۳۵۷۵۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاریخ انتخابات ۹۶ در دستور کار شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان گفت که این شورا ادامه بررسی تاریخ پیشنهادی وزارت کشور درباره تاریخ انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را در دستور جلسه آتی خود دارد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای نگهبان گفت که این شورا ادامه بررسی تاریخ پیشنهادی وزارت کشور درباره تاریخ انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را در دستور جلسه آتی خود دارد.

عباسعلی کدخدایی در اولین نشست سخنگوی دوره جدید شورای نگهبان با اشاره به انتخابات هیأت رئیسه این شورا، گفت: آیت‌الله جنتی به عنوان دبیر شورا، آقای علیزاده به عنوان قائم‌مقام دبیر شورا و بنده به عنوان سخنگوی شورای نگهبان انتخاب شدم. در جلسه‌ای که گذشت دستور بعدی ما نامه وزیر کشور در ارتباط با تاریخ پیشنهادی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس که مورد بررسی قرار گرفت نظراتی از سوی اعضای محترم مطرح شد و مقرر شد که بررسی بیشتری روی آن انجام شود.

وی تصریح کرد: دستور بعدی مصوبات وزیران بود که در دو مورد، بررسی شد؛ مورد اول اصلاح اساسنامه ملی زمین و مسکن بود که دو اشکال جدی داشت و هیأت وزیران استناد کردند به اصل ۱۳۸ قانون اساسی که اعضای محترم این استناد را صحیح نمی‌دانستند. مقرر شد که اگر مصوبه دیگری هست اصلاح و ارائه شود.

وی ادامه داد: همچنین اصلاحیه اساسنامه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه را داشتیم که قبلاً شورای نگهبان در این‌باره نظری داد مبنی بر این‌که ماده ۱۵۱ قانون برنامه پنجم توسعه کشور مقرر کرده صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه به صندوق حمایت از صنایع نوین تغییر یابد. اساسنامه صندوق مذکور باید به تصویب مجلس محترم برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج