جاباما
۳۵۷۵۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کمالوند: یک خلعتبری ۱۸ ساله رو می‌کنم

سرمربی تیم گسترش فولاد اعلام کرد جوانان خوبی را در لیگ شانزدهم به فوتبال ایران معرفی می کنم.

ورزش سه: فراز کمالوند درباره شرایط تیمش، بازیکنان جذب شده، جوانگرایی گسترش فولاد، بازی با پیکان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

از باشگاه ممنونم

شرایط خیلی خوبی داریم و از روند آماده سازی تیم رضایت کامل دارم. از مالک باشگاه، هیات مدیره و مدیریت ممنونم که امکانات خوبی را مهیا کردند. اردوی خوبی داشتیم و بازی های تدارکاتی مطلوبی انجام دادیم. آخرین دیدار تدارکاتی مان هم با شهرداری اشنویه بود. همه این اتفاقات سبب شد تا به آمادگی مطلوبی برسیم. فکر می کنم به ۷۰ تا ۸۰ درصد آمادگی مطلوب رسیدیم. مشکل اصلی ما هماهنگی است که باید به دست آید. انشاءالله می توانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.

جوانگرایی کردیم

ما امسال جوانگرایی خوبی انجام دادیم. ۷، ۸ بازیکن جوان به عضویت گسترش فولاد در آمدند. همانطور که پارسال داریوش شجاعیان از لیگ دسته دوم به گسترش فولاد آمد و پدیده لیگ برتر شد و در فاصله چندماه به تیم ملی رسید، امسال هم آمادگی این را داریم که چند بازیکن جوان را بازی دهیم و به عنوان پدیده مطرح کنیم.

ماجرای خلعتبری ۱۸ ساله

در راس بازیکنان جوانی که گرفتیم، بازیکنی به نام علیرضا ارجمندیان را جذب کردیم. این بازیکن درست مانند ۱۸ سالگی خلعتبری است. بازیکنی که مثل آب خوردن بازیکن مقابلش را جا می گذارد و آینده درخشانی دارد. با توجه به اینکه کمی دیر به جمع ما اضافه شده شاید در یکی، دو هفته اول نتوانیم از او استفاده کنیم اما این نوید را می دهم که بازیکن بزرگی را به فوتبال ایران معرفی می کنم. علی چراغعلی و چند بازیکن جوان دیگر را هم جذب کردیم. به طور کلی بهترین جوان های ایران را به خدمت گرفتیم.

بازیکن خوب و باتجربه ای داریم

در کنار جوانان بازیکنان خوب و باتجربه ای داریم. یکسری بازیکن هم هستند که اسم و رسم زیادی ندارند و شاید مردم آنها را زیاد نشناسند. یکی از این بازیکنان مهران فرضیات است که یکی از بهترین مدافعان ایران خواهد شد. دروازه بان دوم ما هم کوروش ملکی امسال در کنار خسوس یکی از بهترین ها خواهد بود.

در جذب هیچ بازیکنی اشتباه نکردم

از نقل و انتقالات بسیار راضی هستم. امسال در جذب هیچ کدام از بازیکنان اشتباه نکردم. امسال تنها سالی است که حتی یکی از بازیکنان جذب شده هم مرا ناامید نکرد. امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم.

۳ جای خالی داریم

هنوز در لیست بزرگسالان ۳ جای خالی داریم. از سوی دیگر دو سهمیه لیگ برتری مان هم خالی است. با توجه به جذب پرتعداد جوانان زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال، دستمان پر است. عجله ای برای جذب بازیکنان مورد نظرمان ندرایم.

مجید جلالی قابل احترام است

به تیم پیکان احترام می گذارم. مجید جلالی مربی قابل احترامی است. آنها بازیکنان خوب و باتجربه ای جذب کردند اما به هیچ چیزی جز پیروزی فکر نمی کنم. از نظر روحی وروانی شرایط مطلوبی داریم و انشاءالله بتوانیم اولین ۳ امتیاز را بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج