۳۵۷۶۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تماشای «زاپاس» همراه بازیگرانش در کوروش

فیلم کمدی «زاپاس» در ادامه اکران های خود همراه با سازندگان در سالنهای سینما،امشب ساعت ۲۲:۳۰ در پردیس کوروش به نمایش در خواهد آمد.

روزنامه بانی فیلم: فیلم کمدی «زاپاس» در ادامه اکران های خود همراه با سازندگان در سالنهای سینما،امشب ساعت ۲۲:۳۰ در پردیس کوروش به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش رسیده،برزو نیک نژاد کارگردان و جواد عزتی و الناز حبیبی دو بازیگر فیلم امشب با حضور در پردیس کوروش در کنار مردم و علاقه مندان به تماشای «زاپاس» خواهند نشست.

تماشای «زاپاس» همراه بازیگرانش در کوروش

این فیلم طی هفته های گذشته نیز اکرانهایی همراه با عوامل در کنار مردم داشته که در پردیسهای ازادی و زندگی و پردیس کوروش برگزار شدند و در هفته های آینده نیز در تهران و شهرستانها ادامه خواهد داشت که اطلاع رسانی می شود.

امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، نرگس رمضانی همراه با هنرمند خردسال ماهان نصیری بازیگران اصلی فیلم جدید نیک نژاد بوده اند.«زاپاس» یک کمدی اجتماعی است که داستان یک تیم فوتبال دسته سومی را روایت می کند.این تیم به دسته دوم صعود می کند وسعید در بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد و همین اتفاق،دستمایه وقوع ماجراهای جالبی می شود که زندگی او و اطرافیانش را دستخوش تغییراتی می کند.

تهیه کننده فیلم: «زاپاس» هر هفته دو برابر هفته قبل می فروشد

امیرپروین حسینی تهیه کننده «زاپاس» پیش بینی کرد این فیلم در اکران خود هر هفته دو برابر هفته قبل می فروشد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، امیرپروین حسینی که به طور مشترک تهیه کنندگی فیلم رکوردشکن «من سالوادور نیستم» را نیز با منصور سهراب پور بر عهده داشته، تیر ماه سال قبل پیش بینی کرده بود ساخته منوچهر هادی رکوردهای سینمای ایران را در گیشه خواهد شکست و درست از آب درآمد.

پروین حسینی که سابقه تدریس تبلیغات در دانشگاه را نیز دارد،در این باره گفت:«استراتژی ما در تبلیغات «زاپاس»،اطلاع رسانی شفاهی و تبلیغ به اصطلاح دهان به دهان از سوی تماشاگران فیلم بود که خوشبختانه موفق هم شد.به هر حال این فیلم برای جلب تماشاگران عام به سینما ساخته شده و مفرح بودن در وهله نخست و سپس ابعاد انسانی و اخلاقی روایت هم مد نظر قرار گرفته که تا اینجا با استقبال مردم مواجه شده است».

او افزود:«اعتقاد دارم با حمایت مردم این فیلم هر هفته دو برابر هفته قبل مخاطب خواهد داشت که تاکنون با گذشت سه هفته از اکران،این وعده محقق شده است و اطمینان داریم که در هفته های آتی نیز این روند ادامه خواهد داشت و مردم به استقبال گرم خود از این فیلم ادامه می دهند».

او با اشاره به حرکت عجیب گروه تلویزیونی gem در پخش تیزرهای «زاپاس» و چند فیلم دیگر روی پرده، از این اقدام ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت:«این تیزرها که از سایتها برداشته شده اند، کیفیت نازلی دارند و آدرس غلط هم می دهند.مهمتر آنکه وجوه کمدی فیلم «زاپاس» در این تیزرها پنهان مانده است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج