۳۵۷۶۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترامپ یک دروغگوی به تمام معناست!

پاسخ تند هالیوود به سخنرانی جدید ترامپ

جولیا لوییز-دریفوس، رزی او دانل و رشیدا جونز از جمله کسانی بودند که در پاسخ به سخنرانی کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه به توییتر روی آوردند.

روزنامه بانی فیلم: جولیا لوییز-دریفوس، رزی او دانل و رشیدا جونز از جمله کسانی بودند که در پاسخ به سخنرانی کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه به توییتر روی آوردند.

پاسخ تند هالیوود به سخنرانی جدید ترامپ

به نقل از هالیوود ریپورتر، دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه که اخیرا توسط این حزب به عنوان کاندیدای رسمی معرفی شد، پنج شنبه شب در مجمع ملی حزب جمهوری خواه در کلیولند حضور به هم رساند تا رسما نامزدی خود را قبول و با هواداران حاضر در سالن صحبت کند.

ترامپ بر نقشه هایش مبنی بر ساختن دیواری لب مرز ایالات متحده برای بیرون نگه داشتن مهاجران غیرقانونی تاکید کرد و عهد بست که از شهروندان همجنسگرا مقابل «ایدئولوژی منفور خارجی» محافظت می کند. او همچنین هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات را مورد هدف قرار داد و گفت میراث او نماد «مرگ، نابودی، تروریسم و ضعف» است.

بعضی از حضار برای او دست زدند، اما دیگران احساس کردند سخنرانی یک ساعته اش کمی بیش از حد طولانی است. اما در توییتر، کلینتون، جولیا لوییز-دریفوس، الن کامینگ و رزی او دانل از جمله کسانی بودند که نسبت به ادعای ترامپ مبنی بر آوردن صلح به آمریکا در نقش رییس جمهوری واکنش نشان دادند.
دریفوس نوشت: «سخنرانی اش به این زودی ها تمام نمی شود نه؟ برای من که بس بود. این حرف ها دقیقا دلیل رای ندادن به دونالد ترامپ هستند.»

او دانل گفت: «همان چرت و پرت‌هایی بود که درباره اسکاتلند و زمین گلف مسخره‌اش گفته بود. او یک دروغ گوی به تمام معناست و تک تک کلمه هایی که از دهانش در می آیند کاملا بی‌معنی هستند. ثروتمند احمق بی شعور. سفیدپوستان های نژادپرست طرفدار تبعیض جنسی، او صدای شماست و چقدر هم تراژیک است که او صدای شماست. یک شرم ملی.» گری کاسپارف استاد شطرنج هم در توییتر خود نوشت: «من این نوع سخنرانی ها را 15 سال پیش خیلی زیاد شنیدم و وقتی این را می گویم به من اطمینان کنید: این سخنرانی‌ها به زبان روسی هم خیلی بهتر از این نیستند.» رشیدا جونز نوشت: «درست می گویید. ترامپ هوادار و حامی عشق است. و البته تهویه پناهجویان.»

ایوانکا ترامپ، دختر این نامزد جمهوری‌خواه برای معرفی پدرش روی صحنه رفته بود و پیش از ورود او به صحنه گفت دونالد ترامپ «کور رنگی دارد و تبعیض جنسیتی قائل نمی‌شود» که مارلون وایانز با اشاره به او در توییتر خود نوشت: «دختر ترامپ سخنرانی خیلی خوب ایراد کرد… فقط داشت درباره چه کسی صحبت می کرد؟!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج