ بار این کار را بکند ۴۰۰ میلیون جریمه خواهد شد، این جریمه برای بازیکنان لیگ یک و دو و لیگ برتری یکسان است، بهتر است یکسری قوانین واقعا بازنگری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دیگر در مورد استقلالی شدن احسان حاج‌صفی صحبتی نخواهد کرد، راجع به رویارویی استقلال با تیم پیشین‌اش گفت: نفت تیم سابقم است و برخی دوستان اعلام می‌کنند کاملا با افکار من آشنا هستند اما خدمت‌شان عرض کنم افکار ما هر سال تغییر می‌کند. قول می‌دهم در کنار یک بازی زیبا یک نتیجه خوب هم کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین در ادامه به قضیه جدایی سجاد شهباززاده اشاره کرد و در این باره توضیح داد: ما صحبت‌های زیادی با این بازیکن انجام دادیم تا مانع رفتنش به فوتبال ترکیه شویم. او قلبا استقلال را دوست داشت اما علاقه داشت برای پیشرفت راهی فوتبال اروپا شود. شاید در سال‌های اخیر ۲۰ بازیکن بودند که شرایط مثل شهباززاده را داشتند، شاید او ناراحت شده باشد اما بارها به وی گفتم تو را با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌کنیم تا مجبور شوی بمانی، اما او حرف منطقی می‌زد و می‌گفت می‌خواهد برای پیشرفت راهی اروپا شود. من برای شهباززاده از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم. از هواداران می‌خواهم اجازه ندهند به این بازیکن توهین شود. هواداران باید ادبیات جدیدی را پیاده کنند و بازیکنی که راهی اروپا شد از او با ادبیات خوب استقبال کنند نه اینکه با ادبیات عجیب و غریب او را بدرقه کرده و با ادبیات عجیب‌غریب‌تر او را برگردانند. شهباززاده با رفتن به اروپا به نوعی ریسک کرده اما امیدواریم در آنجا موفق شود و ما بدرقه خوبی از وی داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که با کی‌روش در ارتباط است یا نه، تصریح کرد: دو هفته قبل از اینکه به ارمنستان برویم دیگر با کی‌روش ارتباط نداشتم و خبر ندارم او در حال حاضر کجاست اما شاید دبی باشد.

منصوریان در پایان راجع به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا تیمش قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: مرا به چالش نکشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين بنده خدارو جو گرفته ها فك ميكنه سرمربي بارسا شده

      پاسخ ها

      • toska.page

        ای ول باحال بود:))

    • بدون نام

      نوچ

    • بدون نام

      در اندازه اندازه ای نیستی که خود را با کریم باقری مقایسه می کنی وای بحال اینکه بخوای به سرپرست باشگاه تذکر بدی حد خودت رو بدون اقای نوچه پرور

    • علی

      چه پر رو! حسادت همین هست امسال هم 4تایی میشید!

    • کوچک پرسپولیس

      اقای منصوریان فکر کنم حافطه شما خیلی کوتاه است چون سرورت پرسپولیس پارسال هم انجا تمرین می کرد حالا اگر پول دارید زمین ازادی۲را کامل اجاره کنید خلایق هرچی لایق

    • علی

      داش علی غصه نخور
      با تمام وجود امسالم چهارتایی میشی

    • بدون نام

      فقط باید به حال پرسپولیسی ها گریست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كسيه تو بكش باباااااااااااااااا

    • حسین فصیحی

      عشق است داش علی

    • بدون نام

      علی منصور مواظب حرف زدنت باش این تو هستی که هرچی پرسپولیس دست میزاره فورا اسکی میری تو هنوز غوره نشدی که بخای مویز بشی جوجه بار اخرت باشه درباره سرورت اینطور صحبت میکنی

    • کیسه

      علی منصور چرت نگو یه مشت کیسه که بیشتر نیستی برید تو پارک تمرین کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو پارك رو خووووووووب اومدي خخخخخخخخخخخخخ

    • شیشتقلال

      خخخخخخخخخخخخ
      اخه یه کیسه کش عددی نیست که سرخپولیس تذکر بده جمع کن برو کیسه رو بکش

    • مجید

      شاید در مورد انتخاب ورزشگاه حق با اقای منصوریان باشه... ولی در مورد اومدن یا رفتن بازیکن از تیم پرسپولیس . ایشون حق اظهار نظر اونم اینطور رندانه ندارند. البته حق دارند. طارمی واقعا ی کابوسه واسه دوستان استقلالی....

    • بدون نام

      شما برو تو همون بشکه تمرین کن کیسه

    • بدون نام

      خودتو جمع کن یارو
      در مورد پرسپولیس کبیر نظر نده
      کیسه کشا

    • طاهر

      شما دیگه از کار قانونی صحبت نکن خواهشا,اگه پرسپولیس میگفت ما تتلو رو میخوایم فرداش میرفتی باهاش مذاکره میکردی ,هرچند این بازیکنهایی هم که گرفتی در حد پرسپولیس نیستند

    • ناصر

      این جوجه مربی برای آدم وعالم شاخ وشانه میکشد.خیلی گنده ترازخودش حرف میزند.هنوزبزار مهر قراردادت خشک بشه.جوجه ها را آخرپاییز میشمارند.

    • بدون نام

      علی کیسه زیاد حرف میزنی
      بعد دربی هم کاری کن روت بشه بیای بیرون
      پارسال ۴ تایی شدید
      امسال جو را طوری نکن که ۶ تایی بشی
      راستی چرا نیمکت کیسه همه .......نشین هستن ؟

    • آیدین

      این منصوریان از وقتی سرمربی ششتقلال شده خیلی مغرور شده فکر می کنه چه خبره.

    • بدون نام

      یعنی این کیسه ها از برگشت طارمی خواب و خوراک ندارن. همش یا مصاحبه میکنن یا دنبال لابی بازی ان. طارمی کابوس کیسه کش ها شده.

    • نیما

      داش علی حرف نداری لنگیا درحدی نیستن که بخوان راجب اس اس کبیرنظر بدن

    • محسن

      هرکسی که جوجه وبینام ونشونه ............... میخواد با اسم بردن از پرسپولیس آدم بشه اینجوریا نیست .......برو به فکر خودت باش همه تورو میشناسند منتظر بعداز سه چار بازی چه وضعی خواهی داشت.

    • بدون نام

      لنیگا همیشه آویزون آبی ها بودن علیمنصورزیادبه خودت سخت نگیر

    • بدون نام

      مثه اینکه این داداش ما بدجوری جوگیر شده!!
      بابا شما تو نیوکمپ هم که تمرین کنی آخرش 4تا از سرورت میخوری .
      ضمنا توعددی نیستی بخوای به مدیر عامل پرسپولیس تذکر بدی .برو بگو بزرگترت بیاد. این دفعه رو ندید میگیریم ولی دفعه دیگه میگیم ایمون زاید بیاد واستون!!!!!

    • علی

      ازکی تاحالا پرسپولیسیها برای تمرین کردن باید از کیسه هااجازه بگیرن خودتون مگه ورزشگاه ندارین ? مرتب درشماره دو آزادی چترین? جوابتون درشش شهریور،ای کیسه های ششتایی

    • آسمان آبی

      خیلی جالبه که لنگیا میان نظرات استقلالیارو میخوننو نظر مفت میدن. فکر کنم بدجوری ترسیدن.خخخخخخخ

    • بدون نام

      این چقدر جوگیر شده به خدا فکر میکنه الان بهترین و بروزترین مربیه ایرانه

    • بدون نام

      پل های پشت سرتا خراب نکن چون میخوای به همین زوديها برگردی درسته جو گرفتت. ....نیست
      فرهادخان در راهه

    • بدون نام

      داش علی مرسی . لنگی جماعت را نباید رو بهش داد.

    • فاروق

      اقای علی منصور به اندازه ای نیستی که در باره پرسپولیس بزرگ اظهار نظر کنی فراموش نکن که فقط دو سال که مربی شدی شش هفته بعد که تو دربی شیش تایی شدی و از تیم کیسه اخراجت کردن ببینم دوباره از این حرفا میزنی

    • بدون نام

      منصوریان جوجه دفعه ی آخرت باشه درمورد سرورت پرسپولیس زلزله نظر میدی. کاری نکن از فوتبال محو بشی. اگه میتونی فقط یکبار دیگه درمورد پرسپولیس کبیر مصاحبه کن تا عواقبشو نشونت بدیم

    • بدون نام

      اینا راست گفته که طبق اصول خودشون اونا جذب کردن . اصول خودشون

    • بدون نام

      آخه جوجه مربی تازه به دوران رسیده اگر تیم نفت به جایی رسید صدقه سر اقا رحمان گل محمدی بود که یک تیم یک دست تحویلت داد اگر راست میگی امسال نتیجه بگیر

    • 666

      بدبخت معلومه بدجور ی هندوانه گذاشتن زیر بغلت سنگین باش تا هفته شش دوام بیاری والا گنده تراز تو همچنین کارا را نتونسته انجام بده چه برسه به تو کیسه کش.

    • آبیه دو آتیشه

      آقایون وقتی اسم استقلال میاد همه دهانتون رو ببندید چون تیم شما در حد استقلال و منصوریان نیست که بخواین نظر بدین یا حرفی بزنین هر وقت تو آسیا قهرمانی آوردین یا حسرت 9 سال قهرمانی به دلتون نموند اونوقت نطق کنید

      پاسخ ها

      • فرهاد

        اولا که با وجود باند کفاشیان تاج 9سال که هیچ 90سال م شاید قهرمان نشدیم ولی غمی نیست اگه شما به این دوتا قهرمانی مابین 9سال با کمک کفاشیان گرفتین می بالین نوش جون تون شماها که ازرو برو که نیستین،قول وقرار اینجوری :چندسال سپاهان یک سال استقلال، استقلال قابل احترام ولی اینکه منصوریان نیومده جوگیر شده وعقده گشایی و جنگ روانی راه انداخته ضررشو هردوتا تیم میبرن میشه دربی سال 74،ولی منصوریان فکر نکنم اندازه مهدوی کیا م چیزی واسه خودش داشته باشه که بخواد در مورد تیمی اینجوری صحبت بکنه کسی که با کمک شاهرودی اومد تست بده قبول ش نکردن وحالا عقده وکینه اون زمان رو یدک کشیده تا الان خودشو جمع وجور بکنه بهتره چون درحدواندازه ای نیست اصلا چون استقلال بزرگتر از اونو داره که با احترام حرف میزنن درمورد پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج